Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 37761936 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, Комінтернівський район, ВУЛИЦЯ АКТЮБІНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Шаплихін Сергій Олегович 380577379658 MISKELECTROTRANSSERVIS@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 4 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю послуги протягом 120 (ста двадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами акту надання послуг/виконаних робіт | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 21:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 21:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД, 26.01.2021.docx | |
26 січня 2021 21:15 |
ТД-Ремонт авто, нова редакція 26.01.2021.docx | |
18 січня 2021 18:07 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx |
26 січня 2021 21:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 січня 2021 21:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД, 26.01.2021.docx
|
||||||
26 січня 2021 21:15 |
ТД-Ремонт авто, нова редакція 26.01.2021.docx
|
||||||
18 січня 2021 18:07 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000059 ● 7b78ae3eef9e4e2eac36e1cdb69ff94c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 №171
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 №171
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-01-18-001977-с 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-11 17:48:57
Висновок оскаржено.
Висновок оскаржено. Єдиний унікальний номер справи 520/7980/21. Номер провадження П/520/9441/21
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за моніторингом № A-M-2021-04-19-000059 Замовник не погоджується з висновком Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року. 1. По першому питанню: Щодо порушення п.3 ч.2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), повідомляємо наступне: Предметом закупівлі № UA-2021-01-18-001977-c є послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про відкриті торги в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно п. 4.3. розділу І Загальні положення тендерної документації КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС», яка затверджена уповноваженою особою від 26.01.2021 року місцем поставки є: 61000, Україна, Харківська обл., м. Харків за адресою місцезнаходження Виконавця та/або місце здійснення діяльності Виконавця у м. Харкові. Тобто Замовник не може заздалегідь визначити конкретну адресу надання послуг, тому що послуги, які плануються за результатами закупівлі: послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) повинні здійснюватися за місцезнаходженням Виконавця, на виробничих базах Виконавця. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Виконавець повинен мати: - виробничі приміщення, обладнання, у тому числі професійний і спеціалізований інструмент для надання Послуг; - електромеханічні підйомники (підйомники повинні бути з нагрузкою не менше 4 т); - комп’ютерний стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс; - ділянку чистки інжекторів; - ділянку по ремонту електрообладнання; - обладнання для перевірки та чищення паливних форсунок; - не менше 10 робочих місць з ремонту і технічного обслуговування колісних транспортних засобів Замовника. - зручну транспортну розв’язку для під’їзду до СТО; - здійснення щоденного (починати не пізніше ніж 8-00 та закінчувати не раніше ніж 17-00) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні; - кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 2-х автомобілів; - інформаційно-технічну підтримку; - закриту територію для зберігання автомобілів під охороною тощо. Тобто, виходячи із вищезазначеного у Замовника відсутня можливість визначення конкретної адреси на етапі оголошення відкритих торгів № UA-2021-01-18-001977-c. Разом з тим, згідно ч. 1 ст. 21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Відповідно до п. 3 ч.2 цієї статті Оголошення повинно містити кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Оголошення процедури відкритих торгів № UA-2021-01-18-001977-c на закупівлю послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) містить інформацію: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, (скріншот оголошення додається), що дозволяє функціонал майданчику SmartTender, який реалізовано відповідно до технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО». Також надаємо копію листа від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (вих.№ 383 від 26.01.2021 р.) щодо цього питання, з поясненнями від авторизованого майданчику ЕM «Smarttender.biz" стосовно використання поля «Місце поставки» та реалізації його, згідно технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО» та можливості вказувати інформацію в ньому типу адреси «Відповідно до документації». 2. По другому питанню: Згідно п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» щодо предмету закупівлі: «Послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» у п.п. 3 п. 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції одним із критеріїв містить вимогу: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1) Довідка про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менше 2-ох) з наданням копій зазначених аналогічних договорів у довідці. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір надання послуг за предметом закупівлі, а саме послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за кожним наданим аналогічним договором, про належне виконання учасником кожного з відповідних наданих аналогічних договорів, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку : дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. Тобто у вищезазначеній вимозі міститься інформація про те, що аналогічним договором є договір саме за предметом закупівлі. На підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надав: 1. Довідку про досвід (вих. № 01-22/324 від 22.01.2021 р.); 2. Договір № 12-ВТ-2018 від 17.07.2018 року, предметом якого є послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; 3. Лист-відгук від 20.08.2019 р. № 06-1407, в якому вказано, що послуги за предметом договору було надано в повному об’ємі, всі послуги надано вчасно, всі послуги надано якісно. 4. Договір про закупівлю № 219 від 31.05.2019 року з усіма додатками, предметом якого є послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; 5. Лист-відгук від 14.12.2020 року № 2053/10 від Замовника за договором про закупівлю № 219 від 31.05.2019 року, в якому міститься інформація про те що наданий договір виконаний в повному обсязі, в належному вигляді стосовно якості, кількості та строків виконання. 6. Договір постачання № 2019/11/06 від 06.11.2019 року, предметом якого є послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 7. Лист-відгук від 01.12.2020 року № 2987, в якому зазначено, що договір повністю виконано. Послуги надані належним чином, за якістю, кількістю та строками надання відповідають умовам вищевказаного договору. Вищезазначені документи, які надані учасником ТОВ «СТО «АВТОШОП» повністю відповідають п.3 ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та підтверджують в учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, зазначена у тендерній документації вимога за п.3 ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», саме в редакції п.п. 3 п. 5 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», яка затверджена уповноваженою особою від 26.01.2021 року, ніяк не спотворила вимогу Закону, Замовник отримав від учасника всі необхідні документи на підтвердження п.3 ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та був правомірно визначений переможцем. 3. По третьому питанню. Згідно п.п. 2 п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю: послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) Замовником вимагається підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Довідку учасника про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково має бути зазначений весь керівний склад учасника та робітники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме не менше одного майстра з ремонту транспорту та не менше чотирьох слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів, а також працівника, відповідального за дотримання вимог з охорони праці(з наданням копій документів, що підтверджують його кваліфікацію). Для документального підтвердження наданої інформації учасник надає витяг із штатного розкладу підприємства . На вищезазначену вимогу учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» у складі свої тендерної пропозиції надав: Довідку від 22.01.2021 р. № 01-22/326, в якій міститься інформація, що штат ТОВ «СТО «АВТОШОП» складається з 18 осіб, зазначений керівний склад учасника – директор, та робітники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: старший майстер з ремонту транспорту (механік), майстер з ремонту транспорту, майстер з ремонту транспорту, менеджер (управитель) в оптовій торгівлі, менеджер (управитель) в оптовій торгівлі, бухгалтер, інженер з охорони праці, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, виконавець робіт, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Для документально підтвердження наданої інформації учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» надає Витяг із штатного розкладу ТОВ «СТО «АВТОШОП». Вищезазначені документи повністю відповідають вимозі, яка встановлена в п.п. 2 п. 5 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю: послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів (Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Щодо зазначених у висновку Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року підтверджуючих документів щодо наявності працівників, які будуть залучатися для надання зварювальних фарбувальних послуг, які визначені у таблиці Додатку 2 до тендерної документації, то в п. 2 ч. 5 розділ ІІІ тендерної документації не має такої вимогу, тому порушення в цій частині є необґрунтованим, тому що Замовником в тендерній документації не вимагалось підтвердження наявності працівників для надання зварювальних фарбувальних послуг, як це зазначено у висновку Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року. 4. По четвертому питанню. У п. 1 ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції одним із кваліфікаційних критеріїв по ст. 16 Закону є підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно п. 1 ч. 2 статті 16 Закону. 1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Наявна матеріально-технічна база: виробниче (виробничі) приміщення; майданчик (майданчики), що перебуває (перебувають) під постійною охороною, для забезпечення безоплатного знаходження колісних транспортних засобів замовника, які очікують надання послуг, що є предметом закупівлі; із зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси (місця розташування) на території м. Харкова (вказати підставу користування: власне чи орендоване тощо) Наявне обладнання (машини, механізми), із зазначенням назв, типу (марки) або моделі, кількості, технічного стану (вказати: власне чи орендоване тощо) 1 2 3 Длядокументального підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази, вказаної учасником у другій графі таблиці, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал або копію документу, що підтверджує право власності учасника на нерухомість та/або оригінали чи копію договору оренди, який має бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Також у якості документального підтвердження, до довідки слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника, які будуть зазначені у графі три. У разі залучення обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо). Додатки до договорів та інші документи завантажуються обов’язково тільки у разі, якщо вони є невід’ємною частиною договору, в усіх інших випадках завантаження інших документів є необов’язковим та здійснюється на розсуд учасника. Учасник повинен надати документ, що підтверджує наявність постійної охорони на території надання послуг, для забезпечення безоплатного знаходження колісних транспортних засобів Замовника. Дані, зазначені у довідці та копіях документів, що підтверджують право власності або право користування матеріально-технічною базою та обладнанням, повинні співпадати. Виходячи із ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. На цю вимогу Замовник у своїй тендерній документації зазначив, що кожна зазначена інформація учасником має бути документально підтверджена та Дані, зазначені у довідці та копіях документів, що підтверджують право власності або право користування матеріально-технічною базою та обладнанням, повинні співпадати згідно п. 1 ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Виходячи із вищезазначеної вимоги тендерної документації інформація про обладнання, яка зазначена у довідці ТОВ «СТО «АВТОШОП» від 22.01.2021 року вих. № 01-22/327 повністю повинна співпадати з Бухгалтерською довідкою до журналу 3 за грудень 2020 року (вих. № 01-22/300 від 22.01.2021 року), яку надав учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» у складі тендерної пропозиції, в якій зазначений кожен інструмент та обладнання, які знаходяться на балансі підприємства ТОВ «СТО «АВТОШОП» відповідно до П(С)БО 7 «Основні засоби» станом на 24.12.2020 р. Тобто не зазначивши в окремих випадкам марку обладнання учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» виконував вимогу п. 1 ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме: Дані, зазначені у довідці та копіях документів, що підтверджують право власності або право користування матеріально-технічною базою та обладнанням, повинні співпадати. Поряд з тим щодо обладнання, яке зазначено у довідці ТОВ «СТО «АВТОШОП» від 22.01.2021 року вих. № 01-22/327, та яке зазначено у висновку Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року, наприклад, пресу гідравлічного, в довідці зазначено, що він має тип вертикального розташування насоса та грузопідйомність 20 т і т.д. 5. По п’ятому питанню. Згідно ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та способом завантаження файлiв з: у тому числі - лист-згода щодо оброблення персональних даних, що наведений у Додатку 3 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника та лист-згоду на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких вказані у тендерній пропозиції у довільній формі. На підтвердження даної вимоги учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» у складісвоєї тендерної пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних згідно Додатку 3 тендерної документації та листи-згоди на обробку персональних даних всіх представників учасника, а саме:: Созикіна М.В. – засновника ТОВ «СТО»АВТОШОП»; Цегельникова Л.М. – інженера з охорони праці ТОВ «СТО»АВТОШОП»; Долгополова С.В. – колишнього директора ТОВ «СТО»АВТОШОП»; Новомлинський І.В. – страрший майстер ТОВ «СТО»АВТОШОП»; Гузь І.О. – директор ТОВ «СТО»АВТОШОП». Персональні дані особи, яка зазначена у висновку Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року, а саме Коваленко Анни Сергіївни, не є персональними даними представника Участника, а містяться в Акті прийому-передачі нежитлової будівлі за договором куплі-продажу від 26.02.2018 року, який учасник надав для підтвердження наявності в нього матеріально-технічної бази. Крім того, відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних": - згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди; - обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Відповідно до статті 11 Закону України "Про захист персональних даних" підставами для обробки персональних даних є: 1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; 3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних; 4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних; 5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом. 6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб’єкта персональних даних у зв’язку з обробкою його даних переважають такі інтереси. Таким чином, Коваленко А.С., при оформленні договору куплі-продажу від 26.02.2018 року, надала згоду на обробку її персональних даних. Проаналізувавши тендерну пропозицію в частині кваліфікаційних критеріїв та на відповідність вимогам тендерної документації учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП», пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна та повністю відповідаю вимогам встановленим в тендерній документації у Замовника, КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» не було підстав не укласти договір з даним учасником. Виходячи із вищезазначених заперечень Замовник не погоджується з наявністю вказаних порушень у висновку Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року, а також з зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлення порушень у вигляді розірвання Договору № 02/21- торги від 26.02.2021 року, який на даний час сумлінно виконується Сторонами. Такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Враховуючи основні засади Закону України «Про публічні закупівлі» висновок Північно-східного Офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 року A-M-2021-04-19-000059 суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному Законодавству.
2021-04-28 18:04:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено. Подано позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Документи:
07 травня 2021 16:10
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" |
4 128 000,00
UAH з ПДВ
|
4 128 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Харківський Автоцентр |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" #41373547 |
Переможець |
4 128 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:53
|
д_у № 2 до дог. № 02_21-торги від 26.02.2021 р..pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:31
|
д_у № 2 до дог. № 02_21-торги від 26.02.2021 р..pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 19:37
|
02_21-торги.pdf | укладений |
01 березня 2021 19:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та згідно з пунктами 10.1.1, 10.3., 10.4. Договору про закупівлю" № 02/21-торги від 26.02.2021 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України,частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони продовжують строк дії Договору, збільшують ціну Договору в межах 20 % та збільшують обсяги послуг, що необхідні Замовнику на початку 2022 року для забезпечення потреб, у зв'язку з чим вносять зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 02/21-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та згідно з пунктами 10.1.1, 10.3., 10.4. Договору про закупівлю" № 02/21-торги від 26.02.2021 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України,частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони продовжують строк дії Договору, збільшують ціну Договору в межах 20 % та збільшують обсяги послуг, що необхідні Замовнику на початку 2022 року для забезпечення потреб, у зв'язку з чим вносять зміни. Повторна публікація з технічних причин. |
Номер договору про закупівлю: | 02/21-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |