Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розміщення банерів на території Курахівської міської територіальної громади
Очікувана вартість
198 722,00 UAH
UA-2021-01-19-001116-c dc39bc8fa1b14c53b510185385d0ecf8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кара Оксана

380668266563 uo_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053298
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4
Контактна особа: Кара Оксана
380668266563
uo_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розміщення банерів на території Курахівської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнение.
Дата подання: 19 січня 2021 11:51
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:58
Добрый день. Уточните, пожалуйста, где именно размещены баннера. Для точного расчета стоимости необходимо понимать условия монтажа, нужна ли работа вышки или нет.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: послуги з розміщення банерів здіснюються на території Курахівської міської територіальної громади; відповідно до технічного завдання послуги з розміщення банерів на території Курахівської міської територіальної громади надаються з використанням автогідропідіймачів.
Уточнение
Дата подання: 19 січня 2021 11:52
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:56
За какое период времени нужно выполнить весь обьем работ?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: послуги з розміщення банерів здіснюються на території Курахівської міської територіальної громади по 20.12.2021 року (протягом 2021 року) за потребою замовника.
Уточнение
Дата подання: 19 січня 2021 11:56
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:56
Какая общая квадратура монтажа и квадратура демонтажа? по техническому заданию не понятно. Количество 5 по 100 м2 или всего 100 м2?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: відповідно до технічного завдання загальний об’єм послуг з наклейки банерів складає 10,8 по 100 м2 (1080 м2), загальний об’єм послуг зі знімання банерів складає 5 по 100 м2 (500 м2).
друк
Дата подання: 22 січня 2021 14:48
Дата відповіді: 22 січня 2021 16:04
Доброго дня! Розміщення банерів включає в себе таку послугу як друк самих банерів? Дякую.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: банери для надання послуг надаються Замовником.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" 198 705,00
UAH з ПДВ
198 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 16:33
Електронний підпис
27 січня 2021 16:16
ДЦ.pdf
27 січня 2021 16:16
Довідка штат.pdf
26 січня 2021 15:50
Електронний підпис
26 січня 2021 11:12
Витяг 26012021 Стандарт.pdf
26 січня 2021 11:12
Договор 17 ПБ Т.pdf
26 січня 2021 11:12
Рішення 16102019 Плигін.PDF
26 січня 2021 11:12
АКТ Договор 17ПБТ.pdf
26 січня 2021 11:12
Договір проект дц.pdf
26 січня 2021 11:11
Лист відгук банер.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка штат.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка санкції2.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка довкілля.pdf
26 січня 2021 11:11
Статут.pdf
26 січня 2021 11:11
Наказ во Плигін.PDF
26 січня 2021 11:11
ТП Банер.pdf
26 січня 2021 11:11
Лист згода санкції.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка ст.17.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка підписант.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка санкції.pdf
26 січня 2021 11:11
Довідка МТБ.pdf
26 січня 2021 11:11
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"
#41821791
Переможець 198 705,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"
#41821791
198 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 15:42
ду3_21.pdf зміни до договору
10 березня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:30
доп 3 к дог 21 ПБТ.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:28
доп 2 к дог 21 ПБТ.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:58
доп 1 к дог 21 ПБТ.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:11
Дог 21ПБ Т ТОВ СТАНДАР ЕЛІТГРУП банери.PDF укладений
04 лютого 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору зменшується на 45,93 грн., у зв'язку з чим пункт 2.1. викласти у наступній редакції: "2.1. Загальна сума Договору на момент його укладення складає 198 659,07 грн.".
Номер договору про закупівлю: 21/ПБ/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIIІ, та п. 11.1 Договору про закупівлю послуг за державні кошти, сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 31 січня 2022 року, у зв'язку з чим викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Поставки, обумовлені цим Договором, повинні бути надані Виконавцем до 31 січня 2022 року". 2. У зв'язку із збільшенням строку надання послуг п. 12.1 Договору викласти у наступній редакції: "12.1 Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.01.2022 р. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору."
Номер договору про закупівлю: 21/ПБ/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із подовженням строку дії договору до 31.01.2022 року та керуючись п.11.1 Договору про закупівлю послуг за державні кошти, Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 29 259,60 грн., у тому числі ПДВ - 4 876,60 грн., що не перевищує 20 % від суми, вказаної в Договорі, укладеному в попередньому році, у відповідності до ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/ПБ/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору зменшується на 8 842,68 грн., у зв'язку з чим пункт 2.1. викласти у наступній редакції: "2.1. Загальна сума Договору на момент його укладення складає 219 075,99 грн., у тому числі ПДВ 20 % 36 512,67 грн."
Номер договору про закупівлю: 21/ПБ/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 219 075,99
UAH