Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09120000-6 Газове паливо” (пропан)
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2021-01-18-004406-a bde419584d764cd4aa453bd37b3b1ff4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380964646233 ztdl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380964646233
ztdl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 14:55
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,75%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 літр
пропан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: лист в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: лист в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 січня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 15:37
ПРОЕКТ договору.doc
18 січня 2021 15:37
ТД пропан.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-004406-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 21 січня 2021 12:46
Дискримінація учасників
Керуючись Додатком 3 до Тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову:
«Товар повинен надаватися Замовнику у вигляді талонів дрібним номіналом (1л., 2 л., 5 л.)»
По-перше, Вами вимагається неіснуючі номінали талонів – 1л., 2 л. та 3 л. Дану вимогу не зможе виконати жоден з потенційних Учасників.
По-друге, за Вашими технічними вимогами в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника, наявні мережі АЗС MARSHALL та WOG, які не відпускають паливо за талонами номіналом 1л., 2л., 5л.
По-треттє, вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають скретч-картки більшим номіналом, наприклад стандартні 10 л.
Наявність даного варіанту номіналу талону, жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника.
Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу, додавши варіант відпуску 10 л.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову звернемося до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 16:12
Жодним нормативно - правовим актом не встановлено вимогу, що скретч-картка повинна бути номіналом 10 літрів. Тож Учасникам не заважає виконати вимогу Замовника та забезпечити його (Замовника) у номінальній вартості , яку він просить.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що Замовник оголошує закупівлю з метою отримання товару чи послуги, які забезпечать його потреби, а з огляду на це має повне право визначити умови (в даному випадку номінальна вартість талону) на яких ці потреби будуть забезпечені максимально комфортно для Замовника.
Отже, на нашу думку, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі ( дані взяті з мережі Інтернет).
Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.
Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу на те, що дана вимога є цілком обгрунтованою, тому і міститься у тендерній документації. Обгрунтовується наступним: маршрути водіїв доволі різні. Це залежить від виконуваної ними роботи та покладених на них завдань. Є такі маршрути, які за робочий день пролягають лише на тридцять- сорок кілометрів. Тому для забезпечення їх паливом достатньо талонів номінальною вартістю від п’яти до восьми літрів.
Так як КП ”Дитяча лікарня”ЖМР є бюджетною організацією, у нас є свої вимоги та особливості щодо ведення обліку палива на підприємстві. Тож вимога про наявність талонів номінальною вартістю 1, 2, 5 літрів є цілком виправданою і економічно вигідною для нас.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004406-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 23 січня 2021 17:11
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ - НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ЗАМОВНИКА
Замовник, у своїй відповіді 22.01.2021 року о 16:12 на дискримінаційну вимогу 21.01.2021 року 12:46, щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л НАДАЄ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ, а саме:
- Твердження Замовника: «Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі (дані взяті з мережі Інтернет).»
Невідомо якими джерелами керується Замовник, істино відомо що, згідно Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним НЕ ІСНУЄ АЗС на відпуск палива за Вимогою замовника в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-004406-a, а саме через систему АЗС м. Житомира, які знаходяться не більше 3 км від місця дислокації транспортних засобів покупця за адресою: вул. Шевченко, 2, м. Житомир. Додатково пропонуємо доказом карту мереж АЗС в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника окремим файлом, де чітко видно наявність лише двох АЗС, проте дані мережі не відпускають паливо за талонами номіналу 1л. 2л. – це відомо кожному суб’єкту паливо-мастильного ринку в м. Житомир! Невідомо через які АЗС Замовник планує отримувати паливо, коли дану вимогу не здатен виконати жоден з потенційних учасників.
- Твердження Замовника: «Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.»
Здійснивши аналіз, зі слів Замовника - наявного досвіду виконання закупівель за ДК 021:2015: 09120000-6 Газообразные види палива та ДК 021:2015 код 09132000-3 Нафта і дистиляти було встановлено, що у Замовника відсутній успішний завершений досвід аналогічного проведення Закупівлі.
Крім того, зараз, у Закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-001054-a Замовник отримує на етапі періоду уточнень вимог два листи з вимогами вилучення дискримінаційних умов щодо аналогічного питання. А отже, розгляд за даної умови тендерної документації зустрічається не в вперше і теж розцінюється авторами вимог як дискримінаційний, а дане твердження Замовника – недостовірним.
Таким чином, Замовник не володіє об’єктивними реаліями палив-мастильного ринку в м. Житомир, вводить в оману потенційних учасників Закупівлі надаючи недостовірну інформацію у своїх відповідях на вимоги усунення дискримінаційних вимог.
Вимагаємо ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л, на варіанти відпуску за номіналом 5л. та/або 10 л та/або 20 л.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде задовільнено дану вимогу. – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 14:59
Шановний учасник. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Але в даному випадку Ваша інформація недостовірна. Як видно з гугл карти, яку ми додатково надаємо окремим файлом, в межах трьох кілометрів в місті Житомирі є безліч заправок, які заправляють машини пропаном. Чому Ви звертаєте увагу на відстань лише в одному напрямку? І чому Ви берете до уваги лише заправки, які належать великим мережам заправок?
Нас, як Замовника, цікавлять будь-які заправки (великі мережі чи ні), а як видно з гугл карти, є щонайменше 4 (чотири) заправки в межах трьох кілометрів від дислокації наших автомобілів, крім тих, що вказали Ви. І на цих заправках відпускають природний газ за допомогою талонів дрібного номіналу 1л та 2 л.
Дані відкриті торги стосуються лише закупівлі природного газу для заправки автомобілів, але Ви чомусь порівнюєте дану закупівлю і характеристики до неї із закупівлею бензину і дизельного пального, що є зовсім різними предметами закупівлі. Наша лікарня на протязі більш ніж 10 років закуповує пропан для заправки автомобілів через проведення відкритих торгів, що дуже легко перевірити за допомогою системи Прозорро (в 2019 році КП Дитяча лікарня Житомирської міської ради стала правонаступником КУ Центральна дитяча міська лікарня). Відповідно до цього у нас існує великий досвід успішного завершення закупівель за кодом 09120000-6 Газове паливо (пропан).

Документи подані скаржником

23 січня 2021 17:11
МАРШАЛ.png
23 січня 2021 17:11
Загальна мапа.png
23 січня 2021 17:11
ВОГ.png

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ СП САН 181 105,00
UAH з ПДВ
181 105,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 181 830,00
UAH з ПДВ
181 830,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 09:29
Електронний підпис
12 лютого 2021 09:18
довідка про надійність
12 лютого 2021 09:18
довідка про банкрутство
02 лютого 2021 17:03
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.7.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.6.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.5.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.4.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.3.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.2.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Статуту стр.1.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія дозволу Жуйка 43.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія дозволу Жуйка 43 2.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія довідки 4-ОПП (2).pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Виписки стр.2.pdf
02 лютого 2021 16:55
копія Виписки стр.1.pdf
02 лютого 2021 16:55
довідка ст.17 стр.1.pdf
02 лютого 2021 16:55
довідка ст. 17 стр.2.pdf
02 лютого 2021 16:55
відгук віндзор.jpg

Публічні документи

02 лютого 2021 16:02
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:01
Цінова.pdf
02 лютого 2021 16:01
Уставні документи.pdf
02 лютого 2021 16:01
Стаття 17.pdf
02 лютого 2021 16:01
Працівники.pdf
02 лютого 2021 16:01
МТБ.pdf
02 лютого 2021 16:01
Ліцензія ГКУ.pdf
02 лютого 2021 16:01
Згода з договором.pdf
02 лютого 2021 16:01
додаток 2.pdf
02 лютого 2021 16:01
Відомості ГКУ.pdf
02 лютого 2021 16:01
Витяг 24.12.2020.pdf
02 лютого 2021 16:01
Аналогічний договір.pdf
02 лютого 2021 16:01
АЗС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СП САН

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

лист в довільній формі

довідка про відсутність підстав ст.17

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

лист в довільній формі

довідка про відсутність підстав ст.17

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

лист в довільній формі

довідка про відсутність підстав ст.17

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

лист в довільній формі

довідка про відсутність підстав ст.17

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

лист в довільній формі

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

лист в довільній формі

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

лист в довільній формі

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

лист в довільній формі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СП САН
#38562586
Переможець 181 105,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СП САН
#38562586
181 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:18
додаткова угода № 2 зміна ціни.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:39
Додаткова угода №1а до договору №57-02 від 02ю11ю20210.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:59
додаткова угода № 1 зміна ціни.doc.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 16:39
договір 57-02 16.02.21.pdf укладений
16 лютого 2021 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару відповідно до довідки торгово-промислової палати України №В-2901
Номер договору про закупівлю: 57/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 57/02
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару відповідно до довідки Торгово-промислової палати
Номер договору про закупівлю: 57/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 181 105,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 184,16 UAH)