Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002001-c 5fec24eca59a420696df68b90da9672b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сак Ірина Сергіївна

380445929423 info@uied.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут розвитку освіти"
Код ЄДРПОУ: 43296244
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Василя Липківського, 36
Контактна особа: Сак Ірина Сергіївна
380445929423
info@uied.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: враховуючи наявність умов абзацу 1 частини 2 пункту 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
1. Підтверджено Протоколом позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від «24» вересня 2020 року № 33, а саме п. 2, а саме: щодо здійснення протягом 2020/21 навчального року заходів у сфері освіти, спрямованих на забезпечення належного рівня організації освітнього процесу в умовах карантину, запровадження посилення протиепідемічних заходів на території із зазначеним поширенням COVID-19, та з метою подолання наслідків надзвичайних ситуацій.
2. Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та на виконання пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із зазначеним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом Sars-CoV-2».
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. №131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №958 від 13.10.2020).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80420000-4: Послуги у сфері електронної освіти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 80420000-4 — Послуги у сфері електронної освіти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 10
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг за фактично виконану роботу та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг за фактично виконану роботу та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг за фактично виконану роботу та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

19 січня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000035 ● 927135fd698a46bc9bd98ed76cf5bd05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2021 № 103

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-01-19-002001-c 19.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 11:52:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників (код ДК 021:2015 - 80420000-4 - послуги у сфері електронної освіти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-01-19-002001-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-30 13:02:54

Відповідь на запит

Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна установа "Український інститут розвитку освіти" надає інформцію за результатами моніторингу ДАСУ щодо зауважень

2021-05-20 16:27:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Громадська спілка "Освіторія"
#38945154
Переможець 17 786 614,92
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Громадська спілка "Освіторія"
#38945154
17 786 614,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:34
Договір.pdf укладений
26 січня 2021 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 17 786 614,92
UAH (в тому числі ПДВ 2 964 435,82 UAH)