Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09120000-6 Газове паливо” (пропан)
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2021-01-18-004406-a ● bde419584d764cd4aa453bd37b3b1ff4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42779217 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380964646233 ztdl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,75% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 літр
пропан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 15:37 |
ПРОЕКТ договору.doc | |
18 січня 2021 15:37 |
ТД пропан.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004406-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 21 січня 2021 12:46
Дискримінація учасників
Керуючись Додатком 3 до Тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову:
«Товар повинен надаватися Замовнику у вигляді талонів дрібним номіналом (1л., 2 л., 5 л.)»
По-перше, Вами вимагається неіснуючі номінали талонів – 1л., 2 л. та 3 л. Дану вимогу не зможе виконати жоден з потенційних Учасників.
По-друге, за Вашими технічними вимогами в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника, наявні мережі АЗС MARSHALL та WOG, які не відпускають паливо за талонами номіналом 1л., 2л., 5л.
По-треттє, вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають скретч-картки більшим номіналом, наприклад стандартні 10 л.
Наявність даного варіанту номіналу талону, жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника.
Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу, додавши варіант відпуску 10 л.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
«Товар повинен надаватися Замовнику у вигляді талонів дрібним номіналом (1л., 2 л., 5 л.)»
По-перше, Вами вимагається неіснуючі номінали талонів – 1л., 2 л. та 3 л. Дану вимогу не зможе виконати жоден з потенційних Учасників.
По-друге, за Вашими технічними вимогами в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника, наявні мережі АЗС MARSHALL та WOG, які не відпускають паливо за талонами номіналом 1л., 2л., 5л.
По-треттє, вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають скретч-картки більшим номіналом, наприклад стандартні 10 л.
Наявність даного варіанту номіналу талону, жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника.
Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу, додавши варіант відпуску 10 л.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 16:12
Жодним нормативно - правовим актом не встановлено вимогу, що скретч-картка повинна бути номіналом 10 літрів. Тож Учасникам не заважає виконати вимогу Замовника та забезпечити його (Замовника) у номінальній вартості , яку він просить.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що Замовник оголошує закупівлю з метою отримання товару чи послуги, які забезпечать його потреби, а з огляду на це має повне право визначити умови (в даному випадку номінальна вартість талону) на яких ці потреби будуть забезпечені максимально комфортно для Замовника.
Отже, на нашу думку, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі ( дані взяті з мережі Інтернет).
Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.
Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу на те, що дана вимога є цілком обгрунтованою, тому і міститься у тендерній документації. Обгрунтовується наступним: маршрути водіїв доволі різні. Це залежить від виконуваної ними роботи та покладених на них завдань. Є такі маршрути, які за робочий день пролягають лише на тридцять- сорок кілометрів. Тому для забезпечення їх паливом достатньо талонів номінальною вартістю від п’яти до восьми літрів.
Так як КП ”Дитяча лікарня”ЖМР є бюджетною організацією, у нас є свої вимоги та особливості щодо ведення обліку палива на підприємстві. Тож вимога про наявність талонів номінальною вартістю 1, 2, 5 літрів є цілком виправданою і економічно вигідною для нас.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що Замовник оголошує закупівлю з метою отримання товару чи послуги, які забезпечать його потреби, а з огляду на це має повне право визначити умови (в даному випадку номінальна вартість талону) на яких ці потреби будуть забезпечені максимально комфортно для Замовника.
Отже, на нашу думку, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі ( дані взяті з мережі Інтернет).
Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.
Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу на те, що дана вимога є цілком обгрунтованою, тому і міститься у тендерній документації. Обгрунтовується наступним: маршрути водіїв доволі різні. Це залежить від виконуваної ними роботи та покладених на них завдань. Є такі маршрути, які за робочий день пролягають лише на тридцять- сорок кілометрів. Тому для забезпечення їх паливом достатньо талонів номінальною вартістю від п’яти до восьми літрів.
Так як КП ”Дитяча лікарня”ЖМР є бюджетною організацією, у нас є свої вимоги та особливості щодо ведення обліку палива на підприємстві. Тож вимога про наявність талонів номінальною вартістю 1, 2, 5 літрів є цілком виправданою і економічно вигідною для нас.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004406-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 23 січня 2021 17:11
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ - НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ЗАМОВНИКА
Замовник, у своїй відповіді 22.01.2021 року о 16:12 на дискримінаційну вимогу 21.01.2021 року 12:46, щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л НАДАЄ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ, а саме:
- Твердження Замовника: «Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі (дані взяті з мережі Інтернет).»
Невідомо якими джерелами керується Замовник, істино відомо що, згідно Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним НЕ ІСНУЄ АЗС на відпуск палива за Вимогою замовника в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-004406-a, а саме через систему АЗС м. Житомира, які знаходяться не більше 3 км від місця дислокації транспортних засобів покупця за адресою: вул. Шевченко, 2, м. Житомир. Додатково пропонуємо доказом карту мереж АЗС в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника окремим файлом, де чітко видно наявність лише двох АЗС, проте дані мережі не відпускають паливо за талонами номіналу 1л. 2л. – це відомо кожному суб’єкту паливо-мастильного ринку в м. Житомир! Невідомо через які АЗС Замовник планує отримувати паливо, коли дану вимогу не здатен виконати жоден з потенційних учасників.
- Твердження Замовника: «Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.»
Здійснивши аналіз, зі слів Замовника - наявного досвіду виконання закупівель за ДК 021:2015: 09120000-6 Газообразные види палива та ДК 021:2015 код 09132000-3 Нафта і дистиляти було встановлено, що у Замовника відсутній успішний завершений досвід аналогічного проведення Закупівлі.
Крім того, зараз, у Закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-001054-a Замовник отримує на етапі періоду уточнень вимог два листи з вимогами вилучення дискримінаційних умов щодо аналогічного питання. А отже, розгляд за даної умови тендерної документації зустрічається не в вперше і теж розцінюється авторами вимог як дискримінаційний, а дане твердження Замовника – недостовірним.
Таким чином, Замовник не володіє об’єктивними реаліями палив-мастильного ринку в м. Житомир, вводить в оману потенційних учасників Закупівлі надаючи недостовірну інформацію у своїх відповідях на вимоги усунення дискримінаційних вимог.
Вимагаємо ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л, на варіанти відпуску за номіналом 5л. та/або 10 л та/або 20 л.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде задовільнено дану вимогу. – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- Твердження Замовника: «Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі (дані взяті з мережі Інтернет).»
Невідомо якими джерелами керується Замовник, істино відомо що, згідно Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним НЕ ІСНУЄ АЗС на відпуск палива за Вимогою замовника в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-004406-a, а саме через систему АЗС м. Житомира, які знаходяться не більше 3 км від місця дислокації транспортних засобів покупця за адресою: вул. Шевченко, 2, м. Житомир. Додатково пропонуємо доказом карту мереж АЗС в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника окремим файлом, де чітко видно наявність лише двох АЗС, проте дані мережі не відпускають паливо за талонами номіналу 1л. 2л. – це відомо кожному суб’єкту паливо-мастильного ринку в м. Житомир! Невідомо через які АЗС Замовник планує отримувати паливо, коли дану вимогу не здатен виконати жоден з потенційних учасників.
- Твердження Замовника: «Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.»
Здійснивши аналіз, зі слів Замовника - наявного досвіду виконання закупівель за ДК 021:2015: 09120000-6 Газообразные види палива та ДК 021:2015 код 09132000-3 Нафта і дистиляти було встановлено, що у Замовника відсутній успішний завершений досвід аналогічного проведення Закупівлі.
Крім того, зараз, у Закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-001054-a Замовник отримує на етапі періоду уточнень вимог два листи з вимогами вилучення дискримінаційних умов щодо аналогічного питання. А отже, розгляд за даної умови тендерної документації зустрічається не в вперше і теж розцінюється авторами вимог як дискримінаційний, а дане твердження Замовника – недостовірним.
Таким чином, Замовник не володіє об’єктивними реаліями палив-мастильного ринку в м. Житомир, вводить в оману потенційних учасників Закупівлі надаючи недостовірну інформацію у своїх відповідях на вимоги усунення дискримінаційних вимог.
Вимагаємо ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л, на варіанти відпуску за номіналом 5л. та/або 10 л та/або 20 л.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде задовільнено дану вимогу. – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 14:59
Шановний учасник. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Але в даному випадку Ваша інформація недостовірна. Як видно з гугл карти, яку ми додатково надаємо окремим файлом, в межах трьох кілометрів в місті Житомирі є безліч заправок, які заправляють машини пропаном. Чому Ви звертаєте увагу на відстань лише в одному напрямку? І чому Ви берете до уваги лише заправки, які належать великим мережам заправок?
Нас, як Замовника, цікавлять будь-які заправки (великі мережі чи ні), а як видно з гугл карти, є щонайменше 4 (чотири) заправки в межах трьох кілометрів від дислокації наших автомобілів, крім тих, що вказали Ви. І на цих заправках відпускають природний газ за допомогою талонів дрібного номіналу 1л та 2 л.
Дані відкриті торги стосуються лише закупівлі природного газу для заправки автомобілів, але Ви чомусь порівнюєте дану закупівлю і характеристики до неї із закупівлею бензину і дизельного пального, що є зовсім різними предметами закупівлі. Наша лікарня на протязі більш ніж 10 років закуповує пропан для заправки автомобілів через проведення відкритих торгів, що дуже легко перевірити за допомогою системи Прозорро (в 2019 році КП Дитяча лікарня Житомирської міської ради стала правонаступником КУ Центральна дитяча міська лікарня). Відповідно до цього у нас існує великий досвід успішного завершення закупівель за кодом 09120000-6 Газове паливо (пропан).
Нас, як Замовника, цікавлять будь-які заправки (великі мережі чи ні), а як видно з гугл карти, є щонайменше 4 (чотири) заправки в межах трьох кілометрів від дислокації наших автомобілів, крім тих, що вказали Ви. І на цих заправках відпускають природний газ за допомогою талонів дрібного номіналу 1л та 2 л.
Дані відкриті торги стосуються лише закупівлі природного газу для заправки автомобілів, але Ви чомусь порівнюєте дану закупівлю і характеристики до неї із закупівлею бензину і дизельного пального, що є зовсім різними предметами закупівлі. Наша лікарня на протязі більш ніж 10 років закуповує пропан для заправки автомобілів через проведення відкритих торгів, що дуже легко перевірити за допомогою системи Прозорро (в 2019 році КП Дитяча лікарня Житомирської міської ради стала правонаступником КУ Центральна дитяча міська лікарня). Відповідно до цього у нас існує великий досвід успішного завершення закупівель за кодом 09120000-6 Газове паливо (пропан).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СП САН |
181 105,00
UAH з ПДВ
|
181 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
181 830,00
UAH з ПДВ
|
181 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СП САН #38562586 |
Переможець |
181 105,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:18
|
додаткова угода № 2 зміна ціни.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:39
|
Додаткова угода №1а до договору №57-02 від 02ю11ю20210.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:59
|
додаткова угода № 1 зміна ціни.doc.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 16:39
|
договір 57-02 16.02.21.pdf | укладений |
16 лютого 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару відповідно до довідки торгово-промислової палати України №В-2901 |
Номер договору про закупівлю: | 57/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 57/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару відповідно до довідки Торгово-промислової палати |
Номер договору про закупівлю: | 57/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |