Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Огірки квашені, повидло, сухофрукти, томатна паста)
Очікувана вартість
83 354,00 UAH
UA-2021-01-18-005949-a e723fc9231cc45d8ac4feaecae68f87d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Володимирівна Петренко

+380502188048
+380536524107
2807petrenkoyana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Яна Володимирівна Петренко
+380502188048,+380536524107
2807petrenkoyana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 15:40
Початок аукціону: 01 лютого 2021 12:11
Очікувана вартість: 83 354,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 416,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Місцезнаходження замовника: 39000, Полтавська область, місто Глобине, вул. Центральна, буд. 285.
Категорія замовника: п. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2542.47 кілограми
ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Огірки квашені, повидло, сухофрукти, томатна паста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після поставки товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 18:36
Проєкт договору Додаток 5.doc
18 січня 2021 18:36
оголошення з додатком 1, 2 та 3, 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 82 008,42
UAH з ПДВ
82 008,42
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 82 737,30
UAH з ПДВ
82 737,30
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 82 008,42
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 09:47

Документи

02 лютого 2021 09:47
Електронний підпис
02 лютого 2021 09:46
Протокол № 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
82 008,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 09:47
Електронний підпис
02 лютого 2021 09:46
Протокол № 49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 16:47
ДУ №6 до Договру № 51 від 19.02.2021р..pdf зміни до договору
22 вересня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 15:50
ДУ № 4.pdf зміни до договору
04 червня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 09:01
Дод. угода до договору № 51.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 08:59
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 08:45
Договір № 51.pdf укладений
22 лютого 2021 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 2 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли взаємної згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% та зменшити обсяг продукції, що постачається в межах суми договору.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ч. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 43 145,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 213,33
UAH