Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2021-01-19-001279-b 8ae89faead944139b1e1061a1ffd01c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котигорошко Олеся Ігорівна

+380312617059 uzhmrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Котигорошко Олеся Ігорівна
+380312617059
uzhmrada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 14:31
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки з Підрядником за фактично виконані робо-ти здійснюються на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрати, які складаються за примірними формами № КБ-2в та № КБ-З відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання їх Замовником у межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника.Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка не субпідряд
Дата подання: 24 січня 2021 22:20
Дата відповіді: 25 січня 2021 09:32
Прошу уточнити в тексті "довідки про не залучення субпідрядників/співвиконавців" (додаток 5)повноту інформації(закінчення довідки)«Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до виконання послуг з поточного ремонту кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). ???????? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

У Додатку 5 про залучення субпідрядників/співвиконавців зазначається інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг, як субпідрядника в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт/послуг жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з текстом: «Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до виконання послуг з поточного ремонту кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не планується".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-001279-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скучка Іван Іванович, Код ЄДРПОУ:2747209253
Дата подання: 05 лютого 2021 17:22
Скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Скучка Іван Іванович
Вимога про усунення порушень в ході проведення спрощеної закупівлі
02.02.2021 року завершився електронний аукціон та відбулось відкриття пропозицій по закупівлі Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (оголошення в системі електронних закупівель UA-2021-01-19-001279-b), Замовником якого виступає - виконавчий комітет Ужгородської міської ради.
04.02.2021 року Замовником було розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Скучка Іван Іванович на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
04.02.2021 року Замовником було розміщено в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем учасника торгів ФОП КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ
(ІПН 2981816833) та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 04.02.2020 року).
Фізична особа-підприємець Скучка Іван Івнович не погоджується з вказаними рішеннями Замовника, вважає його таким, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси ФОП Скучка І.І. з огляду на наступне.
1. Щодо відхилення з підстав надання копії аналогічного договору не в повному обсязі, а саме «….не надав локальний кошторис до аналогічного договору, зазначений в п 1.2 даного договору».
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Скучка І.І. надав Договір № 57/20 від 01.07.2020 р укладений з Департаментом праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради з підтвердженням його виконання.
Відповідно частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»- Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Укладений з Департаментом праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради договір є у вільному доступі в мережі інтернет в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-03-007422-b.
2. Щодо відхилення з підстав не зазначення «спеціальність/кваліфікацію» працівників.
Відповідно до вимог ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання довідки: «Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи».
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Скучка І.І. складі Пропозиції подано довідку довільної форми щодо наявності працівників (файл «довідка поаціники.pdf» яка повністю відповідає вимогам Оголошення і в якій зазначено, в тому числі, «спеціальність по диплому», «посади» працівників тобто вимога Оголошення дотримана:


Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем пропозиції ФОП КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Крім того слід зазначити, що ФОП КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ не дотримано вимоги Оголошення та не надано у складі пропозиції довідку «Довідка учасника у довільній формі, яка містить відомості про учасника :
а) реквізити (місцезнаходження, телефон для контактів)
б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів);
в) інформація про реквізити банку (банків), в яких відкриті рахунки Учасника, інформація про платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту.
г) інформація щодо особи, що уповноважена на укладання договору та особи, що уповноважена на підписання пропозиції;»
Тобто пропозиція ФОП Кинів Є.В. підлягає відхиленнню.
Також звертаємо увагу Замовника, шо згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно).
Додатково повідомляємо, що у разі, якщо Замовником буде проігноровано дану Вимогу, ми будемо змушені залишити негативний відгук про дану закупівлю на веб-ресурсі https://dozorro.org/, а також звернутись до Державної аудиторської служби України зі скаргою на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене, та з метою:
- захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів;
- недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі;
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
ФОП Скучка І.І. просить:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати безпідставне рішення про визначення ФОП КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ переможцем торгів.
3. Скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Скучка Іван Іванович та прийняти рішення про визначення переможцем ФОП Скучка І.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 13:22
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень в ході проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-19-001279-b «Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3» (Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), повідомляємо наступне:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Скучка Іван Іванович було відхилено на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. учасник Фізична особа-підприємець Скучка Іван Іванович надав аналогічний Договір № 57/20 від 01.07.2020 р. не в повному обсязі, а саме: не надав локальний кошторис до аналогічного договору, зазначений в п 1.2 даного договору, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки всі документи та додатки, передбачені у аналогічному договорі є його невід’ємною частиною. Натомість в умовах оголошення зазначено, що учасником надається завірена підписом уповноваженої особи копія аналогічного договору, зазначеного в довідці, та копія/ї документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту наданих послуг/робіт, тощо.
Одночасно з цим, повідомляємо, що норми ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку Ви посилаєтесь, не застосовуються до спрощених закупівель, які проводяться відповідно до ст. 14 Закону. Ст. 17 Закону «Відмова в участі у процедурі закупівлі» стосується виключно процедур закупівель, які передбачені ст. 13 Закону «Процедури закупівлі»: а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедуру закупівлі.
2. Учасник Фізична особа-підприємець Скучка Іван Іванович надав довідку про наявність працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації не в повному обсязі, а саме: не вказав спеціальність/кваліфікацію працівників Курилов Олександр Іванович та Рапинець Олександр Олегович. Натомість в умовах оголошення зазначено, що учасником надається довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи. З наданої Вами довідки не є зрозумілим Замовнику чи зазначені працівники мають необхідну спеціальність/кваліфікацію для здійснення необхідних послуг по поточному ремонту.
Стосовно учасника ФОП Кинів Євген Васильович, якого визнано переможцем спрощеної закупівлі «Поточний ремонт кабінетів № 424, № 425 в м. Ужгород, пл. Поштова, 3» (Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), інформуємо: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав довідку учасника у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів);
в) інформація про реквізити банку (банків), в яких відкриті рахунки Учасника, інформація про платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;
г) інформація щодо особи, що уповноважена на укладання договору та особи, що уповноважена на підписання пропозиції.
В пропозиції учасника ФОП Кинів Євген Васильович міститься довідка «про право підпису» в довільній формі, в якій зазначено усі необхідні дані, передбачені п. 6 «Перелік документів, які має надати учасник закупівлі в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: реквізити (інформація на бланку учасника), інформація про реквізити банку (інформація на бланку учасника) керівництво, інформація щодо особи, що уповноважена на укладання договору та особи, що уповноважена на підписання пропозиції, - у тексті довідки.
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення переможця ФОП Кинів Євген Васильович.

