Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002840-b ● 22415cc77abe4a738385c9150def0521
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Херсонський фаховий спортивний коледж" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21295614 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А |
Контактна особа: |
Світлана Охотник +380665839295 svitlana.oxotnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
8000 кілограми
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 19:36 |
ТД сир.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо відповісти на запитання щодо ТУ У або ДСТУ
Дата подання: 22 січня 2021 19:01
Дата відповіді: 25 січня 2021 13:54
Шановний Замовнику, просимо внести пояснення для Виробника, щодо предмету закупівлі. Ціна нашої пропозиції залежить від того, які продукти Вам потрібні. Ціна на харчові продукти виготовленні згідно ТУ У як правило дешевше від 10-30 % від ДСТУ.
Дякуємо,
та пояснюємо у чому різниця.
У Додатку Замовника вказано, що
Якісні характеристики:
Сир сичужний твердий не менше 50% Сир твердий - поверхня рівна, без пошкоджень, покрита полімерно-парафіновим сплавом або плівкою. Смак і запах - в міру виражений сирний. Консистенція - пластична, ніжна, однорідна по всій масі. Колір - від білого до ледве жовтого, рівномірний по всій масі. Вміст жиру не менше 50%.
Не допускаються продукти з пліснявою. Продукція, маркування, пакування повинна відповідати діючим стандартам в Україні, або ТУ заводу виробника, дійсними на момент постачання.
Сир кисломолочний Не менше 9% Сир кисломолочний не менше 9% жирності - Сир повинен мати білий колір із легка жовтуватим або кремовим відтінком, рівномірним по всій масі, консистенція ніжна, смак і запах чисті кисломолочні. Не допускається надмірно кислий смак, пліснява. Розфасовка у пачки не менше 0,20 кг., термін зберігання не більше 7 діб. Продукція, маркування,пакуванняповинна відповідати діючим стандартам в Україні, або ТУ заводу виробника, дійсними на момент постачання.
1. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках). Постачальник повинен дотримуватися Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості продуктів харчування».
9. Продукти харчування не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, ГМО (тут згодні) та відповідати чинним Державним стандартам якості та відповідності продукції.
Просимо внести пояснення до технічних Вимог предмету закупівлі, тому що згідно чинного Законодавства Виробник розробляє самостійно Технічні умови, під свою відповідальність.
Якщо Замовнику потрібен предмет закупівлі не маючий ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, то у такому випадку продукція повинна відповідати ДСТУ яка виготовляється, як правило, за класичними рецептурами з відповідними технологіями.
Харчові продукти, які виготавлюються згідно ТУ У (технічні умови) – можуть содержати підсилювачи смаку, консерванти, згідно чинному законодавству (які відносяться до харчових добавок та не є шкідливими), тому просимо уточнити будуть враховані відповідні ТУ У, чи до пропозиції приймються тільки пропозиції згідно ДСТУ .
У 2019 році в сфері безпеки харчової продукції в Україні слід керуватися тими зобов’язаннями, які взяла на себе наша держава згідно підписаного євроінтеграційного угоди. Потрібно розглянути два розділи євроінтеграційного меморандуму – третю і четверту розділу IV. Глава 3 стосується гармонізації законодавства в сфері технічного регулювання, а глава 4 – гармонізації законодавства в сфері санітарних та фітосанітарних заходів.
Ці два розділи безпосередньо стосуються ситуації, яку ми маємо в сфері забезпечення безпеки продукції, і проведення державного контролю в сфері дотримання законодавства про безпеку харчових продуктів. Якщо говорити про стан впровадження так званої «Дорожньої карти» по главам 3 і 4, то по третій Україна виконала 59% своїх зобов’язань, по четвертій поки стан виконання на рівні 33%. На виконання третього розділу в 2014 році вступив в дію Закон України «Про стандартизацію», і в 2015 році «Про метрологію та метрологічну діяльність» та «Про технічний регламент і оцінки відповідності».
Зокрема, сертифікацію перевели в статус добровільної процедури. Обов’язковими залишилися тільки вимоги технічних регламентів, які не мають в даний час прямого відношення до харчової продукції, оскільки вони стосуються обладнання, машин і механізмів. Крім цього в області технічного регулювання залишилася складова – підписання Угоди АСАА, яка перекладається на українську мову як «Угода про оцінку відповідності та прийнятності промислової продукції». Але знову ж таки, ця угода стосується промислового обладнання, а не харчової продукції.
Національний орган по стандартизації ще в минулому році видав наказ про скасування всіх ГОСТів, які були розроблені до 1992 року. Слід сказати, що величезна кількість ГОСТів, що потрапляють під дію цього наказу, містили вимоги до методів контролю харчової продукції та сільськогосподарської зокрема. Технічні комітети мали мало часу, щоб переглянути ці 14475 ГОСТу для перекладу їх при необхідності в формат ДСТУ. Тому Національний орган по стандартизації продовжив застосування ГОСТів до 2019 року.
Таким чином, сертифікація харчової продукції – процедура добровільна. У той же час, сертифікація стає обов’язковою, якщо цього вимагає споживач.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо надання роз'яснень повідомляємо, що тендерною документацією вимагається відповідність товару саме вимогам ДСТУ.
Враховуючи зазначене, просимо Вас готувати свою тендерну пропозицію із врахуванням вимог ДСТУ.
Враховуючи зазначене, просимо Вас готувати свою тендерну пропозицію із врахуванням вимог ДСТУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ "Олешківський маслозавод" |
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА |
2 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" |
2 032 000,00
UAH з ПДВ
|
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Відхилено |
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 14:47
|
ТДВ "Олешківський маслозавод" #00447600 |
Переможець |
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 12:18
|
сир003.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 17:13
|
-003.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:37
|
дог зТ сир.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 11:33
|
ду дог3Т.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:17
|
дог3 сир.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 15:28
|
дог3Т сир.pdf | укладений |
22 лютого 2021 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |