Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги ДК 021-2015: 85110000-3 (послуги з проведення бактеріологічних досліджень та медичних оглядів працівників харчоблоку)
Очікувана вартість
17 078,00 UAH
UA-2021-01-18-004167-a 1794a3aafd644c4cb25f5293f421d575
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Халіченко

+380502815312 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИСПАНСЕР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Вебсайт: http://odrzn.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Троїцька, 14
Контактна особа: Ірина Халіченко
+380502815312
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 15:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 13:00
Очікувана вартість: 17 078,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги відповідно до Додатку 1 до даного Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 21 банківського дня. Розрахунки за послуги здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах, після їх отримання на підставі акту прийому передачі послуг. Пiсляоплата 21 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 16 301,90
UAH з ПДВ
16 301,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 10:29
Електронний підпис
27 січня 2021 10:28
Скан СОДРЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02000300
Переможець 16 301,90
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02000300
16 301,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 11:36
ДУ № 2 від 10.02.22 до Д 29-С (бак.досл., обстеж.).pdf зміни до договору
10 лютого 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:42
ДУ 1 від 08.12.21 до Д 29-С від 05.02.21 (бак. досл., обстеж.).pdf зміни до договору
08 грудня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:46
Договір 29-С від 05.02.21 (бак.досл. і обстеж).pdf укладений
05 лютого 2021 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст.ст. 651, 653, 654 ЦК України, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, пунктами 7.4., 8.3. Договору № 29-С від 05.02.2021 р. (надалі за текстом - Основний договір) уклали Додаткову угоду № 1 від 08.12.2021 р. до Основного договору про наступне: Предмет угоди 1. Сторони прийшли до спільної згоди продовжити строк дії Основного договору на строк достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в зв’язку з чим – зміст пункту 7.1. Основного договору змінити на наступний: п. 7.1.: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.03.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 29-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. ст. 651, 653, 654 ЦК України, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, пунктами 1.5., 8.3., 8.4. Договору № 29-С від 05.02.2021р. (надалі за текстом - Основний договір) уклали Додаткову угоду № 2 від 10.02.2022 р. до Основного договору про наступне: 1. Предмет угоди 1.1. В зв’язку з проведенням процедури закупівлі послуг з проведення бактеріологічних досліджень і медичних оглядів працівників харчоблоку на 2022 рік та враховуючи обсяги фактично наданих послуг по Основному Договору, Сторони прийшли до спільної згоди: 1.1.1. Зміст пункту 3.1. Основного договору змінити на нижчевикладений: 3.1.: «Загальна вартість послуг по Договору становить 9335,22 грн. (Дев’ять тисяч триста тридцять п’ять грн. 22 коп.) в т.ч. ПДВ – 945,00 грн.». 1.1.2. Припинити дію Договору № 29-С від 05.02.2021 року за згодою Сторін з моменту підписання даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 29-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 10 лютого 2022
Сума оплати за договором: 9 335,22
UAH (в тому числі ПДВ 945,00 UAH)