Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 2 812 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 120,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються щомісяця після 25 числа наступного за розрахунковим, після надходження коштів від споживачів за послуги з управління багатоквартиним будинком (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) пропорційно рівню оплати споживачів | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 15:22 |
ТД ПОДОЛ новая ОДС 2021 зі змінами.pdf | |
19 січня 2021 15:22 |
Перелік змін до ТД.docx | |
19 січня 2021 15:22 |
Додатки до ТД.docx | |
18 січня 2021 15:28 |
ТД ОДС.pdf | |
18 січня 2021 15:28 |
Проект договору.docx |
19 січня 2021 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 15:22 |
ТД ПОДОЛ новая ОДС 2021 зі змінами.pdf
|
|||
19 січня 2021 15:22 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
19 січня 2021 15:22 |
Додатки до ТД.docx
|
|||
18 січня 2021 15:28 |
ТД ОДС.pdf
|
|||
18 січня 2021 15:28 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2021 17:41
Дата подання: 16 квітня 2021 19:27
Дата подання: 26 травня 2021 17:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000063 ● 726c8e9e90664eb69d4f30c2d31c903f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-01-18-004258-a
18.01.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 09:07:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з обробки даних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-18-004258-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 14:15:12
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 15.09.2021 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-09-15-000063) процедури закупівлі «Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем)» (ID: UA-2021-01-18-004258-a) надається наступна інформація.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Вимоги щодо функціонування об'єднаних диспетчерських служб встановлені в наказі Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій». Технічні вимоги до надання Послуг з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем), що визначені у додатку № 2 до тендерної документації, повністю відповідають нормативним вимогам.
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі послуг операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем на 2021 рік визначені на підставі фактичних витрат, понесених у 2017-2020 роках в межах планової собівартості послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (планова собівартість послуги є незмінною з 01.07.2017 року), що знайшли своє відображення у фінансових планах підприємства.
Копія фінансового плану на 2020 та 2021 рр. додається.
2. Про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) інформація про закупівлю, що зазначена у ч. 1 статті 10 Закону, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" (надалі – комунальне підприємство) повідомляє, що не розміщував інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість закупівлі, на власному веб-сайті чи сайті головного розпорядника коштів, оскільки по-перше, не має, власного веб-сайту, на якому можливо було б розмістити інформацію про закупівлю, а по-друге, закупівля здійснювалась за власні кошти підприємства, отримані від господарської діяльності.
Проте звертаємо Вашу увагу, що на виконання розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, комунальним підприємством було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за наступним посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ОДС" |
2 802 220,36
UAH з ПДВ
|
28 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС" |
2 797 031,06
UAH з ПДВ
|
2 740 790,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СЕА ОДС |
2 802 220,40
UAH з ПДВ
|
2 745 979,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Барс Україна |
2 810 004,30
UAH з ПДВ
|
2 810 004,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ОДС" #43819365 |
Рішення скасоване |
28 130,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 08:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 лютого 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС" #43900246 |
Рішення скасоване |
2 740 790,46
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 17:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ОДС" #43819365 |
Рішення скасоване |
28 130,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС" #43900246 |
Рішення скасоване |
2 740 790,46
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:50
|
|
ТОВ СЕА ОДС #38761078 |
Рішення скасоване |
2 745 979,78
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2021 16:35
|
ТОВ Барс Україна #38577503 |
Рішення скасоване |
2 810 004,30
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ОДС" #43819365 |
Відхилено |
28 130,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 13:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 травня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС" #43900246 |
Відхилено |
2 740 790,46
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 14:01
|
|
ТОВ СЕА ОДС #38761078 |
Переможець |
2 745 979,78
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:57
|
ДУ 1 ОДС.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 15:15
|
Договір | укладений |
01 липня 2021 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 7.4. Договору. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |