Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Акумуляторна батарея Trinix 12V 7Ah
Очікувана вартість
4 300,00 UAH
UA-2021-01-18-004908-a 289cc07c24a64bc184d6e6c88efb96bb
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брітенков Ігор Володимирович

+380566760301 sneider88@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34611037
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна, 48
Контактна особа: Брітенков Ігор Володимирович
+380566760301
sneider88@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 17:00
Очікувана вартість: 4 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,16 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Акумуляторна батарея Trinix 12V 7Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару згідно видаткових накладних. У разі затримки бюджетного цільового фінансування розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного цільового фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги та еквіваленти
Дата подання: 19 січня 2021 10:16
Дата відповіді: 19 січня 2021 13:43
Доброго дня, шановний замовнику! Чи можна запропонувати аналоги та еквіваленти?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Згідно Додатку № 1 до оголошення «Технічні вимоги до предмету закупівлі», Пропозиція учасника закупівлі, що не відповідає технічним вимогам до закупівлі або містить пропозицію з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, вважається такою, що не відповідає вимогам закупівлі та відхиляється замовником.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку