Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-01-19-000350-c ● e2f1b9544dc04be29719b17ef0727c20
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380442308831 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції Учасника повинні бути складені українською або перекладені на українську.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично і належно надані та прийняті Замовником послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 15:04 |
Перелік змін.PDF | |
25 січня 2021 15:03 |
ТД обслуговування ТЗ 2021 (зі змінами 25.01.2021).doc | |
19 січня 2021 09:58 |
Оголошення.docx |
25 січня 2021 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 січня 2021 15:04 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
25 січня 2021 15:03 |
ТД обслуговування ТЗ 2021 (зі змінами 25.01.2021).doc
|
|||||||||
19 січня 2021 09:58 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-000350-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", Код ЄДРПОУ:36555734
Дата подання: 24 січня 2021 22:26
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
За змістом пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник з метою підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційному критерію, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, має надати в складі своєї пропозиції довідку про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, а саме: не менше 2-х автослюсарів, не менше 2-х автоелектриків, майстра-приймальника та автомаляра.
Однак, пункт 2 Додатку 1 до Тендерної документації суперечить вимогам Замовника щодо кількості спеціалістів, що містяться в Додатку 3 «Технічні вимоги». Так, згідно з пунктом 6 Додатку 3 СТО учасника обов’язково повинно мати наступних спеціалістів для виконання ремонтних робіт: майстер-приймальник – не менше 2-х осіб, автослюсар – не менше 3-х осіб, автоелектрик – не менше 3-х осіб та автомаляра.
Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації, шляхом приведення вимог Додатку 3 у відповідність до положень Додатку 1 Тендерної документації.
Крім того, просимо Замовника звернути увагу й на те, що зазначені ним в Тендерній документації назви посад не відповідають назвам посад (професій), визначеним Національним класифікатором професій ДК 003:2010. Так, Класифікатор не містить такої професійної назви як автослюсар, але містить таку назву як «слюсар з ремонту автомобілів» (Код КП 7231). Те ж саме стосується й «автоелектрика», якому відповідає професійна назва «слюсар з ремонту автомобілів» (Код КП 7231).
Оскільки, штатний розпис, який вимагає надати Замовник в складі пропозиції з метою підтвердження наявності працівників, має відповідати Національному класифікатору професій, Замовнику слід внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Однак, пункт 2 Додатку 1 до Тендерної документації суперечить вимогам Замовника щодо кількості спеціалістів, що містяться в Додатку 3 «Технічні вимоги». Так, згідно з пунктом 6 Додатку 3 СТО учасника обов’язково повинно мати наступних спеціалістів для виконання ремонтних робіт: майстер-приймальник – не менше 2-х осіб, автослюсар – не менше 3-х осіб, автоелектрик – не менше 3-х осіб та автомаляра.
Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації, шляхом приведення вимог Додатку 3 у відповідність до положень Додатку 1 Тендерної документації.
Крім того, просимо Замовника звернути увагу й на те, що зазначені ним в Тендерній документації назви посад не відповідають назвам посад (професій), визначеним Національним класифікатором професій ДК 003:2010. Так, Класифікатор не містить такої професійної назви як автослюсар, але містить таку назву як «слюсар з ремонту автомобілів» (Код КП 7231). Те ж саме стосується й «автоелектрика», якому відповідає професійна назва «слюсар з ремонту автомобілів» (Код КП 7231).
Оскільки, штатний розпис, який вимагає надати Замовник в складі пропозиції з метою підтвердження наявності працівників, має відповідати Національному класифікатору професій, Замовнику слід внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 14:34
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Тайр Ленд |
2 640 000,00
UAH з ПДВ
|
2 362 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 362 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 392 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Тайр Ленд #38233874 |
Переможець |
2 362 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 09:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2022 15:48
|
172-21-2.pdf | укладений |
13 липня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:54
|
172-21-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:58
|
172-21.pdf | укладений |
01 березня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на наступний рік в обсязі , що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | № 172/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |