Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets (Services for cleaning, sweeping of territories and other services in Boryspil territorial community)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 |
Контактна особа: |
Гопкало Тетяна Володимирівна +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Гопкало Тетяна Володимирівна +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The General Department of Housing and Communal Services of the Executive Committee of the Boryspil City Council |
National ID: | 36359583 |
Contact point: |
Gopkalo Tetyana Vladimirovna +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Additional contacts: |
Gopkalo Tetyana Vladimirovna +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 18 730 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 654,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 січня 2021 09:27 |
Enquiries until: | 09 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 18 730 830 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 654 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 09:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 09:30 |
Проект договору додаток 6.doc | |
19 січня 2021 09:30 |
ТД прибирання (повторно) 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000031 ● c386b0ffc67b466aa97c323164eee7d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-01-19-000481-a 19.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 14:00:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-19-000481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі якщо відповідний веб-сайт з певних причин не створено надати інформацію про оприлюднення необхідних обґрунтувань на інших ресурсах в мережі Інтернет.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-08 16:26:20
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради надає пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді) на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства. Також при визначенні очікуваної вартості враховано той факт, що на початку 2021 року створено Бориспільську об’єднану територіальну громаду шляхом приєднання 6 селищних рад (Глибоцька, Іванківська, Кучаківська, Любарецька, Рогозівська, Сенківська) на територіях, яких потрібно виконувати аналогічні послуги. При цьому у зв’язку з створенням Бориспільської ОТГ значно зросла площа території, відстань від м. Бориспіль до сіл місця надання послуг.
Тому станом на формування бюджету з подальшим виділенням коштів на закупівлю послуг чіткої інформації щодо реальних потреб по приєднаним селищним радам була відсутня, що унеможливило здійснити чіткий аналіз фактичних потреб у даній послузі. В технічному завданні додатку 3 до тендерної документації зазначено, що обсяги є орієнтовними. Контроль виконаних послуг та розрахунки будуть виконуватись з врахуванням фактично понесених витрат та обсягів послуг в межах фінансових призначень.
Кошти на закупівлю ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді) виділено відповідно до рішення Бориспільської міської ради від 24.12.2020 № 63-3-VІІІ «Про бюджет Бориспільської міської територіальної громади на 2021 рік».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувався Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноважена особа при оголошенні процедури закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді) керується Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено:
« Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
При цьому не конкретизовано ні спосіб обгрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, як в головному управлінні житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради відсутній власний веб-сайт, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми та враховуючи роз’яснення розміщені на майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» прийнято рішення в подальшому оприлюднювати обгрунтування на ресурсі майданчика у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо інформації щодо усунення порушення (номер оголошення UA-2021-01-19-000481-a) Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді) номер оголошення UA-2021-01-19-000481-а, який опублікований через електронну систему 16 квітня 2021 року зазначено, що встановлено порушення частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи з недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що уповноваженою особою були вжиті заходи по усуненню встановлених порушень, а саме: інформація з обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання територій та інші послуги по Бориспільській територіальній громаді) номер оголошення UA-2021-01-19-000481-а була оприлюднена на офіційному веб-сайті Бориспільської міської ради. Переглянути дану інформацію можна за посиланням: https://borispol-rada.gov.ua/itemlist/category/309-publichna-informatsiiaholovne-upravlinnia-zhytlovokomunalnoho-hospodarstva.html.
2021-04-21 17:20:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП "Виробниче управління комунального господарства" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Виробниче управління комунального господарства" |
18 658 257,60
UAH з ПДВ
|
18 658 257,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
18 706 130,40
UAH з ПДВ
|
18 706 130,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Виробниче управління комунального господарства" #03363720 |
Переможець |
18 658 257,60
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 15:14
|
додаткова угода 2 (44).PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 15:44
|
Додаткова угода 1 (44).PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 16:09
|
Договір | укладений |
15 березня 2021 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п. 11.1 Договору та п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |