Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2021-01-18-004992-a ● 7aa990c21306446c80efed52796db823
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43197409 |
Місцезнаходження: | 12110, Україна , Житомирська обл., Хорошівський р-н, смт. Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7 |
Контактна особа: |
Столяр Інна +380982723305 s_inna2502@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 2. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п. 2 та п. 3 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робочий день
Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12110, Україна, Житомирська область, смт. Іршанськ, вул. Гулія 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 16:17 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
18 січня 2021 16:17 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
18 січня 2021 16:17 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc | |
18 січня 2021 16:17 |
2.3. Додаток 2 Технiчне завдання.doc | |
18 січня 2021 16:17 |
2.2. Додаток 1 Протозиція.doc | |
18 січня 2021 16:17 |
2.1. ТД.docx | |
18 січня 2021 16:17 |
2.0. Оголошення роботи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004992-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 18 лютого 2021 16:51
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та відхилення тендерної пропозиції та обрання переможця закупівлі №16 від 15.02.2021 року, тендерним комітетом
ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ визначено переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт: «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області»(код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС».
При цьому розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена, адже не відповідає документації закупівлі, та має наступні порушення:
1. Розрахунки загальновиробничих витрат прийнято за усередненими показниками, чим порушено вимоги Додатку 2 тендерної документації, згідно якого «Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»», крім того дане порушення описано в рішенні Антимонопольного комітету № 1795 від 08.10.2105.
2. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» не надано рекомендаційні листи (надано лише листи-відгуки), чим порушено вимоги п.3.1 ч.5 тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозицію учасника закупівлі – ТОВ «БУДРЕСУРС-ЕКОНОМІЯ», як таку, що не відповідає умовам документації.
Розгорнути
Згорнути
ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ визначено переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт: «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області»(код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС».
При цьому розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена, адже не відповідає документації закупівлі, та має наступні порушення:
1. Розрахунки загальновиробничих витрат прийнято за усередненими показниками, чим порушено вимоги Додатку 2 тендерної документації, згідно якого «Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»», крім того дане порушення описано в рішенні Антимонопольного комітету № 1795 від 08.10.2105.
2. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» не надано рекомендаційні листи (надано лише листи-відгуки), чим порушено вимоги п.3.1 ч.5 тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозицію учасника закупівлі – ТОВ «БУДРЕСУРС-ЕКОНОМІЯ», як таку, що не відповідає умовам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 14:23
Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться закупівля «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути виконаний у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін та має бути наданий у порядку передбаченому п.3.6.3 Розділу ІІІ ТД). Відповідно до умов визначених в п.3.6.3 Розділу ІІІ ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
• Лист – згоду з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) наступного змісту: «______________ цим листом погоджується виконати роботи «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)відповідно до умов договору та технічної специфікації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто, Замовником не вимагалося надання у складі тендерних пропозицій розрахунку загальновиробничих витрат, а тому Замовник не має права розглядати та оцінювати документи, які не були передбачені умовами тендерної документації. Окрім того, ідентичної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №23479-з/пк-пз від 18.12.2020).
Щодо рекомендаційних листів, повідомляємо наступне. Згідно умов визначених пп. 3.1 п. 3.5.2 Розділу ІІІ ТД досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції скановані листи-відгуки, рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надано листи відгуки у яких містяться рекомендації від контрагентів.
А тому, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути виконаний у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін та має бути наданий у порядку передбаченому п.3.6.3 Розділу ІІІ ТД). Відповідно до умов визначених в п.3.6.3 Розділу ІІІ ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
• Лист – згоду з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) наступного змісту: «______________ цим листом погоджується виконати роботи «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)відповідно до умов договору та технічної специфікації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто, Замовником не вимагалося надання у складі тендерних пропозицій розрахунку загальновиробничих витрат, а тому Замовник не має права розглядати та оцінювати документи, які не були передбачені умовами тендерної документації. Окрім того, ідентичної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №23479-з/пк-пз від 18.12.2020).
Щодо рекомендаційних листів, повідомляємо наступне. Згідно умов визначених пп. 3.1 п. 3.5.2 Розділу ІІІ ТД досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції скановані листи-відгуки, рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надано листи відгуки у яких містяться рекомендації від контрагентів.
А тому, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004992-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 19 лютого 2021 18:30
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога «Спецбудсервіс»
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та відхилення тендерної пропозиції та обрання переможця закупівлі №16 від 15.02.2021 року, тендерним комітетом ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ визначено переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт: «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області»(код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС». При цьому, розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена, адже не відповідає документації закупівлі, та має наступні порушення:
1. Відповідно до вимог Тендерної документації (розділ III п.5 пп 3.5.2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник визначив критерії відповідності: Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із капітального ремонту приміщень (споруд), нового будівництва чи реконструкції.
п. 3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у ч. 5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 31 Закону.
В складі тендерної документації Учасник ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надав:
- довідку «про наявність виконання аналогічних договорів»,
- аналогічний договір 7 07 КДШМ №3 акти.
Слід зазначити, предметом двох договорів є «Термомодернізація будівлі», що не відповідає вимогам Замовника, тому дані договори не являються аналогічними. Отже, береться до уваги лише один договір, як договір, що підтверджує досвід виконання аналогічних робіт, а саме №7/07 від 06.07.2020 року. («Капітальний ремонт приміщень КДШМ №3»).
Вважаємо, що цей договір неможливо прийняти в якості підтверджуючого з огляду на наступне:
В п.32 Договору № 7/07 від 06.07.2020року зазначено: Підрядник зобовязаний виконати роботи в строк, встановлений в календарному графіку. Роботи можуть виконуватись цілодобово.
- п.9.1 – підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком;
- п. 15.1 – сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов'язань, якщо це сталось у випадку настання форс-мажорних обставин;
- п.15.4 – обставини, що звільняють Сторони від відповідальності, повинні бути підтверджені Торгово-промислової палатою;
- Додаткова угода № 4 від 28.08 – подовження терміну дії договору, враховуючи рекомендації технічного нагляду;
- Додаткова угода № 5 від 30.09 – подовження терміну дії договору, враховуючи встановлений на державному рівні режим карантину;
- Додаткова угода № 6 від 30.10 – подовження терміну дії договору, враховуючи встановлений на державному рівні режим карантину.
Тобто, у наданому договорі відсутні:
- Підтвердження Торгово-промислової палати про настання форс-мажорних обставин;
- Рекомендації технічного нагляду.
Звертаємо увагу, що подовження карантинних заходів не передбачало обмеження у переміщенні по місту; закриття підприємств, що здійснюють постачання будівельних матеріалів та не перешкоджало іншим Постачальникам будівельних послуг виконувати своєчасно свої зобов’язання.
2. Відповідно до пункту 19.1 договору №7/07 від 06.07.2020 року. додатком № 5 до договору є «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку». Згідно пункту 19.2 даного договору додатки є невід’ємними частинами договору, а отже, договір не має юридичної сили без додатків. Додатковою угодою №8 від 04.12.2020 року було внесено зміни до Додатку №5 до договору та викладено у новій редакції, проте, оновлений додаток № 5 «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку» відсутній у складі пропозиції Учасника. Надано лише «підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису». Отже, учасник не надав аналогічний договір до предмета закупівлі з додатками, що є його невід’ємними частинами, а тому не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні».
На наданому ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» документі «Гарантійний лист обладнання» було використано факсимільне відтворення підпису, що є невиконанням умов тендерної документації.
Подання документів з використанням факсимільного відтворення підпису певної особи, який є фактично штампом із зображенням певного підпису фізичної особи, не дає змоги ідентифікувати фактичного підписанта документів. Подібної позиції притримується і Верховний Суд, який пов’язує підписання особою документу з вираженням її волі, у свою чергу, оформлення документа за допомогою «факсиміле», на думку Верховного Суду, не дає можливості встановити вираження справжньої волі такої особи.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації (розділ III п.5 пп 3.5.6) «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Учасник ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надав «Копія Декларації на висотні роботи», де зазначено місце виконання робіт: Київ та Київська область. Оскільки місцем виконання робіт є Житомирська обл., дія наданого Дозволу не розповсюджується на місце виконання робіт. Наявне порушення вимог Замовника.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та відхилення тендерної пропозиції та обрання переможця закупівлі №16 від 15.02.2021 року, тендерним комітетом ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ визначено переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт: «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області»(код ДК 021-2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС». При цьому, розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена, адже не відповідає документації закупівлі, та має наступні порушення:
1. Відповідно до вимог Тендерної документації (розділ III п.5 пп 3.5.2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник визначив критерії відповідності: Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із капітального ремонту приміщень (споруд), нового будівництва чи реконструкції.
п. 3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у ч. 5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 31 Закону.
В складі тендерної документації Учасник ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надав:
- довідку «про наявність виконання аналогічних договорів»,
- аналогічний договір 7 07 КДШМ №3 акти.
Слід зазначити, предметом двох договорів є «Термомодернізація будівлі», що не відповідає вимогам Замовника, тому дані договори не являються аналогічними. Отже, береться до уваги лише один договір, як договір, що підтверджує досвід виконання аналогічних робіт, а саме №7/07 від 06.07.2020 року. («Капітальний ремонт приміщень КДШМ №3»).
Вважаємо, що цей договір неможливо прийняти в якості підтверджуючого з огляду на наступне:
В п.32 Договору № 7/07 від 06.07.2020року зазначено: Підрядник зобовязаний виконати роботи в строк, встановлений в календарному графіку. Роботи можуть виконуватись цілодобово.
- п.9.1 – підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком;
- п. 15.1 – сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов'язань, якщо це сталось у випадку настання форс-мажорних обставин;
- п.15.4 – обставини, що звільняють Сторони від відповідальності, повинні бути підтверджені Торгово-промислової палатою;
- Додаткова угода № 4 від 28.08 – подовження терміну дії договору, враховуючи рекомендації технічного нагляду;
- Додаткова угода № 5 від 30.09 – подовження терміну дії договору, враховуючи встановлений на державному рівні режим карантину;
- Додаткова угода № 6 від 30.10 – подовження терміну дії договору, враховуючи встановлений на державному рівні режим карантину.
Тобто, у наданому договорі відсутні:
- Підтвердження Торгово-промислової палати про настання форс-мажорних обставин;
- Рекомендації технічного нагляду.
Звертаємо увагу, що подовження карантинних заходів не передбачало обмеження у переміщенні по місту; закриття підприємств, що здійснюють постачання будівельних матеріалів та не перешкоджало іншим Постачальникам будівельних послуг виконувати своєчасно свої зобов’язання.
2. Відповідно до пункту 19.1 договору №7/07 від 06.07.2020 року. додатком № 5 до договору є «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку». Згідно пункту 19.2 даного договору додатки є невід’ємними частинами договору, а отже, договір не має юридичної сили без додатків. Додатковою угодою №8 від 04.12.2020 року було внесено зміни до Додатку №5 до договору та викладено у новій редакції, проте, оновлений додаток № 5 «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку» відсутній у складі пропозиції Учасника. Надано лише «підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису». Отже, учасник не надав аналогічний договір до предмета закупівлі з додатками, що є його невід’ємними частинами, а тому не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні».
На наданому ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» документі «Гарантійний лист обладнання» було використано факсимільне відтворення підпису, що є невиконанням умов тендерної документації.
Подання документів з використанням факсимільного відтворення підпису певної особи, який є фактично штампом із зображенням певного підпису фізичної особи, не дає змоги ідентифікувати фактичного підписанта документів. Подібної позиції притримується і Верховний Суд, який пов’язує підписання особою документу з вираженням її волі, у свою чергу, оформлення документа за допомогою «факсиміле», на думку Верховного Суду, не дає можливості встановити вираження справжньої волі такої особи.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації (розділ III п.5 пп 3.5.6) «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Учасник ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надав «Копія Декларації на висотні роботи», де зазначено місце виконання робіт: Київ та Київська область. Оскільки місцем виконання робіт є Житомирська обл., дія наданого Дозволу не розповсюджується на місце виконання робіт. Наявне порушення вимог Замовника.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію учасника закупівлі – ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 09:49
Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться закупівля «Капітальний ремонт груп Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі».
Щодо аналогічних договорів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», повідомляємо наступне. Згідно умов визначених пп. 3.1 п. 3.5.2 Розділу ІІІ ТД учасники у складі своєї тендерної пропозиції мали надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном,найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією аналогічногодоговору (не менше одного договору) та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника). Тобто, достатньо було надати інформацію про один аналогічний договір. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надано інформацію про три аналогічні договори разом з копіями вказаних договорів. Слід зазначити що у розділах І відповідних договорів чітко вказується про виконання робіт з капітального ремонту. Отже, учасником підтверджено інформацію про як мінімум один договір.
Щодо, не надання підтвердження Торгово-промислової палати про настання форс-мажорних обставин та рекомендацій технічного нагляду, повідомляємо що вказані документи не визначенні ні договором №7/07 від 06.07.2020 року, ні додатковими угодами до нього як невід’ємні додатки.
Щодо можливого використання факсимільного відтворення підпису, повідомляємо що Замовник не встановлює та не має законодавчих підстав встановлювати достовірність підписів на документах, які надані учасниками. Питання виявлення невідповідності підписів тощо не належить до компетенції Замовника. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог пп. 3.6.2 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про зазначені документи в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Тобто, учасники мали надати один із визначених документів: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензію на провадження певного виду робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки та ліцензія на провадження певного виду робіт що повністю відповідає умовам тендерної документації.
А тому, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Щодо аналогічних договорів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», повідомляємо наступне. Згідно умов визначених пп. 3.1 п. 3.5.2 Розділу ІІІ ТД учасники у складі своєї тендерної пропозиції мали надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном,найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією аналогічногодоговору (не менше одного договору) та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника). Тобто, достатньо було надати інформацію про один аналогічний договір. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» надано інформацію про три аналогічні договори разом з копіями вказаних договорів. Слід зазначити що у розділах І відповідних договорів чітко вказується про виконання робіт з капітального ремонту. Отже, учасником підтверджено інформацію про як мінімум один договір.
Щодо, не надання підтвердження Торгово-промислової палати про настання форс-мажорних обставин та рекомендацій технічного нагляду, повідомляємо що вказані документи не визначенні ні договором №7/07 від 06.07.2020 року, ні додатковими угодами до нього як невід’ємні додатки.
Щодо можливого використання факсимільного відтворення підпису, повідомляємо що Замовник не встановлює та не має законодавчих підстав встановлювати достовірність підписів на документах, які надані учасниками. Питання виявлення невідповідності підписів тощо не належить до компетенції Замовника. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог пп. 3.6.2 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про зазначені документи в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Тобто, учасники мали надати один із визначених документів: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензію на провадження певного виду робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки та ліцензія на провадження певного виду робіт що повністю відповідає умовам тендерної документації.
А тому, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп |
2 021 558,40
UAH з ПДВ
|
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
2 563 947,61
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЦ ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
1 807 323,85
UAH з ПДВ
|
1 679 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БЕРЕЗНИЦЬКИЙ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ |
2 194 702,64
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
2 320 121,00
UAH з ПДВ
|
2 100 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
2 355 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" |
2 430 000,66
UAH з ПДВ
|
2 309 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
2 424 138,00
UAH з ПДВ
|
2 424 138,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
2 682 607,20
UAH з ПДВ
|
2 682 607,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
2 701 723,40
UAH з ПДВ
|
2 701 723,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
2 798 256,00
UAH з ПДВ
|
2 798 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп #42673571 |
Відхилено |
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 14:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" #43081046 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 13:42
|
протокол 52.pdf | укладений |
11 листопада 2021 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:31
|
додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:19
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:37
|
дод.угода№3.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 16:24
|
дод.угода №2.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 14:43
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 10:36
|
додаток№3.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:25
|
додаток№2.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:25
|
додаток№1.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:25
|
131.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти п. 5.1 Договору № 131 від 05.03.2021 р. в наступній редакції "5.1 Строк виконання робіт - до 01.11.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Домовленість між сторонами викласти п. 5.1 Договору № 131 від 05.03.2021 р. в наступній редакції: "5.1 Строк виконання робіт - до 15.11.2021 року". |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 березня 2021 — 11 листопада 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 465 383,29
UAH (в тому числі ПДВ 244 230,54 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Підстава для розірвання: відповідно до п. 6.2 Договору, Замовник має право розірвати договір підряду за таких обставин: - суттєвому порушенні договірних зобов’язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; - неодноразовому грубому порушенні будівельних норм і правил. |