Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінету № 426 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Очікувана вартість
97 000,00 UAH
UA-2021-01-19-001558-b 2fa63fce6ae74b1091faad4a3e2cd6a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котигорошко Олеся Ігорівна

+380312617059 uzhmrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Котигорошко Олеся Ігорівна
+380312617059
uzhmrada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 11:20
Очікувана вартість: 97 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт кабінету № 426 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінету № 426 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки з Підрядником за фактично виконані роботи здійснюються на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрати, які складаються за примірними формами № КБ-2в та № КБ-З відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання їх Замовником у межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника.Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт кабінету № 426 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 89 500,00
UAH з ПДВ
84 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ 93 999,00
UAH з ПДВ
84 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бєлаш Василь Володимирович 94 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФОРГАЧІ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" 97 000,00
UAH з ПДВ
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 14:11
ПРО СУБПІДРЯД.pdf
27 січня 2021 10:58
Електронний підпис
27 січня 2021 10:57
Захист довкілля.pdf
27 січня 2021 10:57
ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2021 10:57
СТ17.pdf
27 січня 2021 10:57
ПРО СУБП.pdf
27 січня 2021 10:57
ПАСПОРТНІ ДАНІ.pdf
27 січня 2021 10:57
ІНФ_ ДОВ_ РАТНЕ.pdf
27 січня 2021 10:57
лист-згода.pdf
27 січня 2021 10:57
ГАР. ЛИСТ САНК.pdf
27 січня 2021 10:57
договір Ратне аналог.pdf
27 січня 2021 10:57
матеріали.pdf
27 січня 2021 10:57
ВІД.ПРО УЧ.pdf
27 січня 2021 10:57
ГАР ЛИСТ.pdf
27 січня 2021 10:57
ТЕХ.ЗАВ.pdf
27 січня 2021 10:57
ПРАЦІВНИКИ.pdf
27 січня 2021 10:57
пл. податку.pdf
27 січня 2021 10:57
ДОГОВІР1.pdf
27 січня 2021 10:57
лист гарантія.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 14:57
Електронний підпис
28 січня 2021 11:37
12 Паспорт, код.pdf
28 січня 2021 11:37
9 ,10 довідки.pdf
28 січня 2021 11:37
8 мат.база.pdf
28 січня 2021 11:37
5 субпідряд.pdf
28 січня 2021 11:37
3.2 лок.кошторис.pdf
28 січня 2021 11:37
3 проект договору.pdf
28 січня 2021 11:37
2 гарантійний лист.pdf
28 січня 2021 11:37
1 тех специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Бєлаш Василь Володимирович

ФОП "ФОРГАЧІ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3384905675
Відхилено 84 950,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 15:28
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ
#3388104891
Відхилено 84 999,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 15:35
ФОП Бєлаш Василь Володимирович
#2886715872
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 15:43
ФОП "ФОРГАЧІ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"
#2146727833
Відхилено 86 500,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 15:52

Документи

04 лютого 2021 15:25
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2021 15:34
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2021 15:41
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2021 15:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій