Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація)
Очікувана вартість
27 720,00 UAH
UA-2021-01-19-002138-c ● 377940a3e38f412e91f3051eb0c286ca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451587 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЦИТАДЕЛЬНА, будинок 4/7 |
Контактна особа: |
Зайцева Антоніна Іванівна upsznbux@urk.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 09:05 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 27 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація). Технічне обслуговування с 01.02.2021 по 31.12.2021, заміна та підтримка в справному та працездатному стані системи пожежної сигналізації в приміщенняхуправління , відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів (Пожежна сигналізація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, м. Київ, м. Київ, Цитадельна, 4/7 та Лейпцизька, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 08:26 |
Вимоги до закупівлі на 2021.doc |
25 січня 2021 08:26 |
Вимоги до закупівлі на 2021.doc |
25 січня 2021 08:26 |
Вимоги до закупівлі на 2021.doc
|
||
25 січня 2021 08:26 |
Вимоги до закупівлі на 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-002138-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕРУН, Код ЄДРПОУ:32706074
Дата подання: 22 січня 2021 16:27
Копія довідки про взяття на облік платника податку
Згідно тендерної документації "Специфікація та технічні вимоги" Пункт 6. передбачається необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП. Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність). Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із пункту 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимогу про необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП. Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність). Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із пункту 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимогу про необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 08:22
Добре пукт 6 уберемо з вимог
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" |
16 707,17
UAH з ПДВ
|
6 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН" |
19 448,00
UAH з ПДВ
|
6 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
24 178,04
UAH з ПДВ
|
19 266,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
19 267,20
UAH з ПДВ
|
19 267,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" #40295369 |
Переможець |
6 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 14:55
|
Договір 2 2021.PDF | укладений |
12 лютого 2021 14:52
|