Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні послуги з проведення лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) за направленнями Замовника Код ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров'я різні.
Очікувана вартість
675 000,00 UAH
UA-2021-01-18-005965-a e1ce7a190efe4f2b9bb42fff1793045e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38844190
Вебсайт: https://znam-rcpmsd.org.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, вул. Гагаріна, буд. 27-Т
Контактна особа: Олена Лифар
+380953054611,+380962837362,+380523374217
zakupki_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою виконання Програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2021 році згідно Постанови КМУ від 05.02.20 р. № 65 виникла потреба в закупівлі Медичних послуг з проведення лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) за направленнями Замовника по Коду ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров'я різні на період січень-грудень 2021 року.
Замовником було двічі проведено відкриті торги по предмету закупівлі № UA-2020-12-08-015658-c, № UA-2020-12-28-012931-c через веб-портал Прозоро. Та відмінено торги із-за недостатньої кількості учасників. В обох випадках участь прийняв один учасник КНП «Знам’янська міська лікарня ім.. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради.
Перед проведення переговорної процедури торгів було проведено моніторинг ринку та виявлено, що на території міста в межах знаходження замовника розташовані дві приватні лабораторії та надіслано запити цінових пропозицій:
1. КНП «Знам’янська міська лікарня ім.. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради.
2. ТОВ “ЛАБЛАЙФ” лабораторія м.Знам’янка, вул.Гагаріна
3. МЕДИЦИНСКИЙ ЦЕНТР «САВОН» лабораторія м.Знам’янка, вул.Глібко, 42
На запити надано пропозицію тільки від КНП «Знам’янська міська лікарня ім.. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради.
Тендарним комітетом розглянуто дану пропозицію та прийнято рішення провести переговорну процедуру та укласти договір саме з цим постачальником послуг. Крім того, на протязі 2020 року вже укладалися договору з даним учасником, який зарекомендував себе з позитивного боку, графік роботи лабораторії учасника відповідає вимогам замовника та іншим вимогам.

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі:
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 40, розділу 2 п 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» повинна проводитися закупівля шляхом переговорної процедури торгів.
Згідно розділу 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами застосування переговорної процедури та проведених переговорів з учасником, замовник має право укласти договір про закупівлю у строк десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 18:48
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Мова пропозиції учасників -- українська. Джерело фінансування -- кошти НСЗУ.
Загальна Кількість надання послуг: 12900 штук лабораторних досліджень протягом 2021 року.
Забір біологічного матеріалу повинен здійснюватися кадровим складом та за рахунок Виконавця в пункті забору, який має бути розташований в межах міста Знам’янка, Кіровоградської області. Режим роботи: з 08:00 годин не менше ніж до 11:00 годин , в робочі дні (з понеділка по суботу) відповідно до режиму роботи лабораторії .
- Доставка біологічного матеріалу з пункту збору до лабораторії Виконавця із дотриманням стандартів транспортування та збереженням відповідного температурного режиму при транспортуванні біологічного матеріалу здійснюється за рахунок Виконавця.
- Виконання лабораторних досліджень проводиться протягом доби (одного робочого дня). За винятком аналізів, термін виконання яких перевищує 5-ть (п’ять) робочих днів.
- Для термінового встановлення діагнозу пацієнтам Виконавець повинен мати змогу провести аналіз й видати результат в режимі Cito (терміново) протягом 2-х годин робочого дня.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6240 штуки
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
4560 штуки
Загальний аналіз сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
540 штуки
Загальний холестерин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1560 штуки
Глюкоза крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 січня 2021 18:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 18:45
Обрунтування.docx
18 січня 2021 18:45
цінова пропозиція та рішення ради.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗНАМ'ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ.А.В.ЛИСЕНКА" ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01111227
Переможець 645 913,80
UAH з ПДВ
18 січня 2021 18:48

Документи

18 січня 2021 18:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 18:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗНАМ'ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ.А.В.ЛИСЕНКА" ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01111227
645 913,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2021 18:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 13:44
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 12:06
Додаткова угода № 2 від 01 лютого 2022 р. про 20% на 2022 рік..pdf зміни до договору
04 лютого 2022 12:00
Додаткова угода № 2 від 01 лютого 2022 р. про 20% на 2022 рік..pdf зміни до договору
04 лютого 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:32
Додаткова угода № 1 від 28 грудня 2021 р..pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:03
Договір № 5 від 29.01.21 р..pdf укладений
01 лютого 2021 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних зобов'язань на 2022 рік на в зв'язку з продовженням дії договору на 2022 рік для проведення процедури
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою 6240 штуки 72,32
UAH
Загальний аналіз сечі 4560 штуки 30,16
UAH
Загальний холестерин 540 штуки 47,63
UAH
Глюкоза крові 1560 штуки 20,12
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 775 096,56
UAH