Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002762-c 351ff9f3847244d19d66318769027e52
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уласевич Владислав Володимирович

+380938115736 uvvdzodp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський Суд Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 03499891
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1, м. Дніпро.
Контактна особа: Уласевич Владислав Володимирович
+380938115736
uvvdzodp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1555 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Від дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наянвість істотої інформації по закупівлі
Дата подання: 20 січня 2021 12:55
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:32
Доброго дня, шановник замовник! В тендерній документації опублікованої до закупівлі відсутній чіткий перелік який містить кількість картриджів які будуть здійснюватися як заправка так і відновлення ! Відсутність даної інформації унемождивлює подачу цінової пропозиції. Просимо вас додати дану інформацію.
Відповідь: У додатку №2 документації до спрощеної закупівлі наведено вичерпний перелік картриджів, а саме модель картриджа та модель і назва копіювально-розмножувального пристрою до якого відноситься кожен картридж, а також необхідна кількість заправок та відновлень кожної моделі картриджа.
Прохання надати посилання на Додаток №2
Дата подання: 20 січня 2021 16:44
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:56
Прошу Вас допомогти знайти Додаток №2 до тендерної документації у завантажених Вами документами.
Відповідь: До закупівлі був прикріплений файл "ТД Заправка картриджів 2021.doc", в якому Додаток №2 знаходиться на 5-ій сторінці, а також перелік є у додатку до проекту договору (Додаток №3) - це передостання (9-а сторінка) та остання (10-а сторінка) сторінки документації "ТД Заправка картриджів 2021.doc". Ви можете завантажити цей файл собі на свою ЕОМ або переглянути у системі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Малий Володимир Маркович 99 711,00
UAH з ПДВ
99 711,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 12:54
пропозиція.jpg
27 січня 2021 12:54
податки.jpg
27 січня 2021 12:54
погодження.jpg
27 січня 2021 12:54
підпис.jpg
27 січня 2021 12:54
М.Т. база 001.jpg
27 січня 2021 12:54
лист згода.jpg
27 січня 2021 12:54
контакти.jpg
27 січня 2021 12:54
гарантийний лист.jpg
27 січня 2021 12:54
банкрутсво.jpg
27 січня 2021 12:54
аналог договір.jpg
27 січня 2021 12:54
авансовий платеж.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Малий Володимир Маркович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Малий Володимир Маркович
#2027100570
Відхилено 99 711,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:57

Документи

28 січня 2021 11:57
Електронний підпис
28 січня 2021 11:56
протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій