Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Ткаченко +380444612541 tkachenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Для надійної, безперебійної та безпечної роботи ГПА потрібно вчасно та у відповідному обсязі проводити технічне обслуговування ГПА, здійснювати демонтаж/монтаж обладнання проводити поточні, аварійно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
В процесі збору комерційних пропозицій та підготовки документів до тендерної процедури «Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines» стало відомо, що на теперішній час компанія «SOLAR TURBINES EUROPE S.A.» є єдиною компанією, яка може надати такі послуги, що підтверджено листом SOLAR TURBINES EUROPE S.A від 16.10.2020 року а саме: Solar Turbines Incorporated (“Solar”) є оригінальним виробником обладнання наступних моделей газотурбінних компресорних установок, що належать АТ “Укргазвидобуванню”: Centaur 40, Centaur 50, Taurus 70, Mars 90, Mars 100 і Titan 130.
Через свої дочірні та афілійовані компанії (включаючи Solar Turbines Europe S.A. та Solar Turbines EAME для Європи) Solar постачає повний спектр товарів та послуг післяпродажного обслуговування для підтримки належної роботи та обслуговування обладнання, виготовленого на заводах Solar, протягом усього терміну його експлуатації, включаючи: запасні частини вузли та деталі, проведення капітальних ремонтів газових турбін та компресорів, здійснення модернізації обладнання, технічного обслуговування газоперекачувальних агрегатів, монтаж демонтаж обладнання, аварійно-відновлювальні роботи пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу. Solar не ліцензує свою інтелектуальну власність щодо капітальних ремонтів, деталей та технічних послуг будь-якій третій стороні в Європі, а також не сертифікує та не уповноважує будь-яку третю сторону в Європі поставляти товари та послуги, що випускаються на вторинному ринку, для обладнання, виготовленого на Solar. Відповідно, Solar не визнає жодних гарантійних зобов'язань на товари чи послуги, що постачаються третіми сторонами, а використання товарів чи послуг, які не є авторизованими або сертифікованими Solar, може негативно вплинути на стан обладнання, а також будь-які гарантії, що надаються Solar щодо виробництва Solar обладнання. Філіали Solar Turbines Europe S.A. та Solar Turbines EAME були створені для підтримки обладнання виробництва Solar в Європі та є єдиними уповноваженими, прямими постачальниками товарів та послуг виробництва Solar в Україні. Газові турбіни та відцентрові газові компресори - це високошвидкісне обертове обладнання. Належна підтримка та технічне обслуговування є важливими для підтримання безпечних умов праці, надійної та безперебійної роботи газоперекачувальних агрегатів. Встановлення компонентів, не сертифікованих OEM, може значно збільшити ризик для техніки безпеки обслуговуючого, та стану навколишнього середовища.
Solar самостійно забезпечує капітальний ремонт газотурбінних установок для всієї своєї лінійки газотурбінних двигунів на основі власної технічної інформації та специфікації, розробленої Solar.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: лист SOLAR TURBINES EUROPE S.A від 16.10.2020 року
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 16:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата по факту надання послуг протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 січня 2021 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000015 ● 7145cc334f2440049bc9aae7844e755d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2021 11:31 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 № 668
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 668
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-01-19-001375-b 19.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 09:28:22
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 11:11:03
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу переговорної процедури по предмету закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines), №20П-148, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-001375-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України переговорної процедури закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines), №20П-148, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-001375-b
2021-12-23 12:11:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/38954/21 |
Дата відкриття провадження: | 04 січня 2022 |
Документи:
24 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис |
24 січня 2022 15:40
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-148.docx |
30 грудня 2021 11:52
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-148.docx |
24 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
24 січня 2022 15:40
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-148.docx |
30 грудня 2021 11:52
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-148.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Solar Turbines Europe S.A. #BE0438.995.076 |
Переможець |
6 135 051,00
USD
|
19 січня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:49
|
ДУ2 changes fo Service Contract 58_5-21_UKR.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:33
|
ДУ1 changes fo Service Contract 58_5-21_UKR.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 10:35
|
Договір послуг SolarTurbines №UGV 585-21 dsl 22.02.2021.pdf | укладений |
24 лютого 2021 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | UGV 58/5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | UGV 58/5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |