Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance T-21-11 Chuhuyiv-Pechenihy-Velykyy Burluk location on km 1+200-km 65+646 (separate plots) in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 189 715 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 948 577,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11897154 UAH |
Publication date: | 18 січня 2021 18:05 |
Enquiries until: | 14 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 189 715 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 948 577 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.6 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.1 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.9 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.15 |
Дата подання заявки | Пункт 5.24 договору - 5.28. Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від ______ № __ "______" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів | Аванс | 30 | Робочі | 29.92 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.83 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 09:52 |
Проєкт договору зі змінами.docx | |
16 березня 2021 09:51 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF | |
16 березня 2021 09:51 |
Зміни до ТД-3.PDF | |
22 лютого 2021 13:38 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF | |
22 лютого 2021 13:38 |
Зміни до ТД-2.PDF | |
27 січня 2021 14:17 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
27 січня 2021 14:17 |
Зміни до ТД.PDF | |
18 січня 2021 18:02 |
Тендерна документація.PDF | |
18 січня 2021 18:02 |
Проєкт договору.docx |
16 березня 2021 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 березня 2021 09:52 |
Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||||||||
16 березня 2021 09:51 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF
|
|||||||||
16 березня 2021 09:51 |
Зміни до ТД-3.PDF
|
|||||||||
22 лютого 2021 13:38 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF
|
|||||||||
22 лютого 2021 13:38 |
Зміни до ТД-2.PDF
|
|||||||||
27 січня 2021 14:17 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||||||||
27 січня 2021 14:17 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||||||||
18 січня 2021 18:02 |
Тендерна документація.PDF
|
|||||||||
18 січня 2021 18:02 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для отримання такого дозволу необхідно подати заявку до органу державного архітектурно-будівельного контролю, до якої додається, зокрема, інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт.
Таким чином, враховуючи, що дозвіл надається генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), провадження будівельної діяльності генеральним підрядником чи підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) без наявності ліцензії є неможливим на об’єктах з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, незалежно від того, чи є учасником процедури закупівлі фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 лютого 2021 20:10
Дата подання: 23 квітня 2021 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000073 ● 49853f5f280340e8b68b355060a992fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
33 UA-2021-01-18-002996-b 18.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-23 11:58:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 65+646 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-18-002996-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання банківської гарантії 1% від ціни договору.
Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідно до умов пункту 5.28 розділу V Договору від 28.05.2021 № Т73-ЧПВБ/21 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 5.28 розділу V Договору.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування укладання додаткової угоди № 4 до Договору. Також надати лист торгово-промислової палати України від 28.02.2022
№ 2024/02.0-7.1.
Надати додаткові угоди 1, 2, 3 до Договору та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до Договору зазначеними додатковими угодами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 09:20:47
Відповідь на запит
На Ваш запит від 23.11.2022р. по процедурі закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 65+646 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-18-002996-b), Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1. Розмір бюджетного призначення визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" (копія надається).
1.2. Технічні характеристики предмету закупівлі автомобільної дороги надані у тендерній документації додаток №4 п. 14, а саме:
Довжина ділянки - 42,377 км.
Категорія дороги – IIІ Розрахунок конструкції дорожнього одягу та проєктні рішення прийняти згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
Якість послуг предмету закупівлі повинна відповідати діючим нормативним документам ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво». А саме з застосуванням та використанням: у верхніх шарах асфальтобетонного покриття проїзної частини, укріплених смуг, перехідно-швидкісних смуг, поширення горизонтальних кривих, на з’їздах (у межах кривих) із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на в'яжучих модифікованих полімерами та адгезійними добавками; влаштування металевого оцинкованого дорожнього огородження з ефективним антикорозійним захистом та світлоповертальними елементами; влаштування горизонтальної розмітки проїзної частини виконати з сучасних матеріалів стійких до зношення; встановлення дорожніх знаків та полімерних напрямних стовпчиків. У верхніх шарах дорожніх покриттів застосувати ЩМА-20 на модифікованих бітумах. Врахувати за необхідності роботи з організації водовідведення, ремонту водопропускних труб, заміни існуючих автопавільонів, улаштування тротуарів.
Розробити та погодити в установленому порядку постійну та тимчасову (на час виконання ремонтних робіт) схеми організації дорожнього руху. Врахувати вимоги щодо створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. (Додаток №4 технічного завдання п.18;п.20)
1.1 Визначення очікуваної вартості.
Очікувана вартість закупівлі визначена замовником самостійно. Для здійснення обрахунку вартості розроблення проектної документації та безпосередньо попередньої вартості ремонту інженерної споруди замовник, Служба автомобільних доріг в Харківській області, має в своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з проектування та кошторисної справи.
За результатами обстеження на вищезазначених ділянках автомобільної дороги,
км 1+200 - км 4+170, км 4+807 - км 5+889, км 27+321 - км 65+646 було виявлено пошкодження дорожнього покриття у вигляді ямковості, просадок, здимання, руйнувань кромки покриття, сітки тріщин, колійності, напливів та на деяких ділянках повної руйнації дорожнього одягу. Комісійно прийнято рішення виконати роботи з відновлювання основи, влаштування вирівнюючого та верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші окремими ділянками на загальній протяжності 42,377 км.
Результати комісійного обстеження визначені у Дефектному акті (відомість обсягів робіт) (Додаток 4 тендерної документації ст. 40-48).
Розрахунок очікуваної вартості виконано з урахування обсягів робіт (Додаток 4 тендерної документації ст. 40-48) відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 12.02.2020р. у рамках діючих стандартів з ціноутворення ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання." Розрахунок очікуваної вартості виконано з використанням ліцензійного програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС», «Будівельна технологія- КОШТОРИС»»ПВР»
Також повідомляємо, що обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Служби автомобільних доріг у Харківській області https://kh.ukravtodor.gov.ua/.
Стосовно другого питання:
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання банківської гарантії 1% від ціни договору.
Відповідь:
Переможцем надана банківська гарантія АТ "БАНК СІЧ" від 21.05.2021р №205019/17-5 (копія надається).
Стосовно третього питання:
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідно до умов пункту 5.28 розділу V Договору від 28.05.2021 № Т73-ЧПВБ/21 .
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 5.28 розділу V Договору.
Відповідь:
Аванси по Договору від 28.05.2021 № Т73-ЧПВБ/21 не видавались.
Стосовно четвертого питання:
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування укладання додаткової угоди № 4 до Договору. Також надати лист торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Відповідь:
До Служби автомобільних доріг у Харківській області звернулось листом від 12 .04.20225р. № А-05 (копія надається) підрядник - ТОВ «Автомагістраль-Південь», в якому було зазначено що:
«ТОВ «Автомагістраль-Південь», як один з найбільших підрядників в дорожньо-будівельної галузі України, у відповідності до діючого законодавства, попри збройну агресію з боку РФ, продовжує виконувати свої зобов’язання за підрядними договорами.
Проте, вкрай важко виконувати свої обов’язки перед нашою Державою щодо сплати загальнообов’язкових платежів ( податки, збори, тощо) перед трудовим колективом, який налічує більше ніж 7 000 працівників, щодо виплати заробітної плати, соціальних відрахувань тощо.
Крім того, наша компанія в межах наявних можливостей підтримує Збройні Сили України та волонтерські організації щодо забезпечення мінімально необхідним.
З метою захисту охоронюваних Конституцією України та законодавством про працю прав громадян і працівників та найбільшого сприяння обороноздатності Держави, у зв’язку з настанням обставин непереборної сили (форс-мажор), що підтверджено листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.07.1., просимо Вас, на час дії обставин непереборної сили (форс-мажору), призупинити виконання зобов’язань за Договорами та повернути забезпечення виконання договору».
Враховуючи викладеного вище те що підрядною організацією призупинено дію договору на підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.07.1 (копія надається), в якому засвідчено форс-мажорні обставини, замовником було складено додаткову угоду № 4 від 28.04.2022р. до Договору від 28.05.2021 № Т73-ЧПВБ/21, яку оприлюднено в електронній системі закупівель (копія надається).
Підрядна організація ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконує обов'язки по іншим договорам з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Харківської області, де постійно проходять бойові дії і повинна забезпечувати фінансово родини своїх працівників та сплачувати податки до бюджету, Службою автомобільних доріг у Харківській області на підставі п.п.4 п.2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» - згідно з умовами, зазначеними в договорі, було прийнято рішення щодо тимчасового повернення зобов'язань по банківській гарантії (лист від 28.04.2022р № 16ВС/02).
Також повідомляємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» було надано Гарантійний лист від 11.04.2022р. № 6401-2-з (копія надається), щодо повторного надання банківської гарантії після закінчення обставин неперебойної сили або отримання бюджетних асигнувань по договору.
Стосовно четвертого питання:
5. Надати додаткові угоди 1, 2, 3 до Договору та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до Договору зазначеними додатковими угодами.
Відповідь:
Надаємо копії додаткових угод до Договору від 28.05.2021 № Т73-ЧПВБ/21:
- Додаткова угода №1 від 01.06.2021р. щодо зміни реквізитів підрядника;
- Додаткова угода №2 від 23.06.2021р. щодо коригування бюджетних зобов'язань;
- Додаткова угода №3 від 29.12.2021р. щодо коригування бюджетних зобов'язань.
Відповідно п.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю здійснюється у випадках, передбачених частиною п'ятою ст.41., зміст тому додаткових угод №1,2.3 не входить до цього переліку, тому не підлягає оприлюдненню.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень по висновку, Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє, що з уповноваженою особою проведено роботу, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
2022-12-09 14:46:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 18:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 18:03
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 18:01
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 099 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 083 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 129 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 084 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
1 083 999 998,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:09
|
Т73-ЧПВБ-21 ДУ 6.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 10:19
|
Т73-ЧПВБ-21 ДУ 5.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 14:21
|
Додаткова угода 4 Т73-ЧПВБ-21.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2022 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 16:19
|
Т73-ЧПВБ-21.PDF | укладений |
28 травня 2021 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т73-ЧПВБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т73-ЧПВБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т73-ЧПВБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |