Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 2015: 15850000-1 - Макаронні вироби (Макаронні вироби неварені для закладів освіти)
Очікувана вартість
107 910,00 UAH
UA-2021-01-19-001829-a b1fce1a9c6ba47f0b5cd8c1d83918116
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 107 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Мова підготовки пропозиції українська. Подання пропозиції з дотриманням умов ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограми
Макаронні вироби неварені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15851100-9 — Макаронні вироби сирі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання рахунку за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА" 107 580,00
UAH з ПДВ
107 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 15:35
Електронний підпис
25 січня 2021 15:34
20.Проект договору.PDF
25 січня 2021 15:34
3.Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " МЕНАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП " МЕНАДА"
#23043331
Переможець 107 580,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 16:54

Документи

28 січня 2021 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА"
#23043331
107 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 14:18
Протокол УО №5 від 06.04.2022 року звіт про виконання договору №33 від 03.02.2021 р.pdf укладений
06 квітня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:12
додаткова угода 2 від 05.01.2022 до договору 33.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:58
додаткова угода 1 від 29.12.2021 до договору 33.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:33
Договiр_№33_вiд_03.02.2021.pdf укладений
03 лютого 2021 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі: відповідно до затверджених видатків на 2022 рік обсяг, що не перевищує 20% від суми початкового договору про закупівлю складає 21500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 92 178,65
UAH (в тому числі ПДВ 15 363,11 UAH)