Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СПЕЦІАЛЬНИЙ РЕЦЕПТУРНИЙ БЛАНК Ф-3
Очікувана вартість
1 999,50 UAH
UA-2021-01-19-002148-c a527934cb3e2425ab9a9106fc2116ca0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адміністратор Олександр Васильович

knpcpmsd2pod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38946192
Місцезнаходження: 04215, Україна , Київська обл., Київ, проспект Свободи,22
Контактна особа: Адміністратор Олександр Васильович
knpcpmsd2pod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1333 штуки
СПЕЦІАЛЬНИЙ РЕЦЕПТУРНИЙ БЛАНК Ф-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

20 січня 2021 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"Фармація"
#39071738
Переможець 1 999,50
UAH з ПДВ
20 січня 2021 09:16

Документи

20 січня 2021 09:16
Електронний підпис
20 січня 2021 09:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 11:35
ДОДАТКОВА УГОДА 22 07 2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:23
ДОГОВІР 19 01 2021.pdf укладений
20 січня 2021 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: Ао-2/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 602,50
UAH (в тому числі ПДВ 100,42 UAH)