Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-148_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines)
Очікувана вартість
6 135 051,00 USD
UA-2021-01-19-001375-b 80d4e2c9dcbc41f3afde7a29c6d056a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Ткаченко

+380444612541 tkachenko@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: В'ячеслав Ткаченко
+380444612541
tkachenko@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з обґрунтуванням, наданим Департаментом наземної інфраструктури, в компанії АТ «Укргазвидобування» експлуатується 15 ГПА, виробництва компанії SolarTurbines додатково 5 ГПА будуть введені в експлуатацію в 2021-2022 роках. Газоперекачувальні агрегати призначені для компримування та подачі видобутого газу в магістральні газопроводи.
Для надійної, безперебійної та безпечної роботи ГПА потрібно вчасно та у відповідному обсязі проводити технічне обслуговування ГПА, здійснювати демонтаж/монтаж обладнання проводити поточні, аварійно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
В процесі збору комерційних пропозицій та підготовки документів до тендерної процедури «Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines» стало відомо, що на теперішній час компанія «SOLAR TURBINES EUROPE S.A.» є єдиною компанією, яка може надати такі послуги, що підтверджено листом SOLAR TURBINES EUROPE S.A від 16.10.2020 року а саме: Solar Turbines Incorporated (“Solar”) є оригінальним виробником обладнання наступних моделей газотурбінних компресорних установок, що належать АТ “Укргазвидобуванню”: Centaur 40, Centaur 50, Taurus 70, Mars 90, Mars 100 і Titan 130.
Через свої дочірні та афілійовані компанії (включаючи Solar Turbines Europe S.A. та Solar Turbines EAME для Європи) Solar постачає повний спектр товарів та послуг післяпродажного обслуговування для підтримки належної роботи та обслуговування обладнання, виготовленого на заводах Solar, протягом усього терміну його експлуатації, включаючи: запасні частини вузли та деталі, проведення капітальних ремонтів газових турбін та компресорів, здійснення модернізації обладнання, технічного обслуговування газоперекачувальних агрегатів, монтаж демонтаж обладнання, аварійно-відновлювальні роботи пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу. Solar не ліцензує свою інтелектуальну власність щодо капітальних ремонтів, деталей та технічних послуг будь-якій третій стороні в Європі, а також не сертифікує та не уповноважує будь-яку третю сторону в Європі поставляти товари та послуги, що випускаються на вторинному ринку, для обладнання, виготовленого на Solar. Відповідно, Solar не визнає жодних гарантійних зобов'язань на товари чи послуги, що постачаються третіми сторонами, а використання товарів чи послуг, які не є авторизованими або сертифікованими Solar, може негативно вплинути на стан обладнання, а також будь-які гарантії, що надаються Solar щодо виробництва Solar обладнання. Філіали Solar Turbines Europe S.A. та Solar Turbines EAME були створені для підтримки обладнання виробництва Solar в Європі та є єдиними уповноваженими, прямими постачальниками товарів та послуг виробництва Solar в Україні. Газові турбіни та відцентрові газові компресори - це високошвидкісне обертове обладнання. Належна підтримка та технічне обслуговування є важливими для підтримання безпечних умов праці, надійної та безперебійної роботи газоперекачувальних агрегатів. Встановлення компонентів, не сертифікованих OEM, може значно збільшити ризик для техніки безпеки обслуговуючого, та стану навколишнього середовища.
Solar самостійно забезпечує капітальний ремонт газотурбінних установок для всієї своєї лінійки газотурбінних двигунів на основі власної технічної інформації та специфікації, розробленої Solar.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: лист SOLAR TURBINES EUROPE S.A від 16.10.2020 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 16:01
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата по факту надання послуг протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 січня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-19-000015 ● 7145cc334f2440049bc9aae7844e755d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2021 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.11.2021 № 668

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 668

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-01-19-001375-b 19.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-24 09:28:22

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-26 11:11:03

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу переговорної процедури по предмету закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines), №20П-148, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-001375-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України переговорної процедури закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування, монтажу демонтажу обладнання, аварійно-відновлювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та навчання по ГПА SolarTurbines), №20П-148, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-001375-b

2021-12-23 12:11:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 30 грудня 2021
Номер відкриття провадження: 640/38954/21
Дата відкриття провадження: 04 січня 2022

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Solar Turbines Europe S.A.
#BE0438.995.076
Переможець 6 135 051,00
USD
19 січня 2021 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 16:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Solar Turbines Europe S.A.
#BE0438.995.076
6 135 051,00
USD
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 14:49
ДУ2 changes fo Service Contract 58_5-21_UKR.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:33
ДУ1 changes fo Service Contract 58_5-21_UKR.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:31
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 10:35
Договір послуг SolarTurbines №UGV 585-21 dsl 22.02.2021.pdf укладений
24 лютого 2021 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: UGV 58/5-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: UGV 58/5-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML