Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт чотирьох кабінетів та санвузлів Комунарського районного суду м. Запоріжжя
Очікувана вартість
155 600,00 UAH
UA-2021-01-19-003117-c 3120685d836e49a48f2628fdbf3d0bdf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612332578 buh@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: https://zp.court.gov.ua/tu08/
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Проспект Соборний,168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612332578
buh@zp.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 15:53
Очікувана вартість: 155 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт чотирьох кабінетів та санвузлів Комунарського районного суду м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Європейська, 7 (Комунарський районний суд м. Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45216112-2 — Будівництво будівель судів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата протягом 200 календарних днів Пiсляоплата 200 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:45
Проект договору.PDF
19 січня 2021 15:45
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 20 січня 2021 10:26
Дата відповіді: 21 січня 2021 10:17
У п.3 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасником надається Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів з поточного ремонту приміщень та будівель органів системи правосуддя за формою, наведенною у Таблиці №2. Просимо надати розяснення, яким чином надання послуг з поточного ремонту приміщень та будівель органів правосуддя відрізняється від аналогічних послуг, наданих іншим бюджетним установам? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням вимоги щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне.
Зважаючи на специфіку суду як державного органу, юрисдикція якого поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення (ст. 124 Конституції України) та який є суб’єктом забезпечення національної безпеки (ст. 4 Закону України «Про основи національної безпеки України») вимоги до будівель та приміщень судів визначаються окремими Державними будівельними нормами, а саме: ДБН В.2.-26:2010 «Будинки і споруди. Суди».
Крім того, зважаючи на те, що проведення ремонту передбачається в приміщенні суду, який не припинятиме свою роботу на час проведення ремонтних робіт, Учасником-Переможцем має бути забезпечено дотримання вимог нормативних актів з питань забезпечення безпеки судів та суддів.
Стосовно оцінки вимоги Замовника щодо наявності досвіду виконання договорів з поточного ремонту приміщень та будівель органів системи правосуддя як дискримінаційної зазначаємо, що за даними електронної системи закупівель досвід виконання аналогічних договорів має значна кількість суб’єктів господарювання, у зв’язку з чим у цій сфері наявне конкурентне середовище.
З огляду на вищенаведене, підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – відсутні.
Витрати матеріалів
Дата подання: 20 січня 2021 14:33
Дата відповіді: 21 січня 2021 14:17
Доброго дня! Витрати матеріалів, згідно нормам витрат, відрізняються від кількісті матеріалів які замовник передає переможцю. Чи потрібно вносити в локальний кошторис та відомость ресурсів матеріали замовника з цінами або ні? Якщо потрібно, то кількість матеріалів ми можемо вносити тількі згідно норм витрат.
Відповідь: У зв’язку із надходженням Вашого запиту повідомляємо наступне.

У пункті 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що з переліком матеріалів, необхідних для виконання умов закупівлі, та які передаватимуться Замовником Учаснику-переможцю, з яким буде укладено договір на закупівлю, можливо ознайомитися в електронній системі закупівель у наведених у списку процедурах закупівель. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформації про те, що Замовник передає Учаснику-переможцю закупівлі 100% матеріалів, необхідних для виконання умов закупівлі.

Також зазначаємо, що п. 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить посилання на нормативний акт, згідно з яким Учасниками закупівлі має бути надане документальне підтвердження ціни пропозиції. Наголошуємо, що локальний кошторис з підсумковою відомістю ресурсів є невід’ємною складовою частиною пропозиції Учасника. При цьому згідно з умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п. 11 «Інша інформація») відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі пропозиції, несе Учасник.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п. 9 «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію») ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції (надається у складі пропозиції шляхом завантаження документу «Цінова пропозиція», складеного за формою, наведеною у Додатку 3 до цього оголошення) як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Товари, роботи і послуги, зазначені у пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМА-БУД" 141 908,00
UAH з ПДВ
141 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД 154 119,18
UAH з ПДВ
154 119,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 12:20
Електронний підпис
27 січня 2021 12:18
Рішення.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
Рішення.pdf
27 січня 2021 12:18
Договір.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
Договір.pdf
27 січня 2021 12:18
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 січня 2021 12:18
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
27 січня 2021 12:18
Календарний графік.pdf
27 січня 2021 12:18
Дозвіл.pdf (3).p7s
27 січня 2021 12:18
Дозвіл.pdf
27 січня 2021 12:18
Ліцензія.pdf (3).p7s
27 січня 2021 12:18
Ліцензія.pdf
27 січня 2021 12:18
ІПН Хілько О.Л..pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
ІПН Хілько О.Л..pdf
27 січня 2021 12:18
Рішення Учасника.pdf
27 січня 2021 12:18
Статут.pdf (3).p7s
27 січня 2021 12:18
Статут.pdf
27 січня 2021 12:18
досвід 1-4.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
досвід 1-4.pdf
27 січня 2021 12:18
досвід 1-3.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
досвід 1-3.pdf
27 січня 2021 12:18
досвід 1-2.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
досвід 1-2.pdf
27 січня 2021 12:18
досвід 1-1.pdf.p7s
27 січня 2021 12:18
досвід 1-1.pdf
27 січня 2021 12:18
Досвід 2.pdf (2).p7s
27 січня 2021 12:18
Досвід 2.pdf
27 січня 2021 12:18
Довідка МТБ.pdf (1).p7s
27 січня 2021 12:18
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 13:01
Електронний підпис
26 січня 2021 13:00
18К. Лист згода_compressed.pdf
26 січня 2021 13:00
16К. Договір_compressed.pdf
26 січня 2021 13:00
10К. Ліцензія.pdf
26 січня 2021 13:00
7.К. Витяг ПДВ.pdf
26 січня 2021 13:00
5.2К. статут.pdf
26 січня 2021 13:00
1К. Обладнання_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМА-БУД"

ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМА-БУД"
#41085651
Відхилено 141 908,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 10:06
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД
#37313780
Переможець 154 119,18
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 10:13

Документи

01 лютого 2021 10:06
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:04
Протокол #4

Документи

01 лютого 2021 10:13
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:12
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД
#37313780
154 119,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 10:13
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:12
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 13:02
дод.угода _1-95-21 від 25.02.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 12:59
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:43
Договір 71-21 укладений
02 лютого 2021 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ст.188 Господарського кодексу України, ст.653-654 Цивільного кодексу України, п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.12.3 Договору на закупівлію:"Поточний ремонт чотирьох кабінетів та санвузлів Комунарського районного суду м. Запоріжжя" від 01 лютого 2021 року №71-21 дійшли згоди про необхідність внесення наступних змін до Договору:1.Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього договору визначається на підставі договірної ціни, що додається до цього договору (Додаток 1) та становить 153 803 (сто п'ятдесят три тисячі вісімсот три) грн.59 коп., в тому числі ПДВ 25 633 (двадцять п'ять тисяч шістсот тридцять три) грн.93 коп.". 2.Додатки до договору викласти в редакції додатків до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 71-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/95-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 803,59
UAH (в тому числі ПДВ 25 633,93 UAH)