Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація)
Очікувана вартість
27 720,00 UAH
UA-2021-01-19-002138-c 377940a3e38f412e91f3051eb0c286ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайцева Антоніна Іванівна

upsznbux@urk.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451587
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЦИТАДЕЛЬНА, будинок 4/7
Контактна особа: Зайцева Антоніна Іванівна
upsznbux@urk.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 09:05
Початок аукціону: 29 січня 2021 15:30
Очікувана вартість: 27 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація). Технічне обслуговування с 01.02.2021 по 31.12.2021, заміна та підтримка в справному та працездатному стані системи пожежної сигналізації в приміщенняхуправління , відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, Цитадельна, 4/7 та Лейпцизька, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-002138-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕРУН, Код ЄДРПОУ:32706074
Дата подання: 22 січня 2021 16:27
Копія довідки про взяття на облік платника податку
Згідно тендерної документації "Специфікація та технічні вимоги" Пункт 6. передбачається необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП. Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність). Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із пункту 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимогу про необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 08:22
Добре пукт 6 уберемо з вимог

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" 16 707,17
UAH з ПДВ
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН" 19 448,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 24 178,04
UAH з ПДВ
19 266,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ 19 267,20
UAH з ПДВ
19 267,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 10:29
Електронний підпис
25 січня 2021 10:29
ЦіноваПропозиціяСПС.pdf
25 січня 2021 10:29
Статут2019.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
Статут2019.pdf
25 січня 2021 10:29
НаказДиректор.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
НаказДиректор.pdf
25 січня 2021 10:29
Ліцензійний реєстр.pdf
25 січня 2021 10:29
ЛистиПояснення.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
ЛистиПояснення.pdf
25 січня 2021 10:29
ГрафікСПС.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
ГрафікСПС.pdf
25 січня 2021 10:29
ВідомістьЄДРПОУ.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
ВідомістьЄДРПОУ.pdf
25 січня 2021 10:29
ВитягПДВ.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
ВитягПДВ.pdf
25 січня 2021 10:29
ВипискаЄДРПОУ.pdf.p7s
25 січня 2021 10:29
ВипискаЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 16:00
Електронний підпис
26 січня 2021 15:58
Копія виписки з ЄДР.pdf
26 січня 2021 15:58
пропозиція.pdf
26 січня 2021 15:58
Ліцензія ДСНС.pdf
26 січня 2021 15:58
Опис реєстрація.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 16:16
Електронний підпис
26 січня 2021 16:15
Про Статут.pdf
26 січня 2021 16:15
Про Ліцензію.pdf
26 січня 2021 16:15
Пояснення.pdf
26 січня 2021 16:15
Ліцензія, копія.pdf
26 січня 2021 16:15
Кошторис.pdf
26 січня 2021 16:15
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 січня 2021 16:15
Витяг ПДВ, копія.pdf
26 січня 2021 16:15
Витяг ЄДР 28.12.2020.pdf
26 січня 2021 16:15
Виписка ЄДР.pdf
26 січня 2021 16:15
Виписка ЄДР, копія.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 08:37
Електронний підпис
28 січня 2021 08:35
Цінова пропозиція.PDF
28 січня 2021 08:35
Статут Агні.pdf
28 січня 2021 08:35
Наказ ліцензія Агні.PDF
28 січня 2021 08:35
Графік ТО Цитадельна.PDF
28 січня 2021 08:35
Графік ТО Лейпцизька.PDF
28 січня 2021 08:35
Витяг ПДВ Агні.PDF
28 січня 2021 08:35
Витяг ЄДР Агні 09.01.2021.pdf
28 січня 2021 08:35
Виписка Агні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН"

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"
#40295369
Переможець 6 500,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 13:20

Документи

03 лютого 2021 20:39
Протокол 4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"
#40295369
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 20:39
Протокол 4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:56
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:55
Договір 2 2021.PDF укладений
12 лютого 2021 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 083,33 UAH)