Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення; 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 256 592,00 UAH
UA-2021-01-19-002731-b b005c73654d240d29eed2116e45a1c22
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлівна Журбенко

+380997456433 nami-78@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Сумський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 04718013
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
Контактна особа: Наталія Михайлівна Журбенко
+380997456433
nami-78@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами), (далі - Закон), та зведеного станом на 30.11.2020 року (https://amcu.gov.ua/zvedenij-perelik-subyektiv-prirodnih-monopolij) переліку суб’єктів природних монополій Антимонопольного комітету України, Комунальне підприємство “Міськводоканал” Сумської міської ради відноситься до суб’єкту природних монополій, який здійснює водопостачання та водовідведення на території Сумської області.
Враховуючи вищевикладене, єдиною організацією, яка може здійснювати водовідведення для університету є Комунальне підприємство “Міськводоканал” Сумської міської ради. Отже, відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Сумським НАУ застосовується переговорна процедура закупівлі як виняток, у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 18:31
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги з централізованого водовідведення; 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
лот 1: «Послуги з централізованого водовідведення для потреб бюджетних установ»
лот 2: «Послуги з централізованого водовідведення для потреб населенн»
лот 3: «Послуги з централізованого водовідведення дощових (снігових) стічних вод для потреб бюджетних установ»
лот 4: «Послуги з централізованого водовідведення дощових (снігових) стічних вод для потреб населення»
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

19 січня 2021 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з централізованого водовідведення для потреб бюджетних установ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 447 828,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

33500 м³
лот 1: «Послуги з централізованого водовідведення для потреб бюджетних установ»
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Дата доставки: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352455
Переможець 447 828,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 18:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352455
447 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 17:35
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 17:14
ДУ 4.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 12:57
205.pdf зміни до договору
20 січня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:10
№2 Дог.№205.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 09:43
Дод.уг.№1 Міськводоканал №205 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:09
№205 04.02.2021.pdf укладений
05 лютого 2021 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі. Загальна вартість централізованого водопостачання для потреб бюджетних установ (холодної води) та водовідведення для потреб бюджетних установ за даним Договором визначається як загальна вартість фактично наданих послуг і складає 485 448,00 грн. з урахуванням ПДВ, де на постачання холодної води 246 160,80 грн. з ПДВ та на водовідведення 239 287, 20 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю, укладеному в 2021 році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Продовження строку дії Договору до 28 лютого 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно ч.6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення від 04.02.2021 р. № 205 (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з централізованого постачання холодної води (код ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води) і водовідведення (код ДК 021:2015 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод), на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме: 1.1. Визначити суму закупівлі послуг в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної пунктом 2.4. вказаного Договору, що становить: 96 976,44 грн. (дев’яносто шість тисяч дев’ятсот сімдесят шість грн. 44 коп.): - постачання холодної води 47 472,48 грн. (сорок сім тисяч чотириста сімдесят дві грн. 48 коп.) з урахуванням ПДВ; - водовідведення 49 503,96 грн. (сорок дев’ять тисяч п’ятсот три грн. 96 коп.) з урахуванням ПДВ.» 1.2. Пункт 2.4. Договору викласти в наступній редакції: «2.4. Загальна вартість послуг централізованого постачання для потреб бюджетних установ, холодної води та водовідведення для потреб бюджетних установ за даним Договором визначається як загальна вартість фактично наданих послуг і складає 582 424,44 грн. (п’ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста двадцять чотири грн. 44 коп.) з урахуванням ПДВ, де на: - постачання холодної води 293 633,28 грн. (двісті дев’яносто три тисячі шістсот тридцять три грн. 28 коп.) з урахуванням ПДВ, та на - водовідведення 288 791,16 грн. (двісті вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто одна грн. 16 коп.) з урахуванням ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі до Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення від 04.02.2021 р. № 205 (далі – Договір), а саме: 1.1. Визначити суму закупівлі послуг в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної пунктом 2.4. вказаного Договору, що становить: 70 201,80 грн. (сімдесят тисяч двісті одна грн. 80 коп.): - постачання холодної води 34 365,60 грн. (тридцять чотири тисячі триста шістдесят п’ять грн. 60 коп.) з урахуванням ПДВ; - водовідведення 35 836,20 грн. (тридцять п’ять тисяч вісімсот тридцять шість грн. 20 коп.) з урахуванням ПДВ.». Та на підставі ч 6 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди, що строк дії Договору становить - з 1 лютого 2021 року до 31.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 267 844,29
UAH (в тому числі ПДВ 44 640,71 UAH)