Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічного обслуговування ліфтів код 50750000-7 згідно ДК 021:2015 (Послуги технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2021-01-18-002279-a ee29fba4fcd64faab325d620f857c6d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ілько

+380982024121 mishkagummi20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Дарія Ілько
+380982024121
mishkagummi20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Усі документи, що мають відношення до тендерної документації викладаються українською мовою. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Закупівля послуг технічного обслуговування ліфтів на 2021 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування для розрахунку: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 12:50
Оголошення Обслуг.ліфтів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІМІСЬКЛІФТ" 52 370,88
UAH з ПДВ
52 370,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 09:19
Електронний підпис
25 січня 2021 09:18
Цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 09:18
Технічні вимоги.pdf
25 січня 2021 09:18
Статут.pdf
25 січня 2021 09:18
Лист згода.pdf
25 січня 2021 09:18
Дозвіл.pdf
25 січня 2021 09:18
Витяг пдв.pdf
25 січня 2021 09:18
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІМІСЬКЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІМІСЬКЛІФТ"
#33540107
Переможець 52 370,88
UAH з ПДВ
28 січня 2021 17:06

Документи

28 січня 2021 17:06
Електронний підпис
28 січня 2021 17:04
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІМІСЬКЛІФТ"
#33540107
52 370,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 17:06
Електронний підпис
28 січня 2021 17:04
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 08:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:07
Додаток 1 (Чрнівціміськліфт).PDF зміни до договору
21 грудня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:13
Дог №10 від 04.02.21 Чернівціміськліфт 52 370,88 грн.pdf укладений
05 лютого 2021 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернівецької міської ради 13 сесії VІІІ скликання від 30.11.2021р. №571 «Про припинення юридичної особи – комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради та затвердження передавального акта комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради», беручи до уваги правонаступництво внаслідок якого делеговано всі права і обов’язки комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради залишок зобов'язань по договору передається правонаступнику
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 52 370,88
UAH (в тому числі ПДВ 8 728,44 UAH)