Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. |
Код ЄДРПОУ: | 40866559 |
Місцезнаходження: | 86060, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. Корольова, 2 |
Контактна особа: |
Олена Леонідівна Неботова +380954660080 osvitabuh@avdvca.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 2 362 812,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 814,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
2. послуга гарячого харчування в пришкільних таборах в оздоровчий період – 2310 дітоднів;
3. послуга гарячого харчування дітей пільгових категорій в таборі «Антошка» в оздоровчий період – 1120 дітоднів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 18:13 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
19 січня 2021 18:13 |
Додатки 1,2 Згода учасника, ст.16,17.doc | |
19 січня 2021 18:13 |
Додаток 5 тендерна пропозиція.docx | |
19 січня 2021 18:13 |
Тендерна документація харчування 2021.doc | |
19 січня 2021 18:13 |
Додаток 6 відомості про учасника.doc | |
19 січня 2021 18:13 |
Додаток 3 технічні характеристики, обсяги товару.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-09-000014 ● 716ca76f5b294aaca4e406876e071aaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
06.08.2021 №407
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 06.08.2021
№ 407
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області UA-2021-01-19-002689-b 19.01.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо встановлення порушення законодавства в частині тендерної документації та/або внесення змін до неї: - зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначено посиланням «зазначено в оголошенні». Усунути виявлене зауваження в закупівлі, щодо якої проводився моніторинг, неможливо з причини вже завершеної закупівлі ще в лютому 2021 року. 2. Щодо встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): - усунення виявлених зауважень (непередбачене дострокове розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України) призведе до порушення прав дітей та вимог нормативно-правових актів щодо їх харчування, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про охорону дитинства» та зриву харчування у закладах освіти міста (248 дітей пільгових категорій); - крім того місто Авдіївка знаходиться на лінії розмежування, що призводить до ризиків постачальників/надавачів послуги та як наслідок – відсутність учасників у закупівлях; - діти міста потребують особливої уваги у зв’язку з постійним психологічним тиском, який заподіюється воєнними діями; - відділом освіти вже оприлюднена нова тендерна процедура в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-019219-а за предметом закупівлі «ДК 021:2015 55510000-8 ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (послуги з організації гарячого харчування учнів)» з урахуванням зауважень, що були встановлені в процесі моніторингу попередньої закупівлі, з подальшим розірванням договору з ФОП Чередниченко Іриною Анатоліївною.
2021-09-06 19:38:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2021-10-18 13:38:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна |
2 357 864,00
UAH з ПДВ
|
2 357 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВРЄМЯ 2010" |
2 361 255,60
UAH з ПДВ
|
2 361 255,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна #2278107964 |
Переможець |
2 357 864,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 14:11
|
розірвання договору харчування.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 09:20
|
дод угода №1 харчування.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 11:30
|
договір харчування.pdf | укладений |
19 лютого 2021 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реорганізацією Відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області шляхом приєднання до відділу освіти Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації Покровськогорайону Донецької області, що є правонаступником усього майна, прав та обов'язків, в преамбулі та в тексті Договору, а також в додатках до нього найменування «Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області» замінити на «Відділ освіти Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області» в усіх відмінках. У розділі Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» реквізити «Споживача» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили достроково розірвати (припинити дію) Договору за згодою Сторін. 2. Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.1 п.11.1 Договору змінити в п. 3.1 суму Договору з 2 357 864,00 грн. (два мільйона триста п’ятдесят сім тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.) без ПДВ на 1 306 485,00 грн. (один мільйон триста шість тисяч чотириста вісімдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |