Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавиці латексні підвищеної міцності)
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003347-a 76a0b3462e984e9dabf894b18f48919c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Самардак

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141
Контактна особа: Алла Самардак
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 13:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 13:39
Початок аукціону: 29 січня 2021 11:51
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1575 пара
Рукавиці латексні підвищеної міцності розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Андрія Мовчана, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 18424000-7 — Рукавички
2000 пара
Рукавиці латексні підвищеної міцності розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Андрія Мовчана, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 18424000-7 — Рукавички
2000 пара
Рукавиці латексні підвищеної міцності розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Андрія Мовчана, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 18424000-7 — Рукавички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 13:42
Спрощена РУКАВИЦІ ЛАТЕКСНІ.doc
19 січня 2021 13:42
ПРОЄКТ РУКАВИЦІ ЛАТЕКСНІ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-003347-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СЛОБОДЯН Д.О., Код ЄДРПОУ:3288809520
Дата подання: 01 лютого 2021 12:38
Просимо скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 29.01.21 року та відхилити пропозицію ТОВ "ТЕТАФАРМ"
У відповідності до абзацу 1 частини 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) : «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником».
Додатком №2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «код ДК 021:2015 - 18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавиці латексні підвищеної міцності)» (далі – Оголошення) Управлінням освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) передбачений перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції. Пунктом 5 Додатку №2 Оголошення, передбачено надання учасниками в складі пропозиції «Заповненої ФОРМИ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №3».
Із аналізу пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ" на відповідність вимогам Замовника. можливо прийти до висновку, що пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" не відповідає вимогам Замовника з наступних підстав:
1.) ТОВ "ТЕТАФАРМ" в складі пропозиції надав документ «тендерна пропозиція УО Чернігівської МР.pdf», на сторінках 1-2 такого документу ТОВ "ТЕТАФАРМ" надало ФОРМУ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» з порушенням вимог встановлених Замовником в Додатку №3 Оголошення, а саме:
1.1.) На виконання вимог пункту «Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні тел., факс, електронна адреса)» розділу «Відомості про учасника процедури закупівлі» ТОВ "ТЕТАФАРМ" не вказав «електронну адресу» Бабин Н.В. Слід зауважити, що в жодному іншому документі своєї пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ" не вказав електрону адресу «відповідальної особи за участь у торгах» та в складі пропозиції не надав лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищевказаної інформації в складі пропозиції, що є порушенням вимог пункту «Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні тел., факс, електронна адреса)» розділу «Відомості про учасника процедури закупівлі» Додатку №3 і Додатку №2 Оголошення та пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинна бути відхилена у відповідності до частини 13 статті 14 Закону;
1.2.) На виконання вимог абзацу 2 Додатку №3 і Додатку №2 Оголошення ТОВ "ТЕТАФАРМ" не зазначив на загальну суму (сума цифрами та прописом) гривень та ПДВ (сума цифрами та прописом) гривень. Слід зауважити, що в жодному іншому документі своєї пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ" не вказав «загальну суму (сума прописом) гривень та ПДВ (сума прописом) гривень» та в складі пропозиції не надав лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищевказаної інформації в складі пропозиції, що є порушенням вимог абзацу 2 Додатку №3 і Додатку №2 Оголошення та пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинна бути відхилена у відповідності до частини 13 статті 14 Закону.
2.) ТОВ "ТЕТАФАРМ" в складі пропозиції надав документ «установчі Тетафарм.pdf» на сторінках 3-4 такого документу ТОВ "ТЕТАФАРМ" надало надали документи (свідоцтво платника податку на додану вартість та витяг з реєстру платника податку на додану вартість), що свідчить про те, що ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинен додавати до ціни запропонованого товару ПДВ 20% у відповідності до чинного законодавства України. Однак в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» ТОВ "ТЕТАФАРМ" вказав однакову ціну із «без ПДВ» та «з ПДВ», що суперечить податковому законодавству України. Початкова цінова пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" (59 652,50 грн.) повинна бути більше на 20% ніж заявлена ТОВ "ТЕТАФАРМ" в аукціоні та повинна дорівнювати 71583,00 грн. На підтвердження того, що ТОВ "ТЕТАФАРМ" надав початкову цінову пропозицію (59 652,50 грн.) без ПДВ. Є той факт, що з цієї суми та з ціни по кожній позиції не рахується ПДВ. Слід зауважити, що в жодному документі своєї пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ" не вказав підстави надання своєї цінової пропозиції «без ПДВ» та участь в аукціоні з ціною «без ПДВ», коли сам учасник є платником податку на додану вартість та не надав лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) надання своєї цінової пропозиції «без ПДВ». Крім того, Замовником в Оголошенні відсутні вимоги, що учасники - платники податку на додану вартість повинні надавати свої цінові пропозиції без ПДВ та при укладанні договору ПДВ буде додатково додаватись такому учаснику-переможцю процедури закупівлі. ТОВ "ТЕТАФАРМ" своєї ціною ввів в оману Замовника і порушив вимоги Додатку 3 Оголошення та вказав ціну пропозиції «без ПДВ», не врахувавши «ПДВ», фактично перебуваючи на обліку, як ПЛАТНИУ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ та пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинна бути відхилена у відповідності до частини 13 статті 14 Закону
На підставі вищевикладеного просимо скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 29.01.21 року та відхилити пропозицію ТОВ "ТЕТАФАРМ".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 12:05
Вимога, що надійшла від ФОП СЛОБОДЯН Д.О. – є безпідставною, оскільки пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ТЕТАФАРМ» відповідає вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ПРОТОКОЛ ПРО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ВИМОГИ від 02 лютого 2021 року додається у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003347-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СЛОБОДЯН Д.О., Код ЄДРПОУ:3288809520
Дата подання: 02 лютого 2021 13:47
Прошу скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 29.01.21 року та відхилити пропозицію ТОВ "ТЕТАФАРМ"
ФОП Слободян Д.О. розглянуло Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо розгляду вимоги від 02.02.2021 року по закупівлі UA-2021-01-19-003347-a (далі – Протокол розгляду) та вважає його таким, що не відповідає статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимогам ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «код ДК 021:2015 - 18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавиці латексні підвищеної міцності)» (далі – Оголошення) оголошене Управлінням освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) з наступних підстав:
1.) По відповіді 1-2 Замовника в Протоколі розгляду:
Статтею 14 Закону та вимогами Оголошення, Замовником не встановлений Замовником перелік формальних помилок (несуттєвих), які не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасників процедури закупівлі, тому у Замовника відсутні правові підставі для застосування формальних помилок (несуттєвих) при оцінці учасників процедури закупівлі в процедурі закупівлі UA-2021-01-19-003347-a. Іншими нормами чинного законодавства України не регламентується проведення «спрощеної закупівлі»!!!
У відповідності до абзацу 1 частини 9 статті 14 Закону, учасники процедури закупівлі повинні надати свої пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Замовником, в пункті 5 Додатку №2 Оголошення була чітко визначена вимога, що Учасники в складі пропозиції повинні надати «Заповнену ФОРМУ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №3». Жодних приміток в Оголошенні, що учасник процедури закупівлі може не заповнювати форми, встановлені Оголошенням, або не надавати документи згідно вимог Оголошення, - відсутні в Оголошенні. Не зрозуміло, якими нормами чинного законодавства України керувався Замовник, коли порушення вимог Оголошення в пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ", які викладені ФОП Слободян Д.О. у Вимозі UA-2021-01-19-003347-a.c1 (далі – Вимога), відніс до формальних помилок (несуттєвих) та не відхилив пропозицію ТОВ "ТЕТАФАРМ"?!
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 14 Закону, вимогами Оголошення, підставами відхилення, викладених ФОП Слободян Д.О. у Вимозі UA-2021-01-19-003347-a.c1, - Замовник не має право застосовувати порядок застосування порядку «формальних помилок (несуттєвих)» при оцінці пропозиції ТОВ "ТЕТАФАРМ" та пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинна бути відхилена у відповідності до частини 13 статті 14 Закону.
2.) По відповіді 3 Замовника в Протоколі розгляду:
У відповідності до абзацу 1 частини 9 статті 14 Закону, учасники процедури закупівлі повинні надати свої пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Замовником в Оголошенні були відсутні вимоги, що всі учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати свої цінові пропозиції «без ПДВ» про причині, що товар, який є предметом закупівлі віднесений до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України згідно Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
В свою чергу. Замовником в Додатку №2 Оголошення була чітко встановлена вимога, що учасник процедури закупівлі повинен надати лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів згідно вимог Замовника. З усіх трьох підстав відхилення, які були наведені ФОП Слободян Д.О. у Вимозі щодо невірного оформлення форми «Цінова пропозиція», ТОВ "ТЕТАФАРМ", в складі пропозиції не надав жодного пояснення згідно вимог Додатку Д №2 Оголошення. Дуже дивно, що Замовник, особисто, відповідає за порушення ТОВ "ТЕТАФАРМ" та надає інформацію, яку повинен був надати ТОВ "ТЕТАФАРМ" в складі своєї пропозиції, але не надав, чим порушив вимоги Додатку №2 Оголошення та пропозиція ТОВ "ТЕТАФАРМ" повинна бути відхилена у відповідності до частини 13 статті 14 Закону.

На підставі вищевикладеного прошу скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 29.01.21 року та відхилити пропозицію ТОВ "ТЕТАФАРМ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 17:17
Вимогу відхилено відповідь у вкладенні .

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 12:38
Вимога ТЕТАФАРМ.docx

Документи

02 лютого 2021 12:05
Відповідь ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

02 лютого 2021 13:47
Вимога 2 ТЕТАФАРМ.docx

Документи

02 лютого 2021 17:17
ВІДПОВІДЬ ВИМОГА 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТАФАРМ" 59 652,50
UAH з ПДВ
57 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЮР 66 900,00
UAH з ПДВ
57 143,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЛОБОДЯН Д.О. 78 050,00
UAH з ПДВ
76 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ Торговий дім РА 82 287,00
UAH з ПДВ
77 994,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орешко Марина Михайлівна 83 903,75
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуленко Олександр Вікторович 89 200,00
UAH з ПДВ
89 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА 94 329,00
UAH з ПДВ
94 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010" 100 350,00
UAH з ПДВ
99 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИЛАЧ ВІРА СЕРГІЇВНА 105 925,00
UAH з ПДВ
100 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛЬХОВИК РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ" 105 029,00
UAH з ПДВ
105 029,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 17:54
Електронний підпис
26 січня 2021 17:33
Витяг Тетафарм 2020-12-17.pdf
26 січня 2021 17:33
виписка 17.12.2020.pdf
26 січня 2021 17:33
установчі Тетафарм.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:34
Електронний підпис
26 січня 2021 15:34
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 12:44
Електронний підпис
28 січня 2021 12:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 січня 2021 12:39
серт.pdf
28 січня 2021 12:39
Док.pdf
28 січня 2021 12:39
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 11:56
Електронний підпис
27 січня 2021 11:55
Цінова пропозиція.PDF
27 січня 2021 11:55
Проєкт договору.PDF
27 січня 2021 11:55
Паспорт та код.PDF
27 січня 2021 11:55
Гарант лист якість.PDF
27 січня 2021 11:55
Гарант лист санкції.PDF
27 січня 2021 11:55
Витяг з ЄДР.PDF
27 січня 2021 11:55
Висновок СЕЕ.PDF
27 січня 2021 11:55
Виписка (1).pdf

Публічні документи

28 січня 2021 09:20
Електронний підпис
28 січня 2021 09:19
Виписка.pdf
28 січня 2021 09:19
7.jpg
28 січня 2021 09:19
6.jpg
28 січня 2021 09:19
5.jpg
28 січня 2021 09:19
3.jpg
28 січня 2021 09:19
2.jpg
28 січня 2021 09:19
1.jpg
28 січня 2021 09:19
Додаток4.pdf
28 січня 2021 09:19
Додаток3.pdf
28 січня 2021 09:19
ГЛ2.pdf
28 січня 2021 09:19
ГЛ1.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 08:55
Електронний підпис
28 січня 2021 08:55
СЕС.pdf
28 січня 2021 08:55
Уставні.zip
28 січня 2021 08:55
Довідки.zip

Публічні документи

26 січня 2021 15:12
Електронний підпис
26 січня 2021 15:11
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 15:11
Уставніп.pdf
26 січня 2021 15:11
Лист сертифікація.pdf
26 січня 2021 15:11
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 15:47
Електронний підпис
27 січня 2021 15:37
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 15:26
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 15:26
Паспорт.PDF
27 січня 2021 15:26
Витяг з ЄДР.PDF
27 січня 2021 15:26
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТАФАРМ"

ТОВ АЛЮР

ФОП СЛОБОДЯН Д.О.

ТзОВ Торговий дім РА

ФОП Орешко Марина Михайлівна

ФОП Гуленко Олександр Вікторович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА

ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010"

ФОП ЖИЛАЧ ВІРА СЕРГІЇВНА

ФОП "ОЛЬХОВИК РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТАФАРМ"
#37443639
Переможець 57 100,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 16:08

Документи

29 січня 2021 16:08
Електронний підпис
29 січня 2021 16:07
Переможець УЧ.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТАФАРМ"
#37443639
57 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 16:08
Електронний підпис
29 січня 2021 16:07
Переможець УЧ.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:16
Ду 1 до 367.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:16
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 14:59
367.pdf укладений
08 лютого 2021 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 367
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 100,00
UAH