Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»)
Очікувана вартість
445 205,28 UAH
UA-2021-01-18-002530-a ● 76f2d76f38a746cd8db3b2360fa201ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38350179 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Тетяна Бєляєва +380955215723 knpsev2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 445 205,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 452,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м, Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна буд. 5У
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
25 січня 2021 09:41 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД.doc | |
18 січня 2021 14:54 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД.doc | |
18 січня 2021 13:21 |
Додаток 4.docx | |
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 3.docx | |
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 5.docx | |
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 5.pdf | |
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 6.docx | |
18 січня 2021 13:18 |
Додаток 2.docx | |
18 січня 2021 13:18 |
Додаток 1.docx |
25 січня 2021 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2021 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
25 січня 2021 09:41 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД.doc
|
||||||
18 січня 2021 14:54 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД.doc
|
||||||
18 січня 2021 13:21 |
Додаток 4.docx
|
||||||
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 3.docx
|
||||||
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 5.docx
|
||||||
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
18 січня 2021 13:19 |
Додаток 6.docx
|
||||||
18 січня 2021 13:18 |
Додаток 2.docx
|
||||||
18 січня 2021 13:18 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо завантаження кошторисної документації з "новою" ціною
Дата подання: 22 січня 2021 17:52
Дата відповіді: 25 січня 2021 08:46
У тендерній документації є вимога, яку учасник з найнижчою ціною не зможе виконати, а саме: "Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, зобов’язаний протягом одного робочого дня з дати проведення аукціону розмістити на веб-порталі уповноваженого органу кошторисну документацію щодо конкурсних торгів у вигляді відсканованих роздрукованих документів з «новою» ціною, яка була сформована за результатами аукціону."
За приклад візьмемо закупівлю - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-28-013719-c. Замовником (Вами) були скасовані ці торги через: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: "За результатом проведених телефонних консультацій з представниками електронного майданчика системи Zakupki.Prom.ua (контак-центр системи 0800500015) було встановлено, що в Учасників закупівлі відсутня технічна можливість додавання будь-яких документів (файлів) до моменту визнання Учасника переможцем. Тобто вимога наведена у п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є неправомірною".
Будь ласка, внесіть відповідні зміни у тендерну документацію!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, нами будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-002530-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 10 лютого 2021 21:32
Вимога, щодо перегляду тендерної пропозиції ФОП Кравцова Н.Я. та скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення пропозиції.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів 10.02.2021 року Замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»), в електронній системі закупівель згідно протоколу № 63 від 10.02.2021) було прийнято рішення про відхилення означеної тендерної пропозиції ФОП Кравцовій Н.Я. Натомість з вищевикладеним рішенням не можемо погодитись з наступних причин. Так, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, у складі своєї тендерної пропозиції (згідно п. 5.1.) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації)). Згідно Додатку 1 є вимога надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Мною як учасником була надана Довідка, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з Додатком 1 в якій вказано надати: «Інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком ОСНОВНИХ видів обладнання, машин та механізмів». Яку було надано. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів, здійснювати будь-які інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати будь-які цивільно-правові угоди або договори, зокрема, укладати договори оренди чи придбання у власність будь-якого обладнання, машин та механізмів у будь-який час. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, на цей час вона не є орендованою або власною, а така яка планується до залучення у випадку оголошення Учасника (мене) як Переможцем. Також в даній довідці вказано: «Дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів» ця вимога є дискримінаційною, оскільки на етапі подання пропозиції ми не підрядною організацією (оскільки статус підрядника набуваються після підписання договору). На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 14, 16, 17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравцова Н.Я. та скасувати неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції. У випадку незадоволення даної Вимоги, будемо вимушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 11:05
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерний комітет КНП «СЦПМСД» уважно вивчив документи надані ФОП Кравцова Н.Я. стосовно закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення») та прийняв до уваги лист національної поліції України департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Луганській області №552/55/111/03-2021 від 09.02.2021 «Про встановлення невідповідностей» (лист надається) прийняв рішення щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кравцова Н.Я. а саме:
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зразок довідки представлений у Додатку 1 до Тендерної документації, дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів.
У довідці яку надала ФОП Кравцова Н.Я. зазначено не весь перелік обладнання яке необхідне для виконання робіт передбачених кошторисом учасника.
Згідно п.п.1.8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника є подання Учасником у складі пропозиції розрахунку розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. ФОП Кравцовой Н.Я. цього розрахунку у складі тендерної пропозиції не надано.
Тендерний комітет КНП «СЦПМСД» уважно вивчив документи надані ФОП Кравцова Н.Я. стосовно закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення») та прийняв до уваги лист національної поліції України департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Луганській області №552/55/111/03-2021 від 09.02.2021 «Про встановлення невідповідностей» (лист надається) прийняв рішення щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кравцова Н.Я. а саме:
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зразок довідки представлений у Додатку 1 до Тендерної документації, дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів.
У довідці яку надала ФОП Кравцова Н.Я. зазначено не весь перелік обладнання яке необхідне для виконання робіт передбачених кошторисом учасника.
Згідно п.п.1.8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника є подання Учасником у складі пропозиції розрахунку розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. ФОП Кравцовой Н.Я. цього розрахунку у складі тендерної пропозиції не надано.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-002530-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3500701367
Дата подання: 11 лютого 2021 13:43
Вимога, щодо:
1. надання аргументації не надання ФОП Козюберда О.В. часу на виправлення невідповідностей;
2. скасування неправомірного рішення про відхилення пропозиції ФОП Козюберда О.В.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Козюберда О.В. в процедурі відкритих торгів 10.02.2021 року Замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»), в електронній системі закупівель згідно протоколу № 64 від 10.02.2021) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Козюберда О.В. на підставі не відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям (не надано довідку щодо досвіду виконання аналогічних договорів та надання актів виконаних робіт).
ФОП Козюберда О.В. з рішенням не погоджується з наступних причин: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів нами надано копії аналогічних договорів з відгуком, який свідчить про повне виконання умов та обсягів згідно наданих договорів. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією, як підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен надавати Учаснику право на усунення таких невідповідностей. Та нажаль цього права учасник закупівлі – ФОП Козюберда О.В. був неправомірно позбавлений.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ:
1. надати аргументацію не надання ФОП Козюберда О.В. часу на виправлення невідповідностей;
2. скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції ФОП Козюберда О.В.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Козюберда О.В. з рішенням не погоджується з наступних причин: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів нами надано копії аналогічних договорів з відгуком, який свідчить про повне виконання умов та обсягів згідно наданих договорів. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією, як підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен надавати Учаснику право на усунення таких невідповідностей. Та нажаль цього права учасник закупівлі – ФОП Козюберда О.В. був неправомірно позбавлений.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ:
1. надати аргументацію не надання ФОП Козюберда О.В. часу на виправлення невідповідностей;
2. скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції ФОП Козюберда О.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 11:11
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерний комітет КНП «СЦПМСД» уважно вивчив документи надані ФОП Козюберда О. В. стосовно закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення») та прийняв до уваги лист національної поліції України департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Луганській області №552/55/111/03-2021 від 09.02.2021 «Про встановлення невідповідностей» (лист додається) прийняв рішення щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Козюберда О. В. а саме:
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зразок довідки представлений у Додатку 3 до Тендерної документації до довідки потрібно надати копії актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (клас наслідків СС1) чи Сертифікат (клас наслідків СС1, СС2) щонайменше по двом об’єктам.
Закон в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таке ж тлумачення надане в листах роз’ясненнях Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. ФОП Козюберда Олександра Володимирівна не надано довідки згідно Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції. Так, відсутність документа, який вимагали, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі.
Також встановлено, що згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовником є вимога додати до пропозиції копію договору на вивіз сміття. ФОП Козюберда Олександра Володимирівна жодних документів стосовно вивозу сміття не надано.
Тендерний комітет КНП «СЦПМСД» уважно вивчив документи надані ФОП Козюберда О. В. стосовно закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення») та прийняв до уваги лист національної поліції України департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Луганській області №552/55/111/03-2021 від 09.02.2021 «Про встановлення невідповідностей» (лист додається) прийняв рішення щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Козюберда О. В. а саме:
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зразок довідки представлений у Додатку 3 до Тендерної документації до довідки потрібно надати копії актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (клас наслідків СС1) чи Сертифікат (клас наслідків СС1, СС2) щонайменше по двом об’єктам.
Закон в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таке ж тлумачення надане в листах роз’ясненнях Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. ФОП Козюберда Олександра Володимирівна не надано довідки згідно Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції. Так, відсутність документа, який вимагали, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі.
Також встановлено, що згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовником є вимога додати до пропозиції копію договору на вивіз сміття. ФОП Козюберда Олександра Володимирівна жодних документів стосовно вивозу сміття не надано.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-002530-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 21 лютого 2021 22:16
Вимога на перегляд вимогам ФОП Пономаренко О.М.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів Замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»), в електронній системі закупівель згідно протоколу № 66 від 17.02.2021) було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Пономаренко О.М.
Натомість з вищевикладеним рішенням не можемо погодитись з наступних причин:
Так, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: п.п. 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації), відповідно до цього додатку 1 Учаснику потрібно надати підтверджуючі документи (договори оренди, свідоцтва про право власності або інші документи) відповідно з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів. Так ФОП Пономаренко О.М. надана довідка Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 01 лютого 2021 р., у якій вказано п. 14 - Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; п.15. Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, п. 16 – крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, п. 17 – автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, 18 – підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0.5 т, 19 – установки для гідравлічних випробовувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0.1 мПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2), п. 20 – компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2.2. м3/хв, п.21 компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 5 м3/хв, п. 22 – компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивність 0,5 м3/хв., однак не було надано підтверджуючих документів (договорів оренди) на вищевказані обладнання, машин та механізмів. Також вимогою Додатку 1 було додати до пропозиції копію договору на вивіз сміття. Учасником наданий файл «копія договору вивіз сміття», який не засвідчений що суперечить п.1.3. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Окрім цього в усіх наданих довідках Учасником на фірменному бланку невірно вказана організаційно-правова форма власності фізичної особи-підприємця, а саме вказано «Приватний підприємець».
Учасником проігноровано вимогу тендерної документації, а саме П.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п.п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, так Учасником наданий Договір «Аналог Договір _ 85_ ДЦ_ ЛС_ КБ-2В_ КБ3» з розширенням «..pdf.», але не у вигляді скан-копії, а у вигляді фото яке унеможливлює перегляд, а саме в цьому файлі доданий акт № 4 від від 26.08.2020 р, а саме п. 10 «витрати труда робітників будівельників на обсяг робіт, люд. год. витрати труда робітників, що обслуговують машини, на обсяг робіт, люд.-год, так в цих пунктах надані сторінки 20 п.10 сфоторгафований не в повному обсязі, а сторінка 21 нечітка.
Окрім цього Учасником наданий «розрахунок кошторисної заробітної плати» в якому розмір вказаний 9740 грн. Однак 29 січня 2021 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2020 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9832 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Тобто невірно розрахований розмір кошторисної заробітньої плати на момент участі в торгах.
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зразок довідки представлений у Додатку 1 до Тендерної документації, дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів. У наданій довідці яку надав ФОП Пономаренко О.М. зазначено не весь перелік обладнання яке необхідне для виконання робіт передбачених кошторисом учасника.
Також в наданій Довідці наявності аналогічних договорів вих № 2 від 01.02.2021 вказаний рік виконання договорів 2017, однак рік виконання договору з Комунальним некомерційним підприємством Луганської обласної ради «Луганський обласний медичний центр соціально небезпечних інфекційних хвороб» рік виконання 2020.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 14, 16, 17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пономаренко О.М. за неможливості усунення порушень.
У випадку незадоволення даної Вимоги, будемо вимушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Натомість з вищевикладеним рішенням не можемо погодитись з наступних причин:
Так, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: п.п. 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації), відповідно до цього додатку 1 Учаснику потрібно надати підтверджуючі документи (договори оренди, свідоцтва про право власності або інші документи) відповідно з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів. Так ФОП Пономаренко О.М. надана довідка Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 01 лютого 2021 р., у якій вказано п. 14 - Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; п.15. Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, п. 16 – крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, п. 17 – автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, 18 – підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0.5 т, 19 – установки для гідравлічних випробовувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0.1 мПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2), п. 20 – компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2.2. м3/хв, п.21 компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 5 м3/хв, п. 22 – компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивність 0,5 м3/хв., однак не було надано підтверджуючих документів (договорів оренди) на вищевказані обладнання, машин та механізмів. Також вимогою Додатку 1 було додати до пропозиції копію договору на вивіз сміття. Учасником наданий файл «копія договору вивіз сміття», який не засвідчений що суперечить п.1.3. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Окрім цього в усіх наданих довідках Учасником на фірменному бланку невірно вказана організаційно-правова форма власності фізичної особи-підприємця, а саме вказано «Приватний підприємець».
Учасником проігноровано вимогу тендерної документації, а саме П.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п.п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, так Учасником наданий Договір «Аналог Договір _ 85_ ДЦ_ ЛС_ КБ-2В_ КБ3» з розширенням «..pdf.», але не у вигляді скан-копії, а у вигляді фото яке унеможливлює перегляд, а саме в цьому файлі доданий акт № 4 від від 26.08.2020 р, а саме п. 10 «витрати труда робітників будівельників на обсяг робіт, люд. год. витрати труда робітників, що обслуговують машини, на обсяг робіт, люд.-год, так в цих пунктах надані сторінки 20 п.10 сфоторгафований не в повному обсязі, а сторінка 21 нечітка.
Окрім цього Учасником наданий «розрахунок кошторисної заробітної плати» в якому розмір вказаний 9740 грн. Однак 29 січня 2021 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2020 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9832 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Тобто невірно розрахований розмір кошторисної заробітньої плати на момент участі в торгах.
Згідно п.п.5.1. п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…..» розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зразок довідки представлений у Додатку 1 до Тендерної документації, дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів. У наданій довідці яку надав ФОП Пономаренко О.М. зазначено не весь перелік обладнання яке необхідне для виконання робіт передбачених кошторисом учасника.
Також в наданій Довідці наявності аналогічних договорів вих № 2 від 01.02.2021 вказаний рік виконання договорів 2017, однак рік виконання договору з Комунальним некомерційним підприємством Луганської обласної ради «Луганський обласний медичний центр соціально небезпечних інфекційних хвороб» рік виконання 2020.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 14, 16, 17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пономаренко О.М. за неможливості усунення порушень.
У випадку незадоволення даної Вимоги, будемо вимушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 13:45
Відповідь на вимогу додається окремим файлом
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-002530-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Скарга щодо перегляду тендерної пропозиції ФОП Кравцова Н.Я. та скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення пропозиції.
СКАРГА.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів 10.02.2021 року Замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»), в електронній системі закупівель згідно протоколу № 63 від 10.02.2021) було прийнято рішення про відхилення означеної тендерної пропозиції ФОП Кравцовій Н.Я.
Натомість з вищевикладеним рішенням не можемо погодитись з наступних причин.
Так, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, у складі своєї тендерної пропозиції (згідно п. 5.1.) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації)). Згідно Додатку 1 є вимога надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Мною як учасником була надана Довідка, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з Додатком 1 в якій вказано надати: «Інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком ОСНОВНИХ видів обладнання, машин та механізмів». Яку було надано. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів, здійснювати будь-які інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати будь-які цивільно-правові угоди або договори, зокрема, укладати договори оренди чи придбання у власність будь-якого обладнання, машин та механізмів у будь-який час. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, на цей час вона не є орендованою або власною, а така яка планується до залучення у випадку оголошення Учасника (мене) як Переможцем. Також в даній довідці вказано: «Дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів» ця вимога є дискримінаційною, оскільки на етапі подання пропозиції ми не підрядною організацією (оскільки статус підрядника набуваються після підписання договору).
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 14, 16, 17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравцова Н.Я. та скасувати неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції.
У випадку незадоволення даної Вимоги, будемо вимушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-18-002530-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Скарга щодо перегляду тендерної пропозиції ФОП Кравцова Н.Я. та скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення пропозиції.
СКАРГА.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів 10.02.2021 року Замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №3 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна,5у у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»), в електронній системі закупівель згідно протоколу № 63 від 10.02.2021) було прийнято рішення про відхилення означеної тендерної пропозиції ФОП Кравцовій Н.Я.
Натомість з вищевикладеним рішенням не можемо погодитись з наступних причин.
Так, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, у складі своєї тендерної пропозиції (згідно п. 5.1.) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації)). Згідно Додатку 1 є вимога надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Мною як учасником була надана Довідка, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з Додатком 1 в якій вказано надати: «Інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком ОСНОВНИХ видів обладнання, машин та механізмів». Яку було надано. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів, здійснювати будь-які інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати будь-які цивільно-правові угоди або договори, зокрема, укладати договори оренди чи придбання у власність будь-якого обладнання, машин та механізмів у будь-який час. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, на цей час вона не є орендованою або власною, а така яка планується до залучення у випадку оголошення Учасника (мене) як Переможцем. Також в даній довідці вказано: «Дана довідка відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів» ця вимога є дискримінаційною, оскільки на етапі подання пропозиції ми не підрядною організацією (оскільки статус підрядника набуваються після підписання договору).
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 14, 16, 17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравцова Н.Я. та скасувати неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції.
У випадку незадоволення даної Вимоги, будемо вимушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА |
381 969,00
UAH з ПДВ
|
345 545,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА |
397 060,41
UAH з ПДВ
|
345 546,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАХАРОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ |
410 939,33
UAH з ПДВ
|
410 939,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПОНОМАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
439 603,24
UAH з ПДВ
|
413 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" |
414 040,97
UAH з ПДВ
|
414 040,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА #3287400349 |
Відхилено |
345 545,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 15:34
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА #3500701367 |
Відхилено |
345 546,95
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 15:40
|
|
ФОП ЗАХАРОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ #3107405858 |
Відхилено |
410 939,33
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 13:21
|
ФОП ПОНОМАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2470014874 |
Переможець |
413 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:28
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 14:39
|
Додаток №3.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:34
|
Додаток №2.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:34
|
Розрахунок ЗВ Додаток №1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Підсумкова відомість Додаток №1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Локальний кошторис 3-4 Додаток 1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Локальний кошторис 2 додаток 1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Локальний кошторис 1 Додаток1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Договірна ціна Додаток1.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Договір 58.pdf | укладений |
02 березня 2021 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |