Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат" |
Код ЄДРПОУ: | 21432258 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул.Івана Підкови 13 |
Контактна особа: |
Наталія Вікторівна Солонар +380372560168,+380372563134 chergerpans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 268 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 344,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 12:21 |
ТД торги картопля.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 лютого 2021 10:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000039 ● 4a663c8439a24caeae4197d331a618df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 №251
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 квітня 2021 року № 251
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-01-18-002029-а від 18.01.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-15 10:04:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-18-002029-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав Вами не відхилено пропозицію переможця Фізичної особи підприємця Поклітар Г.В. (далі – ФОП Поклітар Г.В.), який не надав у спосіб, зазначений у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та у Додатку №3 до неї, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону?
2) Чим обґрунтовується необхідність укладання договору від 09.03.2021 №36 з ФОП Поклітар Г.В. у строк понад 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір? Надайте документ про прийняття рішення щодо продовження строку укладання договору (у разі наявності).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-20 14:33:56
Відповідь
На ваш запит, щодо надання пояснень 1) З яких підстав Вами не відхилено пропозицію переможця Фізичної особи підприємця Поклітар Г.В. (далі – ФОП Поклітар Г.В.), який не надав у спосіб, зазначений у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та у Додатку №3 до неї, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону?2) Чим обґрунтовується необхідність укладання договору від 09.03.2021 №36 з ФОП Поклітар Г.В. у строк понад 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір?Замовник у встановлені діючим законодавством строки повідомляє наступне:
Замовник за результатами проведеної процедури відкритих торгів, предмет закупівлі: зернові культури та картопля, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник ” – 03210000-6, очікувана вартість предмету закупівлі: 268 875 грн з ПДВ., ID номер процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: UA-2021-01-18-002029-a, керуючись положенням ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів)здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розглянувши пропозицію першого учасника ФОП Собенко Назара Богдановича, встановлено, що пропозиція не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства зазначеним у Тендерній документації.
Прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ФОП Собенко Назар Богданович, згідно абз. 1, 5 п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись п. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відхиленням пропозиції учасника ФОП Собенко Н. Б., прийнято рішення здійснити розгляд пропозиції наступного за результатами аукціону учасника - ФОП Поклітар Георгій Васильович
Розглянувши пропозицію учасника ФОП Поклітар Георгій Васильович, підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим вимогам та умовам Тендерної документації не встановлено.
За результатами оцінки пропозиції учасника відкритих торів, прийнято рішення про визнання переможцем учасника – ФОП Поклітар Георгій Васильович, пропозиція за результатами аукціону якого складає - 258 750 грн. без ПДВ
Протокол № 3 від 08.02.2021 р. про намір укласти договір з учасником переможцем відкритих торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик.
Учасник якого було відповідно до діючого законодавства відхилено згідно положення ст. 31 Закону, керуючись правом передбаченим ст 18 Закону подав скаргу щодо оскарження дій Замовника, в результаті чого процедура на 8 день була призупинена, що призвело до відсутності технічної можливості додавання будь яких документів учасником переможцем.
Додатково надаємо відповідь, що згідно ч. 17 ст. 18 Закону після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином у Замовника була відсутня можливість вчиняти будь які дії.
Наголошуємо, що після розгляду та кваліфікації учасника Замовник керуючись правом ст. 29 здійснено запит учасника переможця, щодо надання пояснення та документального підтвердження щодо відсутності заборгованості, в результаті чого учасник надав довідку та пояснення, що вищезазначена інформація в реєстрі не відповідає дійсності, звіт сформований з помилкою у зв’язку з реструктуризацією заборгованості .
На момент розгляду вищезазначеного питання, Замовник здійснив перевірку інформації розміщеної у відкрити реєстрах, згідно яких були встановлені відомості про не існування заборгованості.
Враховуючи, той факт, що згідно ст. 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель у Замовника були відсутні можливості згідно діючого законодавства відхилити пропозицію.
На підставі викладеного, відхилення пропозиції учасника з підстав, що учасник ФОП Поклітар Георгій Васильович не надав довідку про відсутність заборгованості з технічних причин у період розгляду скарги АМК України відповідно до порядку ст. 18 Закону, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників.
Крім того повідомляємо, що договір укладено у встановлені строки, які не перевищують 20 днів, враховуючи загальний строк після відмови органом оскарження в скарзі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушеня усунуто. договір розірвано
2021-04-26 11:33:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-04-29 08:55:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
222 750,00
UAH з ПДВ
|
222 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Поклітар Георгій Васильович |
258 750,00
UAH з ПДВ
|
258 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Відхилено |
222 750,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 12:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 10:17
|
ФОП Поклітар Георгій Васильович #2166822377 |
Переможець |
258 750,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 10:15
|
картопля.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:14
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимоги «про усунення порушень згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (в Чернівецькій обл.) після проведеного моніторингу по відкритих торгах ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля). |