Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)
Очікувана вартість
81 350,00 UAH
UA-2021-01-18-005939-a 85be1b5a52e5438eabdf3c5d6cda3ed0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380987244890 andrysenkoo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380987244890
andrysenkoo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 14:47
Очікувана вартість: 81 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)
ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різне приладдя
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 10004,м. Житомир,вул. Романа Шухевича ,2-А Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 пачка
Папір для друку (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)код ДК 30197630-1 Папір для друку )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Клей ПВА 100 мл (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)код ДК30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Клей ПВА 200 мл (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)код ДК 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Клей-олівець твердий (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари)код ДК 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Коректор-ручка з металевим накінечником (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192930-9 Ручки-коректори )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Коректор стрічка (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Маркер текстовий (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192125-3 Маркери )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Папка з боковим прижимом (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК30192000-1 Офісне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка- картонна на зав’язках А-4 (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК30192000-1 Офісне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Ручка кулькова (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192121-5 Кулькові ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка-реєстратор (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197210-1 Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Олівець графітний простий (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192130-1 Олівці )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скоби до стелеру (розмір скоби: 24/6)(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197110-0 Скоби )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скоби до стелеру (розмір скоби: 10/4)(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197110-0 Скоби )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Скотч канцелярський(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192700-8 Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скріпки нікельовані (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197220-4 Канцелярські скріпки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скріпки кольорові (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197220-4 Канцелярські скріпки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер з розміром скоб 24/6 (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197320-5 Степлери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер з розміром скоб 10/4 (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30197320-5 Степлери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Файли А4 (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192000-1 Офісне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Фарба штемпельна (Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверт С4 СКЛ(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30199230-1 Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверт С5 СКЛ(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30199230-1 Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверт С6 СКЛ(Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) код ДК 30199230-1 Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів згідно накладної, упродовж 10 днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 66 579,00
UAH з ПДВ
63 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 68 917,26
UAH з ПДВ
63 850,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 73 480,98
UAH з ПДВ
69 484,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 73 173,00
UAH з ПДВ
72 766,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 78 217,38
UAH з ПДВ
78 217,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 09:11
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:10
ПАСПОРТ ПОВНИЙ.pdf
01 лютого 2021 09:10
IПН.PDF
01 лютого 2021 09:10
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
01 лютого 2021 09:10
ДОВIДКА ЩОДО ПIДПИСУ.pdf
01 лютого 2021 09:10
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2021 09:10
ДОВIДКА СТАТУТ..pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 17:23
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:23
Цінова.pdf
02 лютого 2021 17:23
Установчі.rar
02 лютого 2021 17:23
Технічні.pdf
02 лютого 2021 17:23
Лист.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:52
Електронний підпис
26 січня 2021 15:44
Цінова.pdf
26 січня 2021 15:44
Договір.pdf
26 січня 2021 11:45
Електронний підпис
26 січня 2021 11:43
Штемпельна фарба.pdf
26 січня 2021 11:43
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 11:43
Технічні хар-ки.pdf
26 січня 2021 11:43
Стрічки клейкі.pdf
26 січня 2021 11:43
Статут звірено.pdf
26 січня 2021 11:43
СЕС коректор.pdf
26 січня 2021 11:43
СЕС клей.pdf
26 січня 2021 11:43
Сертифікат Crystal PRO80 А4.pdf
26 січня 2021 11:43
Пластикові вироби 2017.pdf
26 січня 2021 11:43
ОлІвці СЕС.pdf
26 січня 2021 11:43
Лист-згода.pdf
26 січня 2021 11:43
Договір.pdf
26 січня 2021 11:43
Довідка з ЄДРПО.pdf
26 січня 2021 11:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 12:26
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:26
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 12:26
Статут.pdf
02 лютого 2021 12:26
Опис.pdf
02 лютого 2021 12:26
Копія Статуту.pdf
02 лютого 2021 12:26
Копія Опису.pdf
02 лютого 2021 12:26
Копія Витягу з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 12:26
Копія Виписки з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 12:26
Витяг.pdf
02 лютого 2021 12:26
Витяг ПДВ.pdf
02 лютого 2021 12:26
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "Транзит-С"

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 63 849,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
63 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 12:48
Додаткова угода № 1 до договору № 39.pdf укладений
13 серпня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 11:53
Договір № 39 від 17.02.21р.pdf укладений
17 лютого 2021 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 12 серпня 2021
Сума оплати за договором: 17 460,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись п.12.1: "12.1. Договір може бути достроково розірваний, змінений та доповнений тільки за згодою Сторін, відповідно до законодавства про здійснення державних закупівель. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 статті 41 Закону. " , сторони дійшли згоди розірвати Договір № 39 від 17.02.2021 року.