Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2021-01-18-004125-a ● 710f9dde6e64493c9cb5665eba2e5a0e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899694 |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111 |
Контактна особа: |
Яна Томчук +380563784949,+380985779375 cpmsd_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 17:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 17:24 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 10 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 17:21 |
Додаток №3 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc | |
20 січня 2021 10:32 |
Оголошення.docx | |
20 січня 2021 10:32 |
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc | |
20 січня 2021 10:32 |
Повідомлення про внесення змін у оголошення від 20.01.2021.doc | |
18 січня 2021 15:20 |
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx | |
18 січня 2021 15:20 |
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx | |
18 січня 2021 15:20 |
Додаток №2. Заявка.docx | |
18 січня 2021 15:20 |
Додаток № 1 ТЗ відходи 2021.doc | |
18 січня 2021 15:20 |
Додаток №4 ШД надання послуг відходи.doc | |
18 січня 2021 15:20 |
Акт прийняття-передачі виконаних послуг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проект договору
Дата подання: 19 січня 2021 10:41
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:23
В проекті договору зазначено про Кошторис, який є невід'ємною частиною договору (Додаток 1 до договору), де має бути вказано назва, кількість, вартість відодів. Додаток 1 до договору відсутній
Відповідь: Доброго дня, кошторис складається та додається виконавцем.
Яка форма проведення закупівлі
Дата подання: 19 січня 2021 10:45
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:24
В електронній системі дана закупівлі оголошена як спрощена. Однак, завантажено Оголошення про проведення допорогової закупівлі. Надайте, будь ласка, уточнення.
Відповідь: Доброго дня, дана закупівля є спрощеною.
п 7 оголошення
Дата подання: 19 січня 2021 14:21
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:35
Що мається на увазі умова, яка визначена в п 7 Оголошення "Термін надання зразків - 3 робочі дні з дати початку в системі електронних закупівель етапу "Кваліфікація переможця" ? Яких зразків? Предмет даної закупівлі є надання послуг. Відкоригуйте оголошення.
Відповідь: Доброго дня, умова, яка визначена в п 7 Оголошення "Термін надання зразків - 3 робочі дні з дати початку в системі електронних закупівель етапу "Кваліфікація переможця" видалена.
пункт а примітки Додатку 3
Дата подання: 20 січня 2021 15:14
Дата відповіді: 20 січня 2021 17:23
В примітках в оновленній редакції Додатку 3 пунктом а) зазначено, що із моменту звершення аукціону протягом доби учасник повинен завантажити на майданчик копії документів згідно вимог до кваліфікації учасників. ЦЕ ЗРОБИТИ НЕМОЖЛИВО. В спрощених закупівлях, відсутня технічна можливість завантажувати в електронну систему документи після аукціону. Внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено.
серію та реєстраційний номер диплома
Дата подання: 20 січня 2021 15:28
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:48
В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого запитання : «В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.» Та запитання: «Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?»
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
відомості про освіту працівника
Дата подання: 20 січня 2021 17:40
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:48
Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого запитання : «В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.» Та запитання: «Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?»
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004125-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 19 січня 2021 14:15
скасовано паперовий бланк ліцензії.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ: 37899694, Адреса: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, буд. 111.
2.Номер оголошення закупівлі: UA-2021-01-18-004125-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С).
3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-18-004125-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Пунктом 9 у Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» зазначено, що Учасник в складі пропозиції має надати завірену в установленому порядку копію ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Зауважуємо, Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування:
Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом
Частина 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX зазначає:
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно, вимагаємо внести зміни до кваліфікаційних вимог щодо ліцензування на перевезення і викласти в наступній редакції:
• Завірену в установленому порядку копію ліцензії (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Розгорнути
Згорнути
2.Номер оголошення закупівлі: UA-2021-01-18-004125-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С).
3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-18-004125-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Пунктом 9 у Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» зазначено, що Учасник в складі пропозиції має надати завірену в установленому порядку копію ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Зауважуємо, Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування:
Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом
Частина 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX зазначає:
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно, вимагаємо внести зміни до кваліфікаційних вимог щодо ліцензування на перевезення і викласти в наступній редакції:
• Завірену в установленому порядку копію ліцензії (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 10:36
Вимога задовільнена.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004125-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 19 січня 2021 14:17
документи після аукціону в спрощених закупівлях
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи «Прозорро» було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" .Вимагаємо внести зміни. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 10:36
Вимога задовільнена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
5 790,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:07
|
Додаткова № 1 від 14.12.2021 до договору № 126 зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 15:59
|
Договір № 126 від 16.02.2021 ТОВ А-Енерго мед. відходи.pdf | укладений |
16 лютого 2021 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | № 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |