Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001972-a ● c17023196f7048b3915cbfed8b2a3d6e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю" |
Код ЄДРПОУ: | 03341763 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Мечнікова, б.6 |
Контактна особа: |
Єлізар'єв Юрій +380567207709 eyd2911@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Мечнікова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2021
—
28 листопада 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 16:24 |
Додаток 1.doc |
22 січня 2021 16:24 |
Додаток 4.doc |
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 6.doc |
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 5.doc |
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 3.doc |
18 січня 2021 12:14 |
Опис.docx |
22 січня 2021 16:24 |
Додаток 1.doc
|
||
22 січня 2021 16:24 |
Додаток 4.doc
|
||
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 6.doc
|
||
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 5.doc
|
||
18 січня 2021 12:14 |
Додаток 3.doc
|
||
18 січня 2021 12:14 |
Опис.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001972-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 20 січня 2021 13:16
Щодо дискримінаційних вимог Замовника щодо кваліфікаційних характеристик персоналу Учасника
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до Тендерної документації Вами викладена наступна вимога щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі, серед яких наступні вимоги до Технічних характеристик предмета закупівлі:
- На сигнал «Тривога» забезпечує виїзд наряду. Час реагування на тривожне сповіщення не більше 2 хвилин. Відповідне СМС сповіщення посадових осіб замовника.
- Гарантує наявність власного ПЦС та не менше 9 груп затримання у м. Дніпро, які чергують одночасно* розташування однієї з груп не далі 500 метрів від об’єкту спостереження (Надати перелік з вказівкою місця розташування)
Зазначаємо, що вимога щодо втановлення Вами часу реагування у 2 (дві) хвилини з моменту сповіщення - є дискримінаційною, так як законодавством про охоронну діяльність не встановлено вимогу виїзду на тривожне сповіщення протягом 2-х хвилин. Законодавством передбачено негайний виїзд на місце події.
Зазначаємо, що вимога Замовника щодо наявність власного ПЦС та не менше 9 груп затримання у м. Дніпро, які чергують одночасно* є дискримінаційною, та порушує право та законний інтерес Укчасника до участі у аукціоні, до того ж така вимога досить не доцільна, адже не відповідає вимогам охоронюваного об"єкту охорони з одним постом, як вимагається у специфікації, яка наведена у Додатку 1 до проекту договору про закупівлю товару.
Щодо Якісних характеристик предмета закупівлі, у Долдатку 1 ТД Вами вимагається:
- працівники, що залучаються до надання послуг, повинні бути в штаті підприємства не менше одного року;
- працівники, що залучаються до надання послуг повинні мати досвід роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року;
- Вік працівників, що будуть задіяні для надання послуг – 21-45 років;
- Працівники повинні мати досвід роботи в силових та/або правоохоронних структурах;
- Індивідуальний підхід до особистої охорони конкретного об’єкта або території, при цьому необхідність враховування особливостей і сфери діяльності підприємства і побажання замовника;
- Аналіз ситуації, виявлення і попередження несанкціонованих вторгнень, захист від протиправних дій, попередження небезпечних ситуацій. Контроль великих скупчень людей.
- Здійснення контрольно-пропускного режиму по категоріям користувачів та/або видам транспорту;
- Вивчення та ознайомлення з потенційними загрозами, які можуть бути пов'язані з проведенням і підготовкою масового заходу;
- Ознайомлення з об'єктом охорони, проведення його огляду перед початком заходу;
- Встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії;
- Наявність досвіду із забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту.
- Наявність досвіду у тому числі, але не виключно, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів;
- Досвід охорони державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність.
- Працівники охоронної організації (підприємства) повинні мати вищеперерахований досвід не менше одного року.
Зазначаємо що такі вимоги до персоналу Учасника, викладены у Додатку 1 ТД є дискримінаційними, та такими, що порушують право на участь у аукціоні з наступних підстав:
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними, зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Положення цього Закон визначають, що заборона дискримінації поширюється на всі сфери суспільних відносин, зокрема й сферу праці. Крім того, стаття 2-1 Кодексу законів про працю також встановлює обов’язок дотримуватись рівності трудових прав громадян.
Закон України «Про зайнятість населення» гарантує захист від дискримінації та також забороняє дискримінацію в оголошеннях про вакансії, а саме вказувати вимоги, які віддають перевагу тому чи іншому кандидату через його/її стать, вік, інвалідність, місце проживання та расу. Також статтею 24-1 Закону України «Про рекламу» забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі, представникам певної раси, кольору шкіри (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі), щодо політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об’єднаннях громадян, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Отже, вимоги Заявника у Додатку 1 ТД щодо віку персоналу учасника порушують законодавство України та є дискримінаційними, вимоги Замовника щодо досвіду роботи не менше року державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів, забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту – є дискримінаційною та порушує умови ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також визначені права і законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, визначається відкритість і прозорість процесу на всіх стадіях закупівлі.
На підставі наведеного ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, якими усунути дискримінаційні вимоги які містяться у Додатку 1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі» та усунути дискримінаційні вимоги – виключити вимоги щодо швидкості реагування на тривожне сповіщення у 2 хвилини та вимоги щодо наявності не менше 9 груп затримання у м. Дніпро.
Щодо якісних характеристик предмета закупівлі вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги щодо щодо віку персоналу учасника порушують законодавство України та є дискримінаційними, вимоги Замовника щодо досвіду роботи не менше року державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів, забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту. В іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 до Тендерної документації Вами викладена наступна вимога щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі, серед яких наступні вимоги до Технічних характеристик предмета закупівлі:
- На сигнал «Тривога» забезпечує виїзд наряду. Час реагування на тривожне сповіщення не більше 2 хвилин. Відповідне СМС сповіщення посадових осіб замовника.
- Гарантує наявність власного ПЦС та не менше 9 груп затримання у м. Дніпро, які чергують одночасно* розташування однієї з груп не далі 500 метрів від об’єкту спостереження (Надати перелік з вказівкою місця розташування)
Зазначаємо, що вимога щодо втановлення Вами часу реагування у 2 (дві) хвилини з моменту сповіщення - є дискримінаційною, так як законодавством про охоронну діяльність не встановлено вимогу виїзду на тривожне сповіщення протягом 2-х хвилин. Законодавством передбачено негайний виїзд на місце події.
Зазначаємо, що вимога Замовника щодо наявність власного ПЦС та не менше 9 груп затримання у м. Дніпро, які чергують одночасно* є дискримінаційною, та порушує право та законний інтерес Укчасника до участі у аукціоні, до того ж така вимога досить не доцільна, адже не відповідає вимогам охоронюваного об"єкту охорони з одним постом, як вимагається у специфікації, яка наведена у Додатку 1 до проекту договору про закупівлю товару.
Щодо Якісних характеристик предмета закупівлі, у Долдатку 1 ТД Вами вимагається:
- працівники, що залучаються до надання послуг, повинні бути в штаті підприємства не менше одного року;
- працівники, що залучаються до надання послуг повинні мати досвід роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року;
- Вік працівників, що будуть задіяні для надання послуг – 21-45 років;
- Працівники повинні мати досвід роботи в силових та/або правоохоронних структурах;
- Індивідуальний підхід до особистої охорони конкретного об’єкта або території, при цьому необхідність враховування особливостей і сфери діяльності підприємства і побажання замовника;
- Аналіз ситуації, виявлення і попередження несанкціонованих вторгнень, захист від протиправних дій, попередження небезпечних ситуацій. Контроль великих скупчень людей.
- Здійснення контрольно-пропускного режиму по категоріям користувачів та/або видам транспорту;
- Вивчення та ознайомлення з потенційними загрозами, які можуть бути пов'язані з проведенням і підготовкою масового заходу;
- Ознайомлення з об'єктом охорони, проведення його огляду перед початком заходу;
- Встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії;
- Наявність досвіду із забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту.
- Наявність досвіду у тому числі, але не виключно, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів;
- Досвід охорони державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність.
- Працівники охоронної організації (підприємства) повинні мати вищеперерахований досвід не менше одного року.
Зазначаємо що такі вимоги до персоналу Учасника, викладены у Додатку 1 ТД є дискримінаційними, та такими, що порушують право на участь у аукціоні з наступних підстав:
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними, зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Положення цього Закон визначають, що заборона дискримінації поширюється на всі сфери суспільних відносин, зокрема й сферу праці. Крім того, стаття 2-1 Кодексу законів про працю також встановлює обов’язок дотримуватись рівності трудових прав громадян.
Закