Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2021-01-18-002332-b 745c167f33f64fbaaa7b0e657da17c75
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Першко Наталія Петрівна

380444186135 mrfo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управляння Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445463
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тимошенка 16
Контактна особа: Першко Наталія Петрівна
380444186135
mrfo@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 14:44
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Супроводження програмно-апаратного комплексу „Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”), що включає: а) надання Замовнику дискового простору у розмірі 500 МГб на серверному обладнанні Виконавця для розміщення облікових даних Замовника; б) забезпечення у наданому дисковому просторі повноцінного функціонування Системи з наданням доступом користувачів Замовника; в) адміністрування списку користувачів Системи, налагодження прав доступу користувачів; г) забезпечення захисту облікових даних Замовника несанкціонованого доступу третіх осіб, і забезпечення захисту наданого дискового простору від проникнення вірусів; ґ) забезпечення щотижневого збереження архівної копії баз даних та проведення щотижневої перевірки цілісності жорсткого диску та серверного Обладнання; д) здійснення дистанційного консультування користувачів Замовника щодо роботі в Системі; е) здійснення виїздів Виконавця на територію Замовника для проведення консультацій (за неможливості дистанційного консультування); є) проведення регламентних робіт по обслуговуванні Системи та серверного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Тимошенка 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Супроводження програмно-апаратного комплексу „Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”), що включає: а) надання Замовнику дискового простору у розмірі 500 МГб на серверному обладнанні Виконавця для розміщення облікових даних Замовника; б) забезпечення у наданому дисковому просторі повноцінного функціонування Системи з наданням доступом користувачів Замовника; в) адміністрування списку користувачів Системи, налагодження прав доступу користувачів; г) забезпечення захисту облікових даних Замовника несанкціонованого доступу третіх осіб, і забезпечення захисту наданого дискового простору від проникнення вірусів; ґ) забезпечення щотижневого збереження архівної копії баз даних та проведення щотижневої перевірки цілісності жорсткого диску та серверного Обладнання; д) здійснення дистанційного консультування користувачів Замовника щодо роботі в Системі; е) здійснення виїздів Виконавця на територію Замовника для проведення консультацій (за неможливості дистанційного консультування); є) проведення регламентних робіт по обслуговуванні Системи та серверного обладнання. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-002332-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані", Код ЄДРПОУ:41781314
Дата подання: 02 лютого 2021 10:31
Безпідставне відхилення пропозиції
Нами було надано всі підтверджуючі документи щодо до участі в закупівлі, а саме аналогічний договір, кваліфікаційні свідоцтва спеціалістів. Звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З яких підстав нашу пропозицію було відхилено?. Просимо надати чітке обґрунтування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2021 16:46
Закупівлю буде відмінено згідно п.2 част.17 статті 14 ЗУ "Про публачні закупівлі ", а саме:неможливості усунень порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" 55 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ГІОЦ 55 476,00
UAH з ПДВ
54 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:03
Електронний підпис
25 січня 2021 13:49
Електронний підпис
25 січня 2021 13:08
Диплом Директор.pdf
25 січня 2021 13:08
Договір та акти.rar
25 січня 2021 13:08
Документи.pdf
25 січня 2021 13:08
Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 січня 2021 13:08
Диплом Дерябін.pdf
25 січня 2021 13:08
Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2021 13:07
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"

КП ГІОЦ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"
#41781314
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 13:08
КП ГІОЦ
#04013755
Переможець 54 400,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 13:15

Документи

29 січня 2021 13:14
Переможець 1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ГІОЦ
#04013755
54 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 13:14
Переможець 1.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 лютого 2021 09:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівлю буде відмінено згідно п.2 част.17 статті 14 ЗУ "Про публачні закупівлі ", а саме:неможливості усунень порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
03 лютого 2021 09:33
Електронний підпис
03 лютого 2021 09:30
відміна закупівлі.docx