Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до мережі Інтернет
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002944-c 52e846091c524e4cb4aaa20b5a401f58
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балюк Вікторія Василівна

380576330147 osvitamr2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43963788
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Харківська обл., місто Дергачі, вул.Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Балюк Вікторія Василівна
380576330147
osvitamr2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 08:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 08:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
Послуги доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачі, Заклади управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:38
Oголошення та проєкт договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

участь у тендері
Дата подання: 21 січня 2021 14:35
Дата відповіді: 21 січня 2021 18:00
Після реестрації на "Закупівлі- як діяти далі?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, надаємо відповідь на Ваше запитання. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАНЕТ" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАНЕТ"
#39690878
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:12

Документи

28 січня 2021 15:11
Електронний підпис
28 січня 2021 15:10
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАНЕТ"
#39690878
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 15:11
Електронний підпис
28 січня 2021 15:10
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 13:14
Дод.уг.№2 від 17.01.2022(Дог№33у).pdf зміни до договору
18 січня 2022 13:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:35
Дод.уг.№1 від 30.12.2021(Дог№33у).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:59
Договір №33у від 04.02.2021.pdf укладений
04 лютого 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» Відповідно до наведеного термін дії Договору № 33у від 04.02.2021року продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року. Доповнити розділ 10. «Строк дії Договору» підпунктом 10.3. в наступній редакції: «10.3. Продовжити дію даного Договору до 28.02.2022 року, а в частині невиконаних зобов’язань – до їх повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 33у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 8 частини 5, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 8.1. Договору, враховуючи продовження строку дії Договору, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: Збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі у попередньому році, а саме на: 32 727,26 грн. (тридцять дві тисячі сімсот двадцять сім грн. 26 коп.), ПДВ не передбачено, і викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Сума договору складає 212 727,26 грн. (Двісті дванадцять тисяч сімсот двадцять сім гривень 26 копійок), ПДВ не передбачено). До ціни Договору включено витрати 2022 року, які складають 32 727,26 грн. (тридцять дві тисячі сімсот двадцять сім грн. 26 коп.), ПДВ не передбачено». Викласти Розрахунок послуг доступу до мережі Інтернет (загальний, Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). Доповнити Договір Розрахунком послуг доступу до мережі Інтернет на 2022 рік, який додається (Додаток 2 до Договору ). 1.4. Викласти абзац другий пункту 3.6. Договору у наступній редакції: « Строк надання послуг: до 28 лютого 2022 року.» Викласти п. 10.2. Договору у наступній редакції: «10.2. Термін дії даного Договору починається з моменту, визначеному у п. 10.1 даного Договору, та діє до 28.02.2022 року. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором
Номер договору про закупівлю: 33у
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML