Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-01-18-003154-a ● 3277e46ec85149b08553855baac1a396
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988226 |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, Криничанський р-н, вул. Героїв Чорнобиля, 22 |
Контактна особа: |
Ганна Семененко +380565492998 krincrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Послуги надаватимуться частинами протягом 2021-2022 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 13:50 |
Тендерна документація змінена 18.02.2021.doc | |
18 лютого 2021 13:50 |
Зміни ТД пожежна сигналізація 18.02.doc | |
26 січня 2021 10:19 |
Тендерна документація змінена 26.01.2021.doc | |
26 січня 2021 10:19 |
Робочий проект.pdf | |
20 січня 2021 14:25 |
підсумкова відомість ресурсів.rtf |
18 лютого 2021 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 лютого 2021 13:50 |
Тендерна документація змінена 18.02.2021.doc
|
|||||||||
18 лютого 2021 13:50 |
Зміни ТД пожежна сигналізація 18.02.doc
|
|||||||||
26 січня 2021 10:19 |
Тендерна документація змінена 26.01.2021.doc
|
|||||||||
26 січня 2021 10:19 |
Робочий проект.pdf
|
|||||||||
20 січня 2021 14:25 |
підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 18 січня 2021 17:51
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:19
Умовами ТД передбачено наявність власної вимірювальної електролабораторії (надається Свідоцтво технічної компетентності вимірювальної електролабораторії, щодо процесів вимірювань (в тому числі свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки). Чому можна надавати інформацію лише про ВЛАСНУ лабораторію ? Ми маємо лабораторію за договором оренди, це буде підставою для відхилення нашої пропозиції у торгах ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження враховано в змінах ТД
щодо надання документів в приймальню Кам’янського вищого професійного училища
Дата подання: 19 січня 2021 09:58
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:48
Шановний Замовник. В тендерній документації зазначено: "У разі якщо на майданчику відсутня така можливість, то у такому випадку датою подання вважається дата реєстрації (вхідна), раніш зазначених документів, в приймальні Кам’янського вищого професійного училища." Яке відношення Центральна лікарня Криничанської селищної ради має до Кам’янського вищого професійного училища?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Допущено технічну помилку, все виправимо. Дякуємо за зауваження.
- підтвердження щодо наявності КВЕДу.
Дата подання: 19 січня 2021 10:08
Дата відповіді: 19 січня 2021 15:00
Який саме КВЕД підтверджувати?
Відповідь: 43.21 Електромонтажні роботи
не відповідність тендерної документації чинному законодавству
Дата подання: 19 січня 2021 15:23
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:18
Чому робочий проект в викладений тільки частково, чому відсутня спеціфікація
Відповідь: Детально ознайомитись з проектом можливо за адресою замовника. Все що можемо дозавантажити це підсумкова відомість
специфікація та схеми розміщення сповіщувачів
Дата подання: 20 січня 2021 15:04
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:23
Шановний замовник. У звязку із тим, що учасники не можуть ознайомитись із переліком обладнання, яке може бути змонтовано в тендерній документації і ви своєю відповіддю схиляєте їх до візиту під час карантину. Можна зробити висновок, що ви або обмежуєте кількість учасників із інших регіонів, або хочете додаткового персонального спілкування і про що...?. Повторно просимо виконати законну й логічну вимогу, а саме додати специфікацію та схеми розташування сповіщувачів. Якщо ж вимоги до надання інформації для тендеру виконані не будуть, будемо змушені звернутись до аудиторських служб з метою надання оцінки підготовки тендерної документації, оскільки чітко прослідковується послідовність дій, що схожі на злочинні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. На даний момент проект наявний лише в паперовому вигляді. Формати великі і не можливо відсканувати. Проектувальник обіцяє завтра надіслати в електронному вигляді і ми одразу дозавантажимо.
Обсяг річного доходу (виручки)
Дата подання: 20 січня 2021 16:00
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:44
Шановний Замовнику! Обсягу річного доходу (виручки), зазаначений у фінансової звітності, повинен бути не менш, ніж очікувана вартість даної закупівлі - дана вимога є дискримінаційною і просимо Вас її видалити, оскільки фінансова звітність (баланс) за 2020 рік знаходиться на стадії формування та кінцевий період подачі звіту закінчується 28 лютого 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» встановлений відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерною документацією вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки), зазначеного у фінансової звітності, не менш, ніж очікувана вартість даної закупівлі. Дана вимога викладена у повній відповідності із ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційна вимога наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 21 січня 2021 12:09
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:48
Шановний замовник Закупівлі. Дайте відповідь, на підставі вимог, якого нормативно правового акта з питань пожежної безпеки, Ви вимагаєте від учасників Закупівлі, наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю»? Нагадуємо Вам, що та послуга, яка передбачена Тендерною документацією, надається Учасником закупівлі на підставі ліцензії, наявність в Учасника якої, регламентується Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності та Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Наголошую, що дана послуга, надається на підставі ЛІЦЕНЗІЇ - "На надання послуг протипожежного призначення". Основною вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16., визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вважаємо Вашу вимогу, мати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», необ'єктивною та дискримінаційною. Прошу Вас, видалити дану вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник здійснює замовлення послуг через відкриту процедуру закупівлі. Згідно із ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовник наділений правом вибору щодо визначення критеріїв, необхідних для проведення закупівлі щодо якісних, кількісних та технічних характеристик.
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є національним стандартом, нормативним документом України, гармонізованим з міжнародними та європейськими нормативними документами, прийнятим з 01.07.2016 відповідно до наказу Національного органу по стандартизації від 31.12.2015 № 221.
Послуги із встановлення пожежної сигналізації в приміщенні комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради», вимагають наявності в учасників відповідної ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Таким чином, основним критерієм є наявність відповідної ліцензії.
Вважаємо, що внесення до тендерної документації наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» не суперечить та не порушує чинне законодавство. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є національним стандартом, нормативним документом України, гармонізованим з міжнародними та європейськими нормативними документами, прийнятим з 01.07.2016 відповідно до наказу Національного органу по стандартизації від 31.12.2015 № 221.
Послуги із встановлення пожежної сигналізації в приміщенні комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради», вимагають наявності в учасників відповідної ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Таким чином, основним критерієм є наявність відповідної ліцензії.
Вважаємо, що внесення до тендерної документації наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» не суперечить та не порушує чинне законодавство. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційна вимога - попередній виїзд -огляд об'єкта
Дата подання: 21 січня 2021 12:11
Дата відповіді: 25 січня 2021 13:31
В тендерній документації міститься вимога «З метою підтвердження того, що Учасник володіє достатньою інформацією про обсяги робіт, у складі пропозиції надається довідка довільної форми із зазначенням дати відвідування об’єкту реконструкції. Довідка має бути завірена підписом представника Замовника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника довідки (акту) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
щодо документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2021 17:14
Дата відповіді: 26 січня 2021 10:14
Шановний Замовнику! Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Вами зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником і наведені у Додатку 5 до Тендерної Документації. Відповідно до тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою А.С. Гринько від 20.01.2021, Додаток 5 містить інформацію щодо надання документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (наявність обладнання, матерально-технічної бази; працівників; досвіду виконання аналогічних договорів та фінансової спроможності) відповідно статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Зауважуємо, що підтвердження кваліфікаційним критеріям не має відношення до підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (стаття 22 Закону, яка містить інформацію щодо змісту тендерної документації, свідчить про це). Просимо внести зміни в Додаток 5 до тендерної документації та привести його у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме: встановити технічне завдання відповідно до предмету закупівлі та зазначити подання учасником документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі стосовно даного технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за запитання, внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-003154-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 18 січня 2021 17:54
дискримінаційні умови
Умовами документації передбачено наявність власної вимірювальної електролабораторії (надається Свідоцтво технічної компетентності вимірювальної електролабораторії, щодо процесів вимірювань (в тому числі свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки). Видаліть дискримінаційну вимогу щодо наявності лише власної лабораторії, так як її можна мати на підставі права користування , в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 14:22
Ваше зауваження враховано в зміненій ТД
Номер вимоги: UA-2021-01-18-003154-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 20 січня 2021 16:17
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до умов ТД - Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. (у разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). Ми маємо договір оренди складу та офісу, але зі строком дії МЕНШИМ ніж 31.12.2020, але з правом автоматичної пролонгації. Ми не повинні вносити зміни до договору в частині строку дії такого договору , до дня його закінчення! Внесіть зміни до ТД, надавши право Учасникам надавати договори у складі пропозиції з меншим строком дії , але з письмовим підтвердженням щодо того, що такий договір буде продовжено.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 13:41
Шановний Учасник. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (п. 1.6 розд. ІІІ Тендерної документації).
Додатково наголошуємо, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Додатково наголошуємо, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Номер вимоги: UA-2021-01-18-003154-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 20 січня 2021 16:39
дискримінаційні умови
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1: У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. Наша компанія має офісне приміщення за договором суборенди. Тим самим, Власник нерухомості і ми, як Суборендар не пов'язані між собою ніякими договірними зобов'язаннями. Для нас, як суборендаря, основним є договір ОРЕНДИ (укладений між власником прииміщення та нашим Суборендодавцем, а також пункт їхнього договору про те, що Орендодавець має право надавати приміщення у суборенду.) Ми не маємо та не повинні мати підтверджуючі документи від Власника приміщення. Наполягаємо внести зміни до тендерної документації та видалити цю дискримінаційну вимогу, в іншому випадку, ми змушені будемо звертатися в АМКУ за захистом своїх прав. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 13:39
Шановний Учасник. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (п. 1.6 розд. ІІІ Тендерної документації).
Додатково наголошуємо, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Додатково наголошуємо, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-003154-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 29 січня 2021 15:36
Дата подання: 29 січня 2021 15:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 12:22
рішення від 01.02.2021 №1673+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 12:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.201 №2499.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 15:41
рішення від 11.02.2021№2499.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення згідно рішення №2499-р/пк-пз від 11.02.2021 року усунуто, внесено відповідні зміни до тедерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2021 13:56
Номер скарги: UA-2021-01-18-003154-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 15 березня 2021 21:37
Дата подання: 15 березня 2021 21:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 09:51
рішення від 17.03.2021 № 5277 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 09:51
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 № 6273.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 19:58
рішення від 29.03.2021 № 6273.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення вказані в рішенні №6273-р/пк-пз від 29.03.2021 року усунуто
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2021 14:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
939 997,58
UAH з ПДВ
|
939 997,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
992 320,00
UAH з ПДВ
|
992 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1 100 653,81
UAH з ПДВ
|
1 100 653,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
939 997,58
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 14:01
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
939 997,58
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 10:50
|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Переможець |
992 320,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:09
|
додаткова угода пожарка.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:05
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:04
|
додатки 450.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 10:53
|
додатки.pdf | укладений |
27 квітня 2021 10:51
|
договір.pdf | укладений |
27 квітня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | умови оплати |
Номер договору про закупівлю: | 308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |