Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2021-01-18-004125-a 710f9dde6e64493c9cb5665eba2e5a0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2021 17:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 17:24
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:14
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 17:21
Додаток №3 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc
20 січня 2021 10:32
Додаток №3 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc
18 січня 2021 15:20
Додаток №3 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc
20 січня 2021 10:32
Оголошення.docx
18 січня 2021 15:20
Оголошення.docx
20 січня 2021 10:32
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
18 січня 2021 15:20
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
20 січня 2021 10:32
Повідомлення про внесення змін у оголошення від 20.01.2021.doc
18 січня 2021 15:20
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx
18 січня 2021 15:20
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
18 січня 2021 15:20
Додаток №2. Заявка.docx
18 січня 2021 15:20
Додаток № 1 ТЗ відходи 2021.doc
18 січня 2021 15:20
Додаток №4 ШД надання послуг відходи.doc
18 січня 2021 15:20
Акт прийняття-передачі виконаних послуг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 19 січня 2021 10:41
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:23
В проекті договору зазначено про Кошторис, який є невід'ємною частиною договору (Додаток 1 до договору), де має бути вказано назва, кількість, вартість відодів. Додаток 1 до договору відсутній
Відповідь: Доброго дня, кошторис складається та додається виконавцем.
Яка форма проведення закупівлі
Дата подання: 19 січня 2021 10:45
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:24
В електронній системі дана закупівлі оголошена як спрощена. Однак, завантажено Оголошення про проведення допорогової закупівлі. Надайте, будь ласка, уточнення.
Відповідь: Доброго дня, дана закупівля є спрощеною.
п 7 оголошення
Дата подання: 19 січня 2021 14:21
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:35
Що мається на увазі умова, яка визначена в п 7 Оголошення "Термін надання зразків - 3 робочі дні з дати початку в системі електронних закупівель етапу "Кваліфікація переможця" ? Яких зразків? Предмет даної закупівлі є надання послуг. Відкоригуйте оголошення.
Відповідь: Доброго дня, умова, яка визначена в п 7 Оголошення "Термін надання зразків - 3 робочі дні з дати початку в системі електронних закупівель етапу "Кваліфікація переможця" видалена.
пункт а примітки Додатку 3
Дата подання: 20 січня 2021 15:14
Дата відповіді: 20 січня 2021 17:23
В примітках в оновленній редакції Додатку 3 пунктом а) зазначено, що із моменту звершення аукціону протягом доби учасник повинен завантажити на майданчик копії документів згідно вимог до кваліфікації учасників. ЦЕ ЗРОБИТИ НЕМОЖЛИВО. В спрощених закупівлях, відсутня технічна можливість завантажувати в електронну систему документи після аукціону. Внесіть відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено.
серію та реєстраційний номер диплома
Дата подання: 20 січня 2021 15:28
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:48
В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого запитання : «В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.» Та запитання: «Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?»
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
відомості про освіту працівника
Дата подання: 20 січня 2021 17:40
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:48
Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого запитання : «В довідці про наявність працівників є вимога, що відомості про освіту працівника мають містити: серію та реєстраційний номер диплома. Зазначена інформація немає відношення до закупівлі. Відповідно до ліцензійних умов провадження госп.д-сті з поводження з небезпечними відходами - Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно, достатнім є надання відомостей щодо наявності дипломів, сертифікатів без зазначення серії та р.н. диплома. Вимагаємо видати цю вимогу.» Та запитання: «Навіщо та чим передбачена вимога про надання серії та реєстраційного номеру диплому на працівника?»
Відповідно до інформації з урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu ) відомості щодо документів про освіту є відкритою інформацією оскільки існують бази даних (приклад сайт IBC «Освіта», урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/service/perevirka-dokumenta-pro-osvitu) з можливістю перевірки документа про освіту. З метою перевірки достовірності документу про освіту та виконання послуг кваліфікованими працівниками, замовник просить надати для перевірки необхідні наступні реквізити: серія та реєстраційний номер диплома та ПІП працівника (додаток №5).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-004125-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 19 січня 2021 14:15
скасовано паперовий бланк ліцензії.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ: 37899694, Адреса: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, буд. 111.
2.Номер оголошення закупівлі: UA-2021-01-18-004125-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних (продезінфікованих) відходів категорії В та С).
3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-18-004125-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.

Пунктом 9 у Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» зазначено, що Учасник в складі пропозиції має надати завірену в установленому порядку копію ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Зауважуємо, Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування:
Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом
Частина 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX зазначає:
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.

Відповідно, вимагаємо внести зміни до кваліфікаційних вимог щодо ліцензування на перевезення і викласти в наступній редакції:
• Завірену в установленому порядку копію ліцензії (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 10:36
Вимога задовільнена.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-004125-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 19 січня 2021 14:17
документи після аукціону в спрощених закупівлях
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи «Прозорро» було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" .Вимагаємо внести зміни. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 10:36
Вимога задовільнена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 5 790,00
UAH з ПДВ
5 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 8 676,00
UAH з ПДВ
8 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 16:37
Електронний підпис
28 січня 2021 16:35
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 січня 2021 16:35
Статут.PDF
28 січня 2021 16:35
Наказ на директора.PDF
28 січня 2021 16:35
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 16:53
Електронний підпис
26 січня 2021 16:52
Витяг ПДВ.pdf
26 січня 2021 16:52
витяг з ЄДР 12.01.2021.pdf
26 січня 2021 16:52
висновок сєс 20.08.2015.pdf
26 січня 2021 16:52
Висновок СЕС 2015.pdf
26 січня 2021 16:52
Висновок СЕС 2015 -2.pdf
26 січня 2021 16:52
висновок від 22.08.2017.pdf
26 січня 2021 16:52
висновок від 08.08.2016.pdf
26 січня 2021 16:52
9. цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 16:52
6.3 Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
26 січня 2021 16:52
6.2 Статут 20.03.2019.pdf
26 січня 2021 16:52
3. протокол № 59.pdf
26 січня 2021 16:52
19. проект договору.pdf
26 січня 2021 16:52
13.20 ISO 14001 перев.PDF
26 січня 2021 16:52
13.19 ISO 14001 д-сть.PDF
26 січня 2021 16:52
13.18 ISO 9001 перев.PDF
26 січня 2021 16:52
13.17 ISO 9001 д-сть.PDF
26 січня 2021 16:52
13.16 документи на Huyndai.pdf
26 січня 2021 16:52
13.15 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
26 січня 2021 16:52
13.13 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
26 січня 2021 16:52
13.12 Дозвіл на викидки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 5 790,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
5 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 12:07
Додаткова № 1 від 14.12.2021 до договору № 126 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 15:59
Договір № 126 від 16.02.2021 ТОВ А-Енерго мед. відходи.pdf укладений
16 лютого 2021 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: № 126
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 790,00
UAH