Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо
Очікувана вартість
2 068 974,00 UAH
UA-2021-01-18-005553-a ● e1d625a0b3bf41b9a4ae4d4e568995b2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району |
Код ЄДРПОУ: | 44118312 |
Місцезнаходження: | 09601, Україна , Київська обл., смт Рокитне, вул. Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Бабенко Ганна Валентинівна +380456251371 tdrok2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 2 068 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 345,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 62069.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
222407 м.куб
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09601, Україна, Київська область, смт Рокитне, вул. Заводська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 07:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 17:04 |
Тендерна документація газ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2021 15:25
Дата відповіді: 25 січня 2021 14:46
Шановний Замовник! З метою коректного оформлення тендерних пропозицій Учасниками просимо викласти тендерну документацію у форматі ворд. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня.Ваше прохання було взято до уваги і розглянуто на засідання тендерного комітету. Тендерна документація викладена у доступній формі для ознайомлення, тому вважаємо не доцільним розміщенням її у формі ворд.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-005553-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 22 січня 2021 16:31
Щодо вимог тендерної документації
Шановний Замовник!
1) Згідно тендерної документації Учасник повинен підтвердити сертифікацію уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; егологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.»
Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно управління гігієною та безпекою праці; егологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу . Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника. Вимога, щодо надання сертифікату OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 50001 інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таке формулювання в тендерній документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників тому воно підлягає виключенню із тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
2) Замовником вимагається на підтвердження наявності фінансової спроможності учасника надати Фінансову звітність за 2020 рік. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.5 Постанови КМУ від 28.02.2000 р. №419 «Про затвердженням Порядку подання фінансової звітності» із останніми змінами, що внесені Постановою КМУ від 06.11.2019 р. № 916 – Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 ( крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітнім кварталом, а річна – не пізніше 28 лютого наступного за звітним роком.
Згідно з п. 2 зазначеної Постанови, фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно з законодавством – іншим органам та користувачам, зокрема органам державної статистики.
Відповідно до діючого законодавства, просимо Замовника на підтвердження наявності фінансової спроможності учасника передбачити можливість надання документів бухгалтерсько-фінансової звітності на останню звітну дату відносно дати оголошення відкритих торгів та дати подання тендерної пропозиції, а саме за дев’ять місяців 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно тендерної документації Учасник повинен підтвердити сертифікацію уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; егологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.»
Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно управління гігієною та безпекою праці; егологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу . Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника. Вимога, щодо надання сертифікату OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 50001 інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таке формулювання в тендерній документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників тому воно підлягає виключенню із тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
2) Замовником вимагається на підтвердження наявності фінансової спроможності учасника надати Фінансову звітність за 2020 рік. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.5 Постанови КМУ від 28.02.2000 р. №419 «Про затвердженням Порядку подання фінансової звітності» із останніми змінами, що внесені Постановою КМУ від 06.11.2019 р. № 916 – Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 ( крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітнім кварталом, а річна – не пізніше 28 лютого наступного за звітним роком.
Згідно з п. 2 зазначеної Постанови, фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно з законодавством – іншим органам та користувачам, зокрема органам державної статистики.
Відповідно до діючого законодавства, просимо Замовника на підтвердження наявності фінансової спроможності учасника передбачити можливість надання документів бухгалтерсько-фінансової звітності на останню звітну дату відносно дати оголошення відкритих торгів та дати подання тендерної пропозиції, а саме за дев’ять місяців 2020 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 17:01
Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури. Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Також повідомляємо, що Замовник може встановлювати будь-які вимоги до документів, згідно ст.16 Закону, в рамках законності.
Отже, у відповідності до чинного Законодавства подання фінансової звітності (річної) вже є можливим, а отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників та жодним чином не діє в рамках Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури. Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Також повідомляємо, що Замовник може встановлювати будь-які вимоги до документів, згідно ст.16 Закону, в рамках законності.
Отже, у відповідності до чинного Законодавства подання фінансової звітності (річної) вже є можливим, а отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників та жодним чином не діє в рамках Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-005553-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 18 лютого 2021 16:05
Дата подання: 18 лютого 2021 16:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 15:36
рішення від 22.02.2021№3171+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 15:36
інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4045.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 17:00
рішення від 03.03.2021№4045.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» переможцями процедури відкритих торгів по коду ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо, в зв’язку з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2021 08:02
Номер скарги: UA-2021-01-18-005553-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 19 березня 2021 16:20
Дата подання: 19 березня 2021 16:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 15:05
рішення від 23.03.2021 №5672+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 15:05
інформація про перенесення розгляду скарги від 31.03.2021 №5052.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 16:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2021 №7795.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 16:14
рішення від 13.04.2021 №7795.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» переможцями процедури відкритих торгів по коду ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо, в зв’язку з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2021 10:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" |
2 068 385,10
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 801 496,70
UAH з ПДВ
|
1 801 496,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
2 041 696,26
UAH з ПДВ
|
2 041 696,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" #43173310 |
Рішення скасоване |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 08:02
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
1 801 496,70
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 08:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" #43173310 |
Рішення скасоване |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2021 10:18
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
1 801 496,70
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2021 10:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
2 041 696,26
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2021 10:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" #43173310 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 16:48
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
1 801 496,70
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 17:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
2 041 696,26
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 17:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 квітня 2021 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі