Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування касових апаратів РРО
Очікувана вартість
59 184,96 UAH
UA-2021-01-19-000435-c 5074fc673b3b45ca9f59d531948afc23
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галичин Артем

380964994280 aglavniy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Код ЄДРПОУ: 33760279
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1
Контактна особа: Галичин Артем
380964994280
aglavniy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:21
Очікувана вартість: 59 184,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування касових апаратів РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.ГризодубовоЇ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:57
оголошення РРО.docx
19 січня 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:57
оголошення РРО.docx
19 січня 2021 11:45
оголошення РРО...docx
19 січня 2021 10:02
оголошення РРО..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просьба, обнародовать ТОЧНУЮ сумму закупки
Дата подання: 19 січня 2021 11:29
Дата відповіді: 19 січня 2021 11:40
в "УМОВАХ"- 59184, 96 грн с ПДВ, а в тех.задании 59184, 96 грн БЕЗ ПДВ
Відповідь: Доброго дня,шановний учасник,дякуємо за зауваження,зміни будуть внесені.
Срок действия договора
Дата подання: 19 січня 2021 11:32
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:54
по п. 2.3 количество месяцев 12, но ведь январь на момент аукциона уже истечёт. Победитель будет заключать договор только на 11 месяцев? Общая сумма договора в этом случае будет откорректирована за минусом истёкшего января?
Відповідь: Доброго дня,шановний учасник,загальна сума договору буде выдредагована за мінусом січня минувшого січня дод.угодою.
Срок договора 2
Дата подання: 19 січня 2021 11:34
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:54
Если победителем тендера становится ЦСО, которое на данный момент не обслуживает рро заказчика, как будет решаться вопрос с обслуживанием текущего месяца?
Відповідь: Доброго дня,шановний учасник,загальна сума договору буде выдредагована за мінусом січня минувшого січня дод.угодою.
Додаток №2
Дата подання: 19 січня 2021 15:48
Дата відповіді: 19 січня 2021 15:55
В вимозі Пропозиції вказано, Пропозиція Учасника, подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у Додатку №2 до цієї документації. Додатки до документації , а саме Додаток № 2 – Форма пропозиції, не розміщена на платформі. Прошу уточнити цю документацію.
Відповідь: Доброго дня,шановний учасник,дякуємо за зауваження,зміни будуть внесені.
Просьба, уточнить смысл данного пункта и имеет ли он отношение к данному тендеру
Дата подання: 20 січня 2021 11:02
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:02
4. Термін надання послуг: ________ календарних днів з моменту отримання заявки від замовника товару.
Відповідь: доброго дня,шановний учасник. тенмін надання послуг не більше трьох робочих днів з дня отримання заявки виконавцем.
Нет итоговой суммы по предложению
Дата подання: 20 січня 2021 11:04
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:26
В Додатке 2 отсутствует Итог по сумме договора с НДС. Поскольку, предлагают придерживаться установленной формы, как озвучивать ИТОГОВУЮ С НДС ( как в Умовах)?
Відповідь: Доброго дня,шановний учасник,так,як в умовах.
Кол-во услуг
Дата подання: 20 січня 2021 11:14
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:31
В Коммерческом предложении стоит только "Необхідна кількість послуг" 8, т. е. РРО. А где графа кол-во месяцев? Как в таком случае итожить ?
Відповідь: доброго дня,шановний учасник.
2.3. Детальне описання послуг:
Періодичність технічного обслуговування - відповідно до плану-графіка технічного обслуговування

№ п/п

Найменування послуги Кількість
послуг/в місяць Кількість місяців/(разів)
1 Технічне обслуговування РРО 8 12
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна 27 360,00
UAH з ПДВ
27 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОИСК СЕРВИС" 47 232,00
UAH з ПДВ
37 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 13:06
Електронний підпис
25 січня 2021 13:04
Електронний підпис
25 січня 2021 13:04
Електронний підпис
25 січня 2021 13:02
дозвіл.PDF
25 січня 2021 13:02
ДОГОВІР.PDF
25 січня 2021 13:02
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
25 січня 2021 13:02
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКІВ.PDF
25 січня 2021 13:02
Лист.jpg
25 січня 2021 13:02
паспорт.PDF
25 січня 2021 13:02
свідоцтво.PDF
25 січня 2021 13:02
витяг.PDF
25 січня 2021 13:02
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ0001.PDF
25 січня 2021 13:02
РЕКВІЗИТИ.PDF
25 січня 2021 13:02
підписант.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна

ПП "ПОИСК СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна
#2205715720
Переможець 27 360,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:46

Документи

02 лютого 2021 11:46
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:40
Повидомлення РРО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна
#2205715720
27 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 11:46
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:40
Повидомлення РРО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 08:56
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 08:49
ПОВІДОМЛЕННЯ Байовкина про внесення змін до договіру_.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 08:47
Дод.угода №2 Байовкина.PDF зміни до договору
21 лютого 2022 08:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 13:33
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:31
ДУ №1 до Договору №МТМ16-У-Пр-1.PDF зміни до договору
06 січня 2022 13:31
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 10:04
ДОГОВОР РРО.PDF укладений
23 лютого 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причина внесення змін у відповідності до статті п.6 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі": дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: МТМ16-У/Пр/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: МТМ16-У/Пр/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 29 640,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №МТМ16-У/Пр/1 від 22.02.2021р. з 01.02.2022р.