Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад"Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Прикарпатський" |
Код ЄДРПОУ: | 01981589 |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., Яремче, свободи 315 |
Контактна особа: |
Дідик Ореста Степанівна +380343422268 sanat_pkarpatsky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
19 січня 2021 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 12:50 |
проект договору.docx | |
18 січня 2021 12:50 |
ТД мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-03-000004 ● e319e12878da4997a391faa2722e9eab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2021 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.03.2021
№159
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2021 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-18-002271-a 18.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно вимог Замовника та з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) - учасник завантажив документи перелік яких вказаний у повідомленні про усунення невідповідностей вимогам тендерної документації. - повідомлення та документи завантажені у визначені законодавством терміни та відповідають вимогам замовника. А відтак, порушення законодавства відсутні та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
2021-03-29 09:12:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Фермерського господарства «Мрійливість» по лоту 2 встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М’ясо великої рогатої худоби родини бикових |
Опис предмету закупівлі: |
CPV (ДК 021:2015) - 15111000-9
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 585 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 850,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фермерське господарство "Мрійливість" |
516 600,00
UAH з ПДВ
|
516 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |