Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор
Очікувана вартість
4 260,00 UAH
UA-2021-01-18-002792-a 80a1020255d14466b6fa9d9c79e2a6e7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Наумова

+380566560604
+380500209277
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Ольга Олександрівна Наумова
+380566560604,+380500209277
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 13:57
Очікувана вартість: 4 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  30 березня 2021
ДК 021:2015: 15831200-4 — Цукор білий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 13:43
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 січня 2021 14:55
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Першочергово розрахунки для закупівлі продуктів харчування були проведені на період лютий-березень 2021 року, тому були початі процедури закупівлі на об’єми та суми, зазначені у закупівлі. Після проведення переговорів, відповідальна особа за закупівлю продуктів харчування надала розрахунки на період лютий-грудень 2021 року. Відповідно, для закупівлі продуктів харчування на період лютий-грудень 2021 року, необхідно відмінити попередньо оголошену закупівлю.
Документи:
25 січня 2021 14:55
Електронний підпис
25 січня 2021 14:54
13 від 25.01.21_стор.2.jpg
25 січня 2021 14:54
13 від 25.01.21_стор.1.jpg