Документи подані скаржником

05 лютого 2021 17:22
Вимога

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скучка Іван Іванович 78 000,00
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ" 79 500,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ-С" 78 154,00
UAH з ПДВ
74 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ 84 999,00
UAH з ПДВ
74 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 81 998,00
UAH з ПДВ
81 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бєлаш Василь Володимирович 84 000,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 16:23
Електронний підпис
27 січня 2021 16:21
техспецифікація.pdf
27 січня 2021 16:21
проєкт договору.pdf
27 січня 2021 16:21
персональні дані.pdf
27 січня 2021 16:21
Паспорт_ІПН.pdf
27 січня 2021 16:21
несубпідряд.pdf
27 січня 2021 16:21
лист без печатки.pdf
27 січня 2021 16:21
і-ція учасника.pdf
27 січня 2021 16:21
досвід.pdf
27 січня 2021 16:21
Договір досвід з КБ.pdf
27 січня 2021 16:21
довідка поацівники.pdf
27 січня 2021 16:21
довідка мтб.pdf
27 січня 2021 16:21
гарант лист тп.pdf
27 січня 2021 16:21
Витяг з ЄДР.pdf
27 січня 2021 16:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 19:15
Електронний підпис
28 січня 2021 19:08
Довідка працівники.pdf
28 січня 2021 19:08
Виписка.pdf
28 січня 2021 19:08
Довідка субпідряд.pdf
28 січня 2021 19:08
Проєкт дговору.pdf
28 січня 2021 19:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 19:22
Електронний підпис
28 січня 2021 19:22
Електронний підпис
28 січня 2021 19:21
Догов_р КАМАЗ.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Догов_р КАМАЗ.pdf
28 січня 2021 19:21
Догов_р автокран.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Догов_р автокран.pdf
28 січня 2021 19:21
Аренда транспорт.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Аренда транспорт.pdf
28 січня 2021 19:21
Проект Договору.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Проект Договору.pdf
28 січня 2021 19:21
Персональні дані.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Персональні дані.pdf
28 січня 2021 19:21
Локальний кошторис.pdf
28 січня 2021 19:21
Договірна ціна.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Договірна ціна.pdf
28 січня 2021 19:21
Гарантійний лист.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2021 19:21
Відомість ресурсів.pdf
28 січня 2021 19:21
Аналогічні договори.pdf
28 січня 2021 19:21
Статут підпрємства.pdf
28 січня 2021 19:21
Реєстр-виписка.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
Реєстр-виписка.pdf
28 січня 2021 19:21
Наказ про директора.pdf
28 січня 2021 19:21
LICENZIE 2015.pdf.p7s
28 січня 2021 19:21
LICENZIE 2015.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 22:07
Електронний підпис
28 січня 2021 22:07
проект договору.pdf
28 січня 2021 22:07
кошторис1.pdf
28 січня 2021 22:07
тех специфікація.pdf
28 січня 2021 22:07
працівники.pdf
28 січня 2021 22:07
маттех база.pdf
28 січня 2021 22:07
Ліцензія-об'єднано.pdf
28 січня 2021 22:07
лист підпис.pdf
28 січня 2021 22:07
лист згода.pdf
28 січня 2021 22:07
гарантійний лист.pdf
28 січня 2021 22:07
додаток до договору.pdf
28 січня 2021 22:07
Витяг єдиний.pdf
28 січня 2021 22:07
довідка пдв.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 16:33
Електронний підпис
27 січня 2021 16:31
ТЕХ.ЗАВ.pdf
27 січня 2021 16:31
пл. податку.pdf
27 січня 2021 16:31
Захист довкілля.pdf
27 січня 2021 16:31
ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2021 16:31
ПАСПОРТНІ ДАНІ.pdf
27 січня 2021 16:31
ІНФ_ ДОВ_ РАТНЕ.pdf
27 січня 2021 16:31
СТ17.pdf
27 січня 2021 16:31
матеріали.pdf
27 січня 2021 16:31
ДОГОВІР2.pdf
27 січня 2021 16:31
лист-згода.pdf
27 січня 2021 16:31
ПРО СУБПІДРЯД.pdf
27 січня 2021 16:31
ГАР_ЛИСТ.pdf
27 січня 2021 16:31
ВІД.ПРО УЧ.pdf
27 січня 2021 16:31
ПРАЦІВНИКИ.pdf
27 січня 2021 16:31
ГАР. ЛИСТ САНК.pdf
27 січня 2021 16:31
договір Ратне аналог.pdf
27 січня 2021 16:31
лист гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скучка Іван Іванович

ФОП "КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ-С"

ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Бєлаш Василь Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скучка Іван Іванович
#2747209253
Відхилено 69 999,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:29
ФОП "КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2981816833
Переможець 70 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КИНІВ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2981816833
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:06
ЗВІТ про виконання .doc укладений
24 лютого 2021 15:00
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 15:51
Поточний ремонт кабінетів _ 424_ _ 425.pdf укладений
16 лютого 2021 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH