Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
151 974,30 UAH
UA-2021-01-18-002912-b 9b142d5eb5954de4b87829ac9cbcde42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Ірина Адамівна

+380412334990 gymnasy_1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська гуманітарна гімназія №1
Код ЄДРПОУ: 25754616
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул Вітрука 55
Контактна особа: Бондар Ірина Адамівна
+380412334990
gymnasy_1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 151 974,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 759,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


ДК 021:2015 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 днів з дня надання з урахуванням вимог даного договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Духота Валентина Петрівна 151 974,30
UAH з ПДВ
151 974,30
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Духота Валентина Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Духота Валентина Петрівна
#1899531023
Переможець 151 974,30
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:12

Документи

29 січня 2021 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Духота Валентина Петрівна
#1899531023
151 974,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 16:25
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 20:45
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 20:44
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 18:21
ДУ 5 і протокол.pdf зміни до договору
20 січня 2022 18:19
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:46
ДУ _ 4.pdf зміни до договору
17 січня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:39
ДУ _ 5.pdf зміни до договору
17 січня 2022 15:22
Додаткова угода _4 Духота зміна ціни.doc зміни до договору
17 січня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:14
Додаткова угода _4 Духота зміна ціни.doc зміни до договору
17 січня 2022 15:12
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 21:30
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:47
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:37
ду харчування _1.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 15:44
договір _22-Г ФОП Духота В.П..pdf укладений
08 лютого 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 3.2 договору за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі на початку наступного рокув обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю , укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з рішеннями виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.12.2021 №1375 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань», від 21.12.2020 №1533 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань та окремі питання щодо організації харчування» (п.4., п.5, п.7), рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 17.12.2019 № 1369 "Про надання пільг суб'єктам підприємницької діяльності, які забезпечують харчування учнів в закладах загальної середньої освіти"
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з рішеннями виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.12.2021 №1375 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань», від 21.12.2020 №1533 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань та окремі питання щодо організації харчування» (п.4., п.5, п.7), рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 17.12.2019 № 1369 "Про надання пільг суб'єктам підприємницької діяльності, які забезпечують харчування учнів в закладах загальної середньої освіти"
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 22-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 01 травня 2022
Сума оплати за договором: 9 608,66
UAH