Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
143 880,00 UAH
UA-2021-01-19-002027-b b63581b0c83c48d1b445ad5ecb809caf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Софіщенко Анна Миколаївна

+380442885225 SOFISHENKO@ARTARSENAL.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ТА МУЗЕЙНИЙ КОМПЛЕКС "МИСТЕЦЬКИЙ АРСЕНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 33403498
Вебсайт: http://www.artarsenal.in.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛАВРСЬКА, будинок 10-12
Контактна особа: Софіщенко Анна Миколаївна
+380442885225
SOFISHENKO@ARTARSENAL.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 12:28
Очікувана вартість: 143 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 438,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Лаврська 10-12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пожежна сигналізація
Дата подання: 20 січня 2021 09:15
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:21
Доброго дня. Як давно була змонтована сигналізація марки GST ?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Система сигналізації GST була змонтована у травні 2012 року.
обслуговування пожежної сигналізації
Дата подання: 20 січня 2021 13:11
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:46
Які дії обслуговуючої організації у випадку, якщо обладнання вийде з ладу та не підлягатиме ремонту? Сторона Замовника забезпечить заміну обладнання, а Виконавець встановлюєїї? Скажіть, будь ласка, чи передбачений на об'єкті десятикомпонентний резерв обладнання (зокрема марки GST?)
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На ваші питання повідомляємо наступне:у випадку, якщо обладнання вийде з ладу чи не підлягатиме ремонту, сторона Замовника забезпечує належним обладнанням, а Виконавець надає послуги по заміні та встановленню (це передбачено умовами викладеними у проекті договору- Додаток №2 до Оголошення). Також, інформуємо що на першому об'єкті наявний десятикомпонентний резерв обладнаня відповідної марки.
Гарного дня.
пожежна сигналізація GST
Дата подання: 20 січня 2021 13:11
Дата відповіді: 21 січня 2021 22:05
Продожуючи питання щодо сигналізації марки GST. Чи сертифікована вона на даний час в Україні? Також, зазначаємо, що кожні 6 років потрібно здійсювати заміну датчиків. Питання: чи проводили заміну датчиків в 2018 році?
Відповідь: Шановний Учаснику, питання щодо сертифікації належить до компетенціїї виробника продукції та офіційних дистриб'юторів наприклад, тому надати таку інформацію як кінцевий споживач не маємо можливості. Станом на момент встановлення (монтажу) системи пожежної сигналізації було сертифіковано у відповідності до вимог чинного на той час законодавтсва. Щодо заміни датчиків повідомляємо, що всі регламентні роботи було проведено з дотриманням відповідних вимог ДБН з урахуванням рекомендацій виробника. Бажаємо успіху. Гарного вечора.
Досвід
Дата подання: 21 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 21 січня 2021 22:38
Добрий день. Вимога ТД:У разі відсутності в Учасника можливості надати копію договору (договорів), що підтверджує досвід роботи з вищезазначеними марками систем пожежної сигналізації, у складі пропозиції надати інший документ, який підтверджує наявність відповідного досвіду у працівників Учасника (сертифікат, протокол, диплом про проходження навчання, підвищення кваліфікації тощо). Право надавати послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Учаснику надається відповідно до Ліцензії та при наявності кваліфікованих працівників(наявність кваліфікації електромонтера та налагоджувальника) та матбази. Наявність у кваліфікованих працівників додаткових сертифікатів або інших документів, що підтверджує досвід надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації саме марки GST та Тірас Ліцензійними умовами не передбачено. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Встановлена Замовником вимога щодо наявності аналогічного досвіду є цілком обґрунтованою, доцільною та не містить дискримінаційних ознак з огляду на наступне: по- перше система пожежної сигналізації, яка задіяна в будівлі «Старий арсенал» встановлена насамперед з метою попередження ризиків пов’язаних з пожежною безпекою під час проведення культурно – виставкових заходів з великою кількістю відвідувачів. Враховуючи суспільну значимість об’єктів Замовника, наявність певного досвіду у надавача послуг, що є предметом закупівлі, є запорукою перш за все якості послуг; по-друге на підтвердження відповідності вимоги щодо наявності відповідного досвіду Замовник передбачив різні варіанти надання документів, саме для того щоб не обмежувати ринок надавачів відповідних послуг. Бажаємо успіху. Гарного вечора!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУЧ" 108 240,00
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" 132 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 12:48
Електронний підпис
26 січня 2021 12:47
№6Копія Статуту.pdf.p7s
26 січня 2021 12:47
№6Копія Статуту.pdf
26 січня 2021 12:47
№2Цiнова_пропозицiя2.pdf
26 січня 2021 12:47
№14Копія ліцензії.pdf.p7s
26 січня 2021 12:47
№14Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 07:21
Електронний підпис
28 січня 2021 07:15
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2021 07:15
Статут.pdf
28 січня 2021 07:15
РішенняДиректор.pdf
28 січня 2021 07:15
Проєкт договору.pdf
28 січня 2021 07:15
НаказДиректор.pdf
28 січня 2021 07:15
Ліцензія.pdf
28 січня 2021 07:15
Договір Тірас.pdf
28 січня 2021 07:15
Довідка.pdf
28 січня 2021 07:15
ВитягПДВ.pdf
28 січня 2021 07:15
Виписка.pdf
28 січня 2021 07:15
Аналог дог Тауер ТО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУЧ"

ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУЧ"
#21595641
Переможець 69 999,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:15

Документи

29 січня 2021 15:15
Електронний підпис
29 січня 2021 15:14
Рішення 2ПС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУЧ"
#21595641
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 15:15
Електронний підпис
29 січня 2021 15:14
Рішення 2ПС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 12:34
Дод.угода №3.pdf зміни до договору
10 січня 2022 12:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:41
Дод.угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 09:24
Дод.угода №1 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 09:23
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 22:16
Договір.pdf укладений
02 лютого 2021 22:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5, ч. 5, ст. 41 ЗУ Про публічні закупівлі.Приведення у відповідність арифметичних розрахунків ціни
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 76 362,48
UAH (в тому числі ПДВ 12 727,08 UAH)