Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по доступу до мережі Інтернет
Очікувана вартість
76 500,00 UAH
UA-2021-01-19-003166-a 59d2c75b78a441b1a7531d97917ad172
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Буклей

+380675742731 vodolaga_otg_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41781838
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький р-н, смт. Нова Водолага, вул. Донця Григорія, буд. 14
Контактна особа: Тетяна Буклей
+380675742731
vodolaga_otg_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 13:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 13:21
Очікувана вартість: 76 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Надання послуг по доступу до мережі Інтернет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Надання послуг по доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 13:26
тендерна пропозиція.docx
19 січня 2021 13:26
місце поставки.docx
19 січня 2021 13:26
оголошення.docx
19 січня 2021 13:26
Договір.docx
19 січня 2021 13:26
Техн. характер інтернет.docx
19 січня 2021 13:26
калькуляція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАКС ГРУП 75 600,00
UAH з ПДВ
75 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАКС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАКС ГРУП
#41764351
Переможець 75 600,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 10:31

Документи

01 лютого 2021 10:31
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:30
протокол інтернет.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАКС ГРУП
#41764351
75 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 10:31
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:30
протокол інтернет.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 15:36
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 16:18
ДУ 5 до дог.46.pdf зміни до договору
25 січня 2022 16:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:56
ДУ 4 до договору 46.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 14:02
ДУ №3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 08:57
ду2.jpg зміни до договору
19 лютого 2021 08:57
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 11:32
ДУ№1.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 11:31
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 11:04
договір46.pdf укладений
17 лютого 2021 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в додаток 1 «Калькуляція» до договору та викласти їх в новій редакції - у зв'язку з тим, що договір з переможцем заключений у лютому 2021 року, провести перерахунок послуги з 12 місяців на 11 місяців (лютий-грудень 2021 року). 2. Внести зміни в додаток 2 «Місце поставки товару» до договору та викласти їх в новій редакції – додати ще один заклад - Бірківська філія Липкуватівського ліцею Нововодолазької селищної ради Харківської області за адресою: 63220, Харківська область, Нововодолазький район, смт Бірки, вул. Шкільна, 2. 3. Зменшити обсяги закупівлі, згідно п.п.9.2 розділу 9.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в додаток 1 «Калькуляція» до договору та викласти їх в новій редакції - у зв'язку з тим, що послуги надані Постачальником не в повному обсязі (не всі заклади освіти мали доступ до мережі інтернет у лютому-березні 2021року), провести перерахунок послуги з 11 місяців на 9 місяців по Новоселівському навчально-виховному комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Нововодолазької селищної ради Харківської області та Знам’янському закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Добрячок» Нововодолазької селищної ради Харківської області.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію цього Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної у цьому Договорі та внести зміни в п. 2.1 розділу 2 , п. 4.2 розділу 4 та додаток 1 Калькуляція до Договору № 46 від 17.02.2021 р. та викласти дані пункти в наступній редакції: 1.1) 2.1. Ціна цього Договору становить: 13650,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 2275,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят п’ять грн.. 00 коп.). 2) 4.2. Строк надання послуг: до 28 лютого 2022р.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.2.1 розділу 2, п.4.2 розділу 4 та додаток 1 Калькуляція до Договору у звязку зі зменшенням обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 6 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 137,50 UAH)