Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузки (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1, SENI Standard Medium №2, SENI Standard Large №3 або еквівалент); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35008 – Дитячий підгузник; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5, Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент))
Очікувана вартість
261 595,20 UAH
UA-2021-01-19-002877-c ● 9b573aa4992746c7a0ffc33d12d2c08f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 38802559 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22 |
Контактна особа: |
Долиняк Яніна Вікторівна 380631236559 kzmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 261 595,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 615,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
348 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
144 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Medium №2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
30 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Large №3 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
16 упаковка
Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5 еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
280 упаковка
Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 11:23 |
Додаток 1-Цінова пропозиція (зі змінами).docx | |
22 січня 2021 11:23 |
Додаток 3 _ МТВ (зі змінами).docx | |
22 січня 2021 11:20 |
Перелік змін.pdf | |
22 січня 2021 11:18 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
19 січня 2021 15:20 |
Додатки 2,5,6.docx | |
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 1_Цінова пропозиція.docx | |
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 3_ МТВ.docx | |
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 4_Проект Договору про закупівлю.docx | |
19 січня 2021 15:20 |
Тендерна документація.docx |
22 січня 2021 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 11:23 |
Додаток 1-Цінова пропозиція (зі змінами).docx
|
|||
22 січня 2021 11:23 |
Додаток 3 _ МТВ (зі змінами).docx
|
|||
22 січня 2021 11:20 |
Перелік змін.pdf
|
|||
22 січня 2021 11:18 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
19 січня 2021 15:20 |
Додатки 2,5,6.docx
|
|||
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 1_Цінова пропозиція.docx
|
|||
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 3_ МТВ.docx
|
|||
19 січня 2021 15:20 |
Додаток 4_Проект Договору про закупівлю.docx
|
|||
19 січня 2021 15:20 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості поставок
Дата подання: 21 січня 2021 16:01
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:30
Добрій день, скажіть будь ласка, яка орієнтовна кількість поставок планується ? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Заплановано замовлення поставок товару щоквартально. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-002877-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 19 січня 2021 17:41
Щодо обхвату талій
Доброго дня. Оскільки у кожного виробника обхвати талій в сантиметрах індивідуальні та неповторні, вказуючи обхват талії в сантиметрах Ви дискримінуєте всіх виробників, окрім того який має саме такі обхвати, тобто SENI. Вимагаємо прибрати цей пункт та залишити виключно розмірну матрицю (Small, Medium і т.д.) Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 12:56
Шановний Учаснику!
У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.b1) щодо внесення змін до Тендерної документації в частині зазначення в Тендерній документації обхвату талії, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.b1 Ви стверджуєте, що «оскільки у кожного виробника обхвати талій в сантиметрах індивідуальні та неповторні, вказуючи обхват талії в сантиметрах Ви дискримінуєте всіх виробників, окрім того який має саме такі обхвати, тобто SENI. Вимагаємо прибрати цей пункт та залишити виключно розмірну матрицю (Small, Medium і т.д.)».
Технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей та дітей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Разом з тим, змінами до ТД Замовник конкретизував Медико-технічні характеристики предмета закупівлі, зазначивши мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть надавати тендерні пропозиції.
Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” медичний заклад жодними чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт
Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.b1) щодо внесення змін до Тендерної документації в частині зазначення в Тендерній документації обхвату талії, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.b1 Ви стверджуєте, що «оскільки у кожного виробника обхвати талій в сантиметрах індивідуальні та неповторні, вказуючи обхват талії в сантиметрах Ви дискримінуєте всіх виробників, окрім того який має саме такі обхвати, тобто SENI. Вимагаємо прибрати цей пункт та залишити виключно розмірну матрицю (Small, Medium і т.д.)».
Технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей та дітей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Разом з тим, змінами до ТД Замовник конкретизував Медико-технічні характеристики предмета закупівлі, зазначивши мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть надавати тендерні пропозиції.
Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” медичний заклад жодними чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт
Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-01-19-002877-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 11 лютого 2021 16:30
Щодо прийнятого рішення
Шановний Замовнику! Згідно Протокольного рішення ((протокол) №б/н уповноваженої особи КНП "ЦПМСД №1 м. Кропивницького" міської ради м. Кропивницького від 11.02.2021р.) було вирішено відхилити пропозицію Приватного виробничо-комерційного підприємства "Валлента" у зв'язку з п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток №4 до Тендерної документації (Внесення в проект договору учасниками процедури закупівлі будь-якої інформації (окрім реквізитів Постачальника) або змін, у т.ч. щодо його умов, вимог, пунктів та граф, недопустимо), але хочемо повідомити, що жодних змін, у тому числі щодо умов, вимог, пунктів та граф нами не було вчинено, всі умови залишилися незмінними. До того ж звертаємо Вашу увагу, що це ПРОЕКТ договору, який під час підписання Замовником може змінюватися (як буває у більшості випадків). Заповнені нами пропуски (реквізити та ціна) свідчать про те, що ми повністю згодні з даним Проектом Договору і готові до його виконання. Заповнення Проекту Договору не призводить до зміни умов, якості поставки. На основі вищевикладеного просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації, так як це єдина визначена помилка, яка не є значною (у Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 14:05
Шановний Учаснику!
У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.c2 ) щодо повернення Вашої організації на кваліфікацію, та визначення пропозиції ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА" як такої, що відповідає умовам закупівлі, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.c2 Ви стверджуєте, що помилки, допущені в завізованому Вами Проекті договору в частині недотримання встановленої Замовником форми слід віднести до формальних помилок.
Ви апелюєте до наведеного в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а саме:
- помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа.
Дійсно, в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Даний перелік формальних помилок є вичерпним.
Отже, як видно з вищезазначеного, до формальних помилок згідно даного визначення відносяться описки та технічні помилки.
Відповідно п 3,4 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, «Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документаю
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені Законом.
В завізованому Вами проекті Договору Ви внесли інформацію в Додаток №1 до Договору (Специфікацію) в частині заповнення найменування товару (який має бути заповнений конкретно найменуванням товару, що пропонується), що є істотними умовами договору. При цьому в порівняльній таблиці стосовно еквівалентності товару, що пропонується Вами до розгляду, Ви зазначаєте Seni Standard Air, а в Додатку №1 до Договору - Seni Standard або еквівалент.
Законодавством в сфері публічних закупівель помилки в зазначенні істотних умов договору не можуть бути віднесені до формальних, а тому є підставою для відхилення пропозиції учасника.
В п.3. Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»
Шановний Учаснику! При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами ЗУ Про публічні закупівлі та змістом тендерної документації. Ваше відхилення правомірне, а тому рішення Уповноваженої особи змінюватися не буде. Якщо Ви з ним не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.
У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.c2 ) щодо повернення Вашої організації на кваліфікацію, та визначення пропозиції ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА" як такої, що відповідає умовам закупівлі, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.c2 Ви стверджуєте, що помилки, допущені в завізованому Вами Проекті договору в частині недотримання встановленої Замовником форми слід віднести до формальних помилок.
Ви апелюєте до наведеного в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а саме:
- помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа.
Дійсно, в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Даний перелік формальних помилок є вичерпним.
Отже, як видно з вищезазначеного, до формальних помилок згідно даного визначення відносяться описки та технічні помилки.
Відповідно п 3,4 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, «Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документаю
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені Законом.
В завізованому Вами проекті Договору Ви внесли інформацію в Додаток №1 до Договору (Специфікацію) в частині заповнення найменування товару (який має бути заповнений конкретно найменуванням товару, що пропонується), що є істотними умовами договору. При цьому в порівняльній таблиці стосовно еквівалентності товару, що пропонується Вами до розгляду, Ви зазначаєте Seni Standard Air, а в Додатку №1 до Договору - Seni Standard або еквівалент.
Законодавством в сфері публічних закупівель помилки в зазначенні істотних умов договору не можуть бути віднесені до формальних, а тому є підставою для відхилення пропозиції учасника.
В п.3. Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»
Шановний Учаснику! При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами ЗУ Про публічні закупівлі та змістом тендерної документації. Ваше відхилення правомірне, а тому рішення Уповноваженої особи змінюватися не буде. Якщо Ви з ним не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАРЛЕТ-ЛТД" |
222 687,76
UAH з ПДВ
|
222 687,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕПІЦЕНТР ПЛЮС |
253 125,08
UAH з ПДВ
|
234 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЛЕЙД" |
256 137,58
UAH з ПДВ
|
234 275,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
258 299,20
UAH з ПДВ
|
234 696,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
255 623,46
UAH з ПДВ
|
251 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАРЛЕТ-ЛТД" #33878073 |
Відхилено |
222 687,76
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:10
|
|
ТОВ ЕПІЦЕНТР ПЛЮС #34947975 |
Відхилено |
234 270,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 09:17
|
|
ТОВ "БЛЕЙД" #30248600 |
Відхилено |
234 275,78
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 10:45
|
|
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Відхилено |
234 696,80
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:00
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Відхилено |
251 976,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 лютого 2021 15:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі