Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
1 866 000,00 UAH
UA-2021-01-18-005986-a ● 22614e97f0d341269e81d0ef41519ac8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207234 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 1 866 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
478 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних, шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 17:23 |
Тендерна документація від 01.02.2021.docx | |
01 лютого 2021 17:23 |
перелік змін.doc | |
18 січня 2021 18:59 |
Тендерна документація.docx |
01 лютого 2021 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 17:23 |
Тендерна документація від 01.02.2021.docx
|
|||
01 лютого 2021 17:23 |
перелік змін.doc
|
|||
18 січня 2021 18:59 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 19 січня 2021 11:24
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:44
Шановний замовник!
Будь ласка уточніть колір по кожній позиції окремо, оскільки вказані кольори ДСП у технічному описі мають зовсім різні ціни, для коректного розрахунку вартості товару необхідно розуміти у якій кількості буде той чи інший колір ДСП. Також будь ласка уточніть які ручки Вам потрібні, або Вас влаштує найпростіший найдешевший варіант?
також , враховуючи термін поставки, уточніть будь ласка, поставка буде партіями? або весь об'єм закупвлі можно поставити однією партією до 31.12.21?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації з уточненням інформації
Матеріал виготовлення меблів
Дата подання: 19 січня 2021 11:31
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:44
Зробіть , будь ласка , уточнення щодо матеріалу по кожній позиціі . Тому що ціна ДСП 16 мм виробництва Україна дешевше ніж ЛДСП ЕГГЕР. Конкретно який виріб з якого ЛДСП виготовляється. Завдяки цьому сумма тендера буде адекватно прорахована.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації з уточненням інформації
зв'язок з уповноваженим
Дата подання: 19 січня 2021 13:16
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:44
Напишіть будь ласка актуальний телефон для зв'язку, щоб зробити необхідні уточнення.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації з уточненням інформації
Тех.характеристики
Дата подання: 22 січня 2021 18:04
Дата відповіді: 27 січня 2021 18:06
Шановний Замовник! Уточніть, будь-ласка, технічні характеристики меблів, а саме колір ДСП по кожній позиції окремо, оскільки вказані кольори ДСП у технічному описі мають зовсім різні ціни, для коректного розрахунку вартості товару необхідно розуміти у якій кількості буде той чи інший колір ДСП.
Відповідь: Замовник готує зміни до тендерної документації , де буде зазначено колір по кожній позиції
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-005986-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 20 січня 2021 16:24
Щодо оформлення документів
Шановний замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій які видані іншими установами, організаціями, підприємствами у паперовому вигляді (сертифікати якості, декларації, ліцензії, дозволи, витяги, виписки, відомості тощо) повинні бути оформлені з дотриманням вимог національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наші права. Учасник не може впливати на державні органи та установи, які видають документи та змусити їх дотримуватися ДСТУ 4163-2003. Більше того, факт дотримання ДСТУ 4163-2003 жодним чином не впливає за зміст, чинність та достовірність документів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити цю дискриимінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 15:23
Відповідно до ДСТУ 4163-2003 Національний Стандарт України, Державна уніфікована система поширюється на організаційно-розпорядчі документи, а саме: постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, та які створювані в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.
Отже, Учасник не має права та не змушений впливати на державні органи та установи, які видають документи, у зв’язку із тим, що відповідно до чинного законодавства України державні органи та установи зобов’язані дотримуватись у своїй діяльності ДСТУ 4163-2003 .
Зазначена вимога не є дискримінаційною, а спрямована на те, щоб уникнути випадків підроблення документів учасниками.
Вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Отже, Учасник не має права та не змушений впливати на державні органи та установи, які видають документи, у зв’язку із тим, що відповідно до чинного законодавства України державні органи та установи зобов’язані дотримуватись у своїй діяльності ДСТУ 4163-2003 .
Зазначена вимога не є дискримінаційною, а спрямована на те, щоб уникнути випадків підроблення документів учасниками.
Вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-005986-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:32565288
Дата подання: 21 січня 2021 18:06
Вимога внести зміни до вимог ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації та виключити вимогу надання повної копії паспорту, який посвідчує особу керівника, як таку, що обмежує конкуренцію, встановлює дискримінаційну вимогу та не передбачена законодавством.
Відповідно до вимог ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено обов’язок надання «- у разі, якщо учасником є юридична особа:
а) якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України.»
ЗАЗНАЧАЄМО, що приватна інформація щодо посадової особи учасника – юридичної особи, зокрема, надання повної копії паспорту, не є інформацією щодо учасника закупівлі та жодним чином не є інформацією, що входить до інформації включеної до пропозиції та/або договору про закупівлю, отже вимога щодо надання повної копії паспорту є незаконною.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, керуючись ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до вимог ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації та виключити вимогу надання повної копії паспорту, який посвідчує особу керівника, як таку, що обмежує конкуренцію, встановлює дискримінаційну вимогу та не передбачена законодавством.
Розгорнути
Згорнути
а) якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України.»
ЗАЗНАЧАЄМО, що приватна інформація щодо посадової особи учасника – юридичної особи, зокрема, надання повної копії паспорту, не є інформацією щодо учасника закупівлі та жодним чином не є інформацією, що входить до інформації включеної до пропозиції та/або договору про закупівлю, отже вимога щодо надання повної копії паспорту є незаконною.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, керуючись ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до вимог ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації та виключити вимогу надання повної копії паспорту, який посвідчує особу керівника, як таку, що обмежує конкуренцію, встановлює дискримінаційну вимогу та не передбачена законодавством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 18:01
Зазначену вимогу тендерний комітет встановив на підставі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вважає, що витребування даної інформації є необхідним для можливості вірної ідентифікації особи при перевірці даних про директора підприємства у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним щодо відомостей встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, дані із паспорту необхідні при подальшій перевірці дати народження в довідці виданій Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичними особами відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Також, зазначені дані підтверджують право підписання договору про закупівлю.
Щодо вимоги про надання саме повної копії паспорту повідомляємо, що зазначена вимога встановлена для уникнення випадків підробки документів.
Вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Також, дані із паспорту необхідні при подальшій перевірці дати народження в довідці виданій Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичними особами відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Також, зазначені дані підтверджують право підписання договору про закупівлю.
Щодо вимоги про надання саме повної копії паспорту повідомляємо, що зазначена вимога встановлена для уникнення випадків підробки документів.
Вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-005986-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 24 лютого 2021 16:09
Дата подання: 24 лютого 2021 16:09
СКАРГА на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-РЕНЕССАНС» під час проведення процедури закупівлі «Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-18-005986-a
Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів «Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-18-005986-a.
Пропозиції по означеній закупівлі подали такі учасники: ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД», ТОВ «АУРУМ-Д», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н'Ю-ЛАЙН», ТОВ «МІМКОМ», ПП «ТК – РЕНЕССАНС» (Скаржник), ТОВ «Меблі-Техностиль», САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ (далі – Учасник), ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
15 лютого 2021 року Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 15/02/3.UA-2021-01-18-005986-a Засідання тендерного комітету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції, у якому вирішили: «Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ТК-РЕНЕСАНС».
18 лютого 2021 року Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 18/02.UA-2021-01-18-005986-a Засідання тендерного комітету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради щодо визначення переможця, у якому вирішили: «Визнати переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)» ФОП САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ».
Вважаємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та обрання переможцем означеної закупівлі учасника ФОП САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ та про намір укласти з ним договір – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують наші права та охоронювані законом інтереси. Таким чином, підставою подання цієї скарги є наше не погодження з рішеннями Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції та обрання учасника ФОП САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ переможцем вказаної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 11:41
рішення від 26.02.2021 №3636 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 11:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 № 4298.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 18:27
Рішення від 05.03.2021 № 4298.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2021 № 4298-р/пк-пз та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТК - РЕНЕССАНС» та рішення про визначення переможцем ФОП «САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ»
Дата виконання рішення замовником: 18 березня 2021 17:05
Номер скарги: UA-2021-01-18-005986-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 26 лютого 2021 18:33
Дата подання: 26 лютого 2021 18:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 13:50
Рішення від 02.03.2021 № 3846 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 13:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4562.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:23
Рішення від 10.03.2021 № 4562.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.03.2021 № 4562-р/пк-пз та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» та рішення про визначення переможцем ФОП «САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ»
Дата виконання рішення замовником: 18 березня 2021 17:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
1 139 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АУРУМ-Д" |
1 356 000,00
UAH з ПДВ
|
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
1 531 308,00
UAH з ПДВ
|
1 150 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
1 548 750,00
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
1 700 070,00
UAH з ПДВ
|
1 679 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 788 900,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ |
1 803 790,00
UAH з ПДВ
|
1 803 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 842 400,00
UAH з ПДВ
|
1 842 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Очікує рішення |
1 139 994,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Рішення скасоване |
1 139 994,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
|
ТОВ "АУРУМ-Д" #40856907 |
Рішення скасоване |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" #32140051 |
Рішення скасоване |
1 150 650,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
|
ТОВ "МІМКОМ" #40636138 |
Рішення скасоване |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 лютого 2021 00:00
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Рішення скасоване |
1 679 900,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 17:54
|
САБУЦЬКИЙ ОЛЕСЬ СЕРГІЙОВИЧ #2906911655 |
Рішення скасоване |
1 803 790,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 17:25 |
Кінець періоду оскарження: | 29 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 квітня 2021 19:49 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із дуже триваючим тендером, замовнику скорочено видатки на здійснення закупівлі: ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі) |
Документи:
18 березня 2021 17:25
|
Електронний підпис |
18 березня 2021 17:24
|
відміна.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-01-18-005986-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 27 березня 2021 15:27
Дата подання: 27 березня 2021 15:27
СКАРГА
СКАРГА
на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-РЕНЕССАНС» під час проведення процедури закупівлі «Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-18-005986-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 березня 2021 21:21
рішення від 31.03.2021 №6450 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 21:21
Інформація про перенесення розгляду скарги від 08.04.2021 № 5683.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 12:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8328.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 14:51
рішення від 19.04.2021 №8328.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 19:39