Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маски захисні
Очікувана вартість
625 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002561-b ● 5a2753d4727142d4ab583e114f4e41e1
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19210000-1: Натуральні тканини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 шт
Маски захисні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 19210000-1 — Натуральні тканини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом _60_ календарних днів з моменту поставки товарів. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 15:16 |
ПРОТОКОЛ _ 1 внесення змін.docx | |
22 січня 2021 15:16 |
Оголошення маски. 22.01.docx | |
19 січня 2021 17:45 |
Оголошення маски. 19.01.docx |
22 січня 2021 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2021 15:16 |
ПРОТОКОЛ _ 1 внесення змін.docx
|
||||||
22 січня 2021 15:16 |
Оголошення маски. 22.01.docx
|
||||||
19 січня 2021 17:45 |
Оголошення маски. 19.01.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно документації
Дата подання: 20 січня 2021 09:24
Дата відповіді: 20 січня 2021 09:41
Шановний Замовник! У ТД вимагається надати: власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з назвою ідентичною назві закупівлі та кількісним обсягом поставки не менше 50% від кількості, що вимагається закупівлею. Закупівля оголошена за кодом ДК 19210000-1 Натуральні тканини але закуповуютсья готові вироби вироби. Досвідом виконання аналогічних договорів для вас є поставка товарів заданим кодом ДК (згідно із Законом) чи все ж таки готових виробів (масок)? Бо, якщо спиратись на норми закону, то досвідом виконання аналогічних договорів є поставка бавовняних полотняних тканин у кількості не менше 25000 м., то при чому тут маски? А якщо ви все ж таки хочете бачити досвідом поставку масок, то при чому тут код ДК 19210000-1, тому що є код ДК 39520000-3 "Готові текстильні вироби" який і відповідає маскам як готовим виробам. Надайте будь ласка пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Досвідом виконання аналогічного договору буде вважатись договір на постачання товару, аналогічного за назвою предмету закупівлі (масок захисних).Згідно п.3 ч.1 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Щільність
Дата подання: 21 січня 2021 16:31
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:55
"Маска виготовляється з бабовняних тканин поверхневої густини 280 г/м2",.але шільність бязі, з якої шиють захисні маски не перевищує 142г/м2. Якщо щільність тканини буде 280г/м2, та ще двошарова- в ній неможливо буде дихати.
Прохання -внести зміни в Техничний опис, та вказати щільність бязі не більше 142 г/м2.
Дякую за розуміння.
Відповідь: :В інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі мається на увазі загальна щільність тканини маски в два шари тканини (бязь) по 140 г/м2, загальною щільністю 280 г/м2.
Тендерне забеспечення
Дата подання: 21 січня 2021 16:34
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:56
Уточніть: потрібно надавати тендерне забезпечення чи ні?В оголошені присутня не точна інформація.
Відповідь: Так - забезпечення потрібно надавати. Інформація уточнена
товарний ярлик
Дата подання: 21 січня 2021 16:58
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:43
Уточніть як повинен крипитися ярлик до маски, і в якому місці? Просимо врахувати, що на таких виробах як маска захисна товарний ярлик не передбачений .
Відповідь: Доброго дня. Інформація щодо даної вимоги буде скорегована.
зав'язки
Дата подання: 21 січня 2021 17:01
Дата відповіді: 21 січня 2021 17:27
Уточніть: зав'язки шиємо як зав'язки, чи як на малюнку- завушні резинки?
Відповідь: Завушні резинки.
До кожного виробу має додаватись пам'ятка -інструкція щодо догляду.
Дата подання: 21 січня 2021 17:04
Дата відповіді: 21 січня 2021 17:30
До кожного виробу має додаватись пам'ятка -інструкція щодо догляду- НАВІЩО?
Відповідь: Інструкція щодо догляду потрібна для того, щоб правильно експлуатувати маску (передбачено режим прання, його частоту,теплову обробку)
Група комплектів предметів по 10 одиниць складається у пачку, зв’язуються та по 12 пачок пакується в поліпропіленовий мішок.
Дата подання: 21 січня 2021 17:20
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:54
Це 120 масок в мішку? це дуже малий об'єм для пакування масок. Прошу уточнення.
Відповідь: Саме по 10 одиниць повинно складатись у пачку, зв’язуватись та по 12 пачок пакуватись в поліпропіленовий мішок. Це зручно для подальшого перерозподілу підрозділам підприємства, які знаходяться по всій території області.
стосовно терміну оплати
Дата подання: 21 січня 2021 23:59
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:52
Шановний Замовнику, згідно інформації на майданчику, вказаний термін оплати 10 (календарнх днів), але у проекті вказаний строк оплати - впродовж 60 календарнх днів. Просимо уточнити терміни оплати.
Відповідь: Термін оплати 60 к.д. днів з моменту поставки товару. Інформація буде скорегована.
товарний ярлик
Дата подання: 22 січня 2021 11:05
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:42
Уточніть де повинен бути ярлик до маски, і в якому місці? Просимо врахувати, що на таких виробах як маска захисна товарний ярлик (вшивна бірка)не передбачений .
Відповідь: Доброго дня. Інформація щодо даної вимоги буде скорегована.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
564 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦВІК" |
573 000,00
UAH з ПДВ
|
573 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ |
597 500,00
UAH з ПДВ
|
597 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Очікує рішення |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 12:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 лютого 2021 17:08 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 п. 17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
10 лютого 2021 17:08
|
Електронний підпис |
10 лютого 2021 17:00
|
Протокол УО про відміну маски 10.02.21.docx |