Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор та ванільний цукор
Очікувана вартість
260 284,00 UAH
UA-2021-01-18-005285-a 1abb3ddd07194dc8beb235e579a77c3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Віталіївна Булах

+380635700642 bulahnatalya88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Наталя Віталіївна Булах
+380635700642
bulahnatalya88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 10:10
Початок аукціону: 05 лютого 2021 11:12
Очікувана вартість: 260 284,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 301,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Під час проведення процедури закупівлі усі документи,що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад ( або справжність піспису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Процедуру закупівлі розпочато на очікувану вартість. Забеспечення виконання договору про закупівлю не вимагається.Код ДК 021:2015 – 15830000-5 - Цукор і супутня продукція (15831000-2 Цукор; Ванільний цукор).Річний план закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10280 кілограми
цукор вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
200 штуки
цукор ванільний (пач.по 2г) вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 січня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 10:10
Перелік змін цукор.docx
27 січня 2021 10:10
Додаток 1 зміни.docx
27 січня 2021 10:10
Додаток 2 зміни.docx
27 січня 2021 10:10
ТД -готова зміни.docx
27 січня 2021 10:10
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx
18 січня 2021 16:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 січня 2021 16:40
ТД -готова.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток № 6 до тендерної.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 5.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 4 проект договору.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 3.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 2.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 1.docx
27 січня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 10:10
Перелік змін цукор.docx
27 січня 2021 10:10
Додаток 1 зміни.docx
27 січня 2021 10:10
Додаток 2 зміни.docx
27 січня 2021 10:10
ТД -готова зміни.docx
27 січня 2021 10:10
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx
18 січня 2021 16:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 січня 2021 16:40
ТД -готова.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток № 6 до тендерної.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 5.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 4 проект договору.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 3.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 2.docx
18 січня 2021 16:40
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-005285-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР", Код ЄДРПОУ:42818821
Дата подання: 21 січня 2021 21:05
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Шановна Наталя Віталіївна, ми хочемо прийняти участь в процедурі закупівлі де замовником є відділ освіти Синельниківської міської ради (код ЄДРПОУ 02124775).
Наше підприємство планує взяти участь у цієї процедурі закупівлі.
Але, тендерна документація містить певні умови, що дозволяють неоднозначно їх тлумачити, обмежують конкуренцію учасників та мають ознаки дискримінаційності.
Так, в пункті 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання сканкопії або копії з оригіналу листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2020 року.
В Додатку 2 до Тендерної документації (сторінка 3 абзац 4) замовник просить надати акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого протягом 4 кварталу 2020 р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі.
В той же час, вимога Замовника щодо надання листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2020 року не відповідає вимогам чинного законодавства.
Так, чинним законодавством не передбачено повноважень Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів листів щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини. Така вимога суперечить приписам ч.2 ст.19 Конституції України.
Крім того чинним законодавством України не передбачена така форма документів державного контролю, як «акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту)», як й не визначено яким саме органом державного контролю він видається.
До того ж вимога Замовника про оформлення такого Акту не раніше ІІ кварталу 2020 року суперечить умовам Додатку 2 до Тендерної документації (сторінка 3 абзац 4).
Вважаємо, що вимоги Замовника повинні відповідати приписам Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Також звертаємо увагу на те, що вимога Замовника, що зазначена у Додатку 2 до Тендерної документації щодо строків оформлення Акту - датованого протягом 4 кварталу 2020р. є дискримінаційною, оскільки штучно обмежує коло учасників, які бажають брати участь в процедурі закупівлі, але які отримали такий Акт до або після 4 кварталу 2020 року.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо за доцільне, з метою усунення елементів дискримінаційності, внести зміни до цієї вимоги й викласти її в іншій редакції, наприклад: «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого не раніше 4 кварталу 2020р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі».
Вважаємо, що вищезазначені доповнення сприятимуть здоровій конкуренції серед учасників та недискримінацією останніх.
Згідно зі статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене,

Просимо:
1. Внести зміни до умов тендерної документації.
2. Внести зміни до пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, шляхом приведення його вимог до приписів чинного законодавства та узгодження строків оформлення відповідних документів державного контролю
3. Викласти умову Додатку 2 до Тендерної документації (абзац 4 сторінки 3) в наступній редакції: «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого не раніше 4 кварталу 2020р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 16:56
Тендерним комітетом розглянуто вище вказану вимогу і вирішено внести зміни до тендерної документації закупівлі.

Документи

26 січня 2021 16:56
Протокол на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-18-005285-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 22 лютого 2021 17:40
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможця
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-01-18-005285-a) 18.01.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Цукор та ванільний цукор код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –  15830000-5 - Цукор і супутня продукція (15831000-2 Цукор; Ванільний цукор), зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 260`284.00 грн  з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти Синельниківської міської ради (код ЄДРПОУ 02124775). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «Цукор та ванільний цукор код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –  15830000-5 - Цукор і супутня продукція (15831000-2 Цукор; Ванільний цукор)», далі «Тендерна документація» із додатками. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Фізична особа-підприємець (надалі – ФОП) Погрібний Олександр Іванович – 245`892.00 грн. з ПДВ; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАЙ-МК..» – 257`172.00 грн. з ПДВ. 12.02.2021 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділ освіти Синельниківської міської ради, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого Замовником було визначено, що документи тендерної пропозиції ФОП Погрібного О.І. відповідають вимогам тендерної документації та прийнято тендерну пропозицію як таку, що відповідає умовам тендерної документації. Проте, зазначене рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради не відповідає документам, які було додано до тендерної пропозиції цього учасника, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» та тендерна пропозиція учасника – ФОП Погрібний О.І. повинна була бути відхилена з огляду на наступні обставини. . 1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пунктом 2 частини 2 вказаної статті Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (табл.1, табл.2 Додаток № 1 тендерної документації ); 2) інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 1 табл.3 тендерної документації). 3) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4статті 5 Закону (Додаток № 2 тендерної документації). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Підпунктом 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям зазначених в табл.. 1 та табл. 2 Додатку № 1 тендерної документації , а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, на власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Положеннями частини 1 статті 23 вказаного Закону визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до частини 3 цієї ж статті Закону, особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку. Так, в складі своєї тендерної пропозиції учасник ФОП Погрібний О. І. надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 18 від 26.01.2021 р. із зазначенням інформації про наявність у нього складського приміщення за адресою: м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 площею 195 кв.м.. Із зазначеної довідки вбачається, що вказане складське приміщення є орендованим на підставі Договору оренди від 03.01.2021 р. Однак, учасником ФОП Погрібним О. І. не надано в складі своєї тендерної пропозиції договір оренди та експлуатаційний дозвіл на вказане складське приміщення за адресою: м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 площею 195 кв., а тому не виконано вимоги підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації. Вказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Погрібного О.І. Згідно з підпунктом 4.1 пункту 4 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної пропозиції, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно положень статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника. Таблицею 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено порядок та форми надання учасниками інформації щодо документального підтвердження тендерної пропозиції учасників установленим вимогам (згідно частин 1, 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Так, відповідно до пункту 13 вказаної Таблиці Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.11 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в складі тендерної пропозиції має подати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII (із змінами, внесеними згідно із Законом № 2195-VIII від 09.11.2017, ВВР, 2018, № 1, ст.2). Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 р. № 126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 18.05.2019 р.; Рішення РНБО від 21 червня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 №176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 20.06.2019; Рішення РНБО від 19 травня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 21.03.2019; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» № 270 від 19.04.2017. Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно). Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасником ФОП Погрібним О. І. не надано підтвердження у вигляді листа-гарантії щодо відсутності підстав відхилення його тендерної пропозиції згідно п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за змістом, який вимагав Замовник. У відповідності до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Учасник ФОП – Погрібний О.І. прийнявши участь у цій процедурі закупівлі, погодився із всіма умовами Тендерної документації, які були визначені Замовником, а тому повинен був виконати всі додаткові вимоги Замовника, в тому числі і надати лист-гарантію, який передбачений п. 13 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Однак, учасником ФОП Погрібним О. І. не виконано законодавчої вимоги та вимоги тендерної документації щодо підтвердження того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» у спосіб та форму, яка визначена Замовником у Тендерній документації. З урахуванням того, що учасником ФОП Погрібний О. І. не виконано законодавчі вимоги та вимоги тендерної документації та не надано в складі тендерної пропозиції підтвердження щодо його відповідності вимогам п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то Замовником має бути прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 31 Закону. 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича технічним вимогам Тендерної документації Замовника. У відповідності до Додатку № 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» Замовник передбачив, що У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї тендерної документації, задля підтвердження можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості та терміни, визначені умовами тендерною документації та підтвердження відносин з виробником, такий учасник повинен надати оригінал листа від виробника (-ів) або представника, дилера, дистриб’ютора (повноваження яких підтверджуються наданням у складі пропозиції копії договору з виробником (завірений печаткою та підписом виробника) про співпрацю з Учасником. Лист повинен містити: назву учасника, назву виробника (представника, дилера або дистриб’ютора), номер, дату листа (не раніше дати оголошення закупівлі) та підтвердження можливості постачання предмета закупівлі у кількості та якості, що вимагаються процедурою закупівлі. Учасник надає чинні документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: сертифікат відповідності, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларація виробника, та/або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України (текст документу повинен виглядати розбірливо). Таким чином, Замовник вимагав від учасників, які не є виробниками продукції, яка є предметом закупівлі, надати: Оригінал листа від виробника про співпрацю з учасником з номером та датою не пізніше дати оголошення закупівлі (16.01.2021 р.), або Оригінал листа від представника, дилера, дистриб’ютора з номером та датою не пізніше дати оголошення закупівлі (16.01.2021 р.), повноваження яких підтверджуються копією договору з виробником, завіреним печаткою та підписом виробника, про співпрацю з учасником. Предметом закупівлі є: - цукор вищого ґатунку Класифікація за ДК 021:2015: 15831000-2 - Цукор - цукор ванільний (пач.по 2г) вищого ґатунку Класифікація за ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція У складі своєї тендерної пропозиції учасник ФОП Погрібний О.І. надав наступні документи, що стосуються предмету закупівлі: 1. На товар цукор: Протокол випробувань зразків продуктів харчування № 71/85 від 25.01.2021 року, виробник Приватний підприємець Муха О.М. на товар – цукор білий кристалічний з цукрових буряків; Лист ФОП Муха Світлана Миколаївна вих. № 3 від 26.01.2021р., в якому зазначено, що цей виробник співпрацює з ФОП Погрібний О.І.; Договір поставки № 27/1 від 10.01.2021 року між ФОП Муха Світлана Миколаївна та ФОП Погрібний О.І., за яким ФОП Муха Світлана Миколаївна зобов’язується постачати ФОП Погрібний О.І. крупи, який не містить підпису та печатки ФОП Муха Світлана Миколаївна. Таким чином, учасником ФОП Погрібний О.І. не надано всіх документів, які вимагав Замовник, а саме: Надано неналежний договір між виробником ФОП Муха Світлана Миколаївна та ФОП Погрібний О.І. на поставку товару - крупи, що не відповідає предмету закупівлі та без підпису ФОП Муха Світлана Миколаївна. З огляду на зазначене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам Замовника, що є підставою для її відхилення згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, при детальному розгляді документів, які надані учасником ФОП Погрібний О.І. у складі тендерної пропозиції, вбачається їх невідповідність (відсутність печаток, підписів, розмитих скан копій документів та інш.), що може свідчити про надання недостовірних відомостей цим учасником для участі у процедурі закупівлі, що є порушенням ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» іншого чинного законодавства. Оскаржуване рішення Замовника порушує права та законні інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..»» через, те що наступною для розгляду та оцінки є тендерна пропозиція нашого Товариства, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та діючого законодавства, і повинна бути визнана переможцем цих торгів, а незаконне визнання переможцем цієї процедури Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, не дозволяє ТОВ «КРАЙ-МК..»» бути розглянутим Замовником. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу. 2. Зобов’язати Відділ освіти Синельниківської міської ради, скасувати рішення, оформлене протокольним рішенням тендерного комітету, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника торгів – Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, згідно предмету закупівлі - «Цукор та ванільний цукор код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –  15830000-5 - Цукор і супутня продукція (15831000-2 Цукор; Ванільний цукор) відповідає вимогам тендерної документації та на підставі якого сформовано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» Окопна О.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 17:51
рішення від 25.02.2021 № 3509+ лист Замовника.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 17:50
рішення від 05.03.2021 №4288.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Спираючись на рішення АМКУ було прийнято рішення тендерним комітетом повернути на кваліфікацію пропозицію ФОП Погрібного О.І.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2021 15:12

Документи подані скаржником

22 лютого 2021 17:29
скарга цукор.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Погрібний Олександр Іванович" 245 892,00
UAH з ПДВ
245 892,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 257 172,00
UAH з ПДВ
257 172,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 13:33
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:07
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:06
цп цукор.pdf
02 лютого 2021 10:28
Електронний підпис
02 лютого 2021 10:26
п.8.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
п.13.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
п.3.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
п.2.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
п.4.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
п.5.ч.1.ст.17.pdf
02 лютого 2021 10:26
Додаток 3- цукор ЦП.docx.p7s
02 лютого 2021 10:26
ПД-цукор Син..pdf
02 лютого 2021 10:26
ІSO ТА АКТИ.rar
02 лютого 2021 10:26
ВАНИЛЬКА.rar
02 лютого 2021 10:26
КРУПА, ЦУКОР.rar
02 лютого 2021 10:26
Дод.2 цукор.pdf

Публічні документи

01 квітня 2021 19:50
Електронний підпис
01 квітня 2021 19:39
Dovidka_21081412530020107451.pdf
01 квітня 2021 19:39
public_doc.pdf
01 квітня 2021 19:39
Dovidka_21081412530020107451.pdf.p7s
01 квітня 2021 19:39
ліцензування.PDF
01 квітня 2021 19:39
ст 17 переможець.PDF
01 квітня 2021 19:39
public_doc (1).p7s
03 лютого 2021 19:53
Електронний підпис
03 лютого 2021 19:39
Статут КРАЙ МК 1- 21 2019.pdf
03 лютого 2021 19:39
Технічні вимоги цукор.pdf
03 лютого 2021 19:39
Паспорт Окопна.pdf
03 лютого 2021 19:39
Рішення ТОВ КРАЙ-МК.pdf
03 лютого 2021 19:39
Проект договору цукор.pdf
03 лютого 2021 19:39
Пропозиція цукор.pdf
03 лютого 2021 19:39
ИНН Окопна.pdf
03 лютого 2021 19:39
Договор Цукорагропром.PDF
03 лютого 2021 19:39
Довідка про санит одяг.pdf
03 лютого 2021 19:38
Декларація цукор .pdf
03 лютого 2021 19:38
Відгук Тернівка030221.pdf
03 лютого 2021 19:38
Витяг ПДВ МК .pdf
03 лютого 2021 19:38
Санкнижка Яременко .pdf
03 лютого 2021 19:38
Санкнижка Ткач Енаев.pdf
03 лютого 2021 19:38
Довідка про транспорт.pdf
03 лютого 2021 19:38
Document_USR_1006542972.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Погрібний Олександр Іванович"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

п.5.ч.1.ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

п.4.ч.1.ст.17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

п.2.ч.1.ст.17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

п.3.ч.1.ст.17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Я , Погрібний Олександр Іванович, фізична особа , яка є учасником процедури закупівлі, інформую про те, що мене, як фізичну особу , яка є учасником , не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону).

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п.13.ч.1.ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

п.8.ч.1.ст.17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Я , Погрібний Олександр Іванович, фізична особа , яка є учасником торгів, інформую про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформація, передбачена пунктом 9 ,частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) зазначається тільки для юридичної особи - резидента України, а не ФО-П.

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Я , Погрібний Олександр Іванович, фізична особа , яка є учасником торгів, інформую про те, що я не є юридичною особою, тому не маю антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та і вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. (п.10 ч.1.ст17 Закону).

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Про те, що я, ФО-П Погрібний Олександр Іванович - Учасник торгів не перебуваю під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та (або) виконанню договору про закупівлю. (п.11.ст.17 Закону)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Погрібний Олександр Іванович"
#3149920876
Рішення скасоване 245 892,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 15:11
ФОП "Погрібний Олександр Іванович"
#3149920876
Відхилено 245 892,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 15:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
Переможець 257 172,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:44

Документи

16 березня 2021 15:49
Електронний підпис
16 березня 2021 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
257 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:59
Звіт про вик дог.36.30.pdf укладений
04 січня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:31
Дод.угода №3 дог.36.30.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 14:24
Дод.угода2 дог.№36.30.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:04
доп.угода...PDF зміни до договору
01 вересня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:05
Договір цукор..pdf укладений
08 квітня 2021 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 36/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 133,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 355,50 UAH)