Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи( редька, гриби; апельсин, лимон, мандарин,банан; яблуко, персик)
Очікувана вартість
628 176,00 UAH
UA-2021-01-19-003048-b ● 271d9b5dd72e4abfb40a6012078992d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188613 |
Місцезнаходження: | 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27 |
Контактна особа: |
Фесенко Ігор Борисович +380614398593 ku_lubpni_zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 23:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 628 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 140,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2875 кг
редька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
657 кг
гриби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
82 кг
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1643 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1321 кг
банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7300 кг
яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
411 кг
персик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 10:49 |
ТД ВІДКРИТІ ТОРГИ ОСНОВА 2021 до яблоко нова редакция2 (1).doc | |
02 лютого 2021 10:49 |
протокол редька.PDF | |
25 січня 2021 07:11 |
ТД ВІДКРИТІ ТОРГИ ОСНОВА 2021 до яблоко нова редакция2.doc | |
19 січня 2021 23:14 |
проект договору Продукти 2021.doc |
02 лютого 2021 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 лютого 2021 10:49 |
ТД ВІДКРИТІ ТОРГИ ОСНОВА 2021 до яблоко нова редакция2 (1).doc
|
|||||||||
02 лютого 2021 10:49 |
протокол редька.PDF
|
|||||||||
25 січня 2021 07:11 |
ТД ВІДКРИТІ ТОРГИ ОСНОВА 2021 до яблоко нова редакция2.doc
|
|||||||||
19 січня 2021 23:14 |
проект договору Продукти 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 22 січня 2021 19:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 21:04
Шановний Замовнику! установа проводить закупівлю за ДК 021:2015 "03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( капуста молода, капуста піздня; буряк, морква, цибуля ріпчаста, редис, часник; помідор, огірки, баклажани, перець солодкий, кабачки ),але вимагає надання документів на виконання аналогічного договру за ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6 Зернові культури та картопля, Прошу внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 26 січня 2021 16:40
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:51
Шановний замовник! Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником не було додержано даної вимоги, що може призвести до відміни процедури у разі моніторингу ДАСУ, тому просимо Замовника відмінити дану закупівлю у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації.
Надалі вимагаємо при формуванні тендерної документації виключити наступну фразу: Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам документації конкурсних торгів повинна бути підтверджена одним із документів зазначених в Законі України Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами та доповненнями), тому що вказаний вами законодавчий акт не містить жодного переліку. Також вимагаємо виключити вимогу щодо надання документів, що підтверджують якість персиків, тому що це сезонний товар і отримання декларацій на момент проведення аукціону не можливо. тому що урожайність є технічною вимогою ТД і жодний учасник не отримає даних документів на врожай 2021 року і буде відхилений. Як один з варіантів пропонуємо зазначити надання гарантійного листа про надання документів, що підтверджують якість персиків на момент виконання поставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічна сторона порушень не встановлено в зв’язку з тим що замінений код ДК 021:2015 "03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( капуста молода, капуста піздня; буряк, морква, цибуля ріпчаста, редис, часник; помідор, огірки, баклажани, перець солодкий, кабачки ),але вимагає надання документів на виконання аналогічного договру за ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6 Зернові культури та картопля, внесені зміни установленному порядку.
В примітках:у разі якщо Учасник не може подати відповідно до законодавства документ який вимагає тендерна документація, та який буде відтворений у майбутньому при поставці товару він надає лист-пояснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) і зазначає підстави ненадання такого документа згідно з нормою законодавства .
В примітках:у разі якщо Учасник не може подати відповідно до законодавства документ який вимагає тендерна документація, та який буде відтворений у майбутньому при поставці товару він надає лист-пояснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) і зазначає підстави ненадання такого документа згідно з нормою законодавства .
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 01 лютого 2021 16:03
Дата відповіді: 02 лютого 2021 10:22
Шановний Замовник! Просимо внести виправлення у пункт 4.3 Розділу І тендерної документації та виправити кількість редьки, оскільки вона не відповідає кількості зазначеній в електронній формі оголошення, що може призвести до визначення неправильної суми пропозиції.
Відповідь: у пункті 4.3 Розділу І тендерної документації вказано кількість редьки вказано 2875 кг і зазначеній в електронній формі оголошення 2875 кг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003048-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 23 лютого 2021 00:04
Вимога
Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення (відкриті торги) за № UA-2021-01-19-003048-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом державного класифікатору ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (редька, гриби; апельсин, лимон, мандарин, банан, яблуко, персик) та тендерну документацію (надалі за текстом – Документація),очікувана вартість закупівлі - 628 176,00грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12 лютого 2021 00:00.
Фізична особа підприємець Бован Олександр Іванович виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав свою тендерну пропозицію.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, участь в процедурі закупівлі прийняли наступні учасники:
1. ФОП Жулінська Олена Василівна, остаточна пропозиція - 374 656,12 грн.
2. ФОП Бован Олександр Іванович, остаточна пропозиція – 376 045,00 грн.
3. ТОВ "АГРОНОМ-КР", остаточна пропозиція – 493 117,00 грн.
4. ПП"КНЯЖНА", остаточна пропозиція – 620000,00 грн.
12 лютого 2021 року за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-003048-b проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну.
15 лютого 2021 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі учасника - Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну (Протокол рішення Уповноваженої особи №13 від 15 лютого 2021 року).
Скаржникам була переглянута тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В., що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно абзацу “а” пункту 1.7. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); термін зберігання).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Жулінська О.В. надано Пояснювальну записку від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”), в якій Учасник зазначив ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик посилаючись на Сертифікат відповідності та вказавши строк придатності- придатні до споживання. Термін зберігання товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.
ФОП Жулінська О.В. в Пояснювальній записці від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”) не вказала дату зберігання на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик, що не відповідає технічним, якісним вимогам предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації Замовника.
2. Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання.
У складі тендерної пропозиції ФОП Жулінська О.В. завантажила Файл “6.1 Аналогічні договори, накладні, відгуки.pdf”, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, які виданні раніше оголошення про закупівлю та не є чинними на момент подання.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. Відповідно пункту 1.1. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником товару, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який видано оператору ринку, що є учасником торгів.
На підтвердження даної вимоги ФОП Жулінська О.В. надала:
Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015,
Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018,
Cертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015.
Сертифікати видані на адресу: вул. Дудикіна, буд39-а, кв.49.
Потужності оператора ринку ФОП Жулінської О.В. зареєстровані: вул. Штурмова, 9, м. Запоріжжя, 69096, особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-08-22-1393.
Замовник у тендерній документації зазначив, що Сертифікати видані оператору ринку, що є учасником торгів.
Наданий Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 не відповідає
Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Жулінської О.В у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція ФОП Жулінської О.В має бути відхилена Замовником на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів Замовник прийняв незаконні рішення, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з викладеним, враховуючи мету Закону, законні права та інтереси Скаржника, керуючись статтею18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Жулінської О.В. викладене в Протоколі уповноваженої особи № 13 від 15 лютого 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12 лютого 2021 00:00.
Фізична особа підприємець Бован Олександр Іванович виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав свою тендерну пропозицію.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, участь в процедурі закупівлі прийняли наступні учасники:
1. ФОП Жулінська Олена Василівна, остаточна пропозиція - 374 656,12 грн.
2. ФОП Бован Олександр Іванович, остаточна пропозиція – 376 045,00 грн.
3. ТОВ "АГРОНОМ-КР", остаточна пропозиція – 493 117,00 грн.
4. ПП"КНЯЖНА", остаточна пропозиція – 620000,00 грн.
12 лютого 2021 року за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-003048-b проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну.
15 лютого 2021 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі учасника - Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну (Протокол рішення Уповноваженої особи №13 від 15 лютого 2021 року).
Скаржникам була переглянута тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В., що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно абзацу “а” пункту 1.7. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); термін зберігання).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Жулінська О.В. надано Пояснювальну записку від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”), в якій Учасник зазначив ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик посилаючись на Сертифікат відповідності та вказавши строк придатності- придатні до споживання. Термін зберігання товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.
ФОП Жулінська О.В. в Пояснювальній записці від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”) не вказала дату зберігання на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик, що не відповідає технічним, якісним вимогам предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації Замовника.
2. Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання.
У складі тендерної пропозиції ФОП Жулінська О.В. завантажила Файл “6.1 Аналогічні договори, накладні, відгуки.pdf”, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, які виданні раніше оголошення про закупівлю та не є чинними на момент подання.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. Відповідно пункту 1.1. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником товару, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який видано оператору ринку, що є учасником торгів.
На підтвердження даної вимоги ФОП Жулінська О.В. надала:
Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015,
Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018,
Cертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015.
Сертифікати видані на адресу: вул. Дудикіна, буд39-а, кв.49.
Потужності оператора ринку ФОП Жулінської О.В. зареєстровані: вул. Штурмова, 9, м. Запоріжжя, 69096, особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-08-22-1393.
Замовник у тендерній документації зазначив, що Сертифікати видані оператору ринку, що є учасником торгів.
Наданий Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 не відповідає
Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Жулінської О.В у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція ФОП Жулінської О.В має бути відхилена Замовником на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів Замовник прийняв незаконні рішення, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з викладеним, враховуючи мету Закону, законні права та інтереси Скаржника, керуючись статтею18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Жулінської О.В. викладене в Протоколі уповноваженої особи № 13 від 15 лютого 2021 року.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 09:37
Задоволено вимогу ФОП Бован О.І.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-19-003048-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Жулінська Олена Василівна, Код ЄДРПОУ:2588814009
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-19-003048-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Жулінська Олена Василівна, Код ЄДРПОУ:2588814009
Дата подання: 05 березня 2021 13:49
Дата подання: 05 березня 2021 13:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 12:16
рішення від 10.03.2021 № 4462 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 12:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 № 5577.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 18:19
рішення від 19.03.2021 № 5577.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Жулінська Олена Василівна |
377 797,00
UAH з ПДВ
|
374 656,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бован Олександр Іванович" |
418 810,00
UAH з ПДВ
|
376 045,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
493 117,00
UAH з ПДВ
|
493 117,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП"КНЯЖНА" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жулінська Олена Василівна #2588814009 |
Рішення скасоване |
374 656,12
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 13:29
|
ФОП Жулінська Олена Василівна #2588814009 |
Відхилено |
374 656,12
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 13:39
|
ФОП "Бован Олександр Іванович" #2584003090 |
Переможець |
376 045,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:38
|
протокол 14.PDF | укладений |
05 січня 2022 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:22
|
Договір | укладений |
25 березня 2021 10:17
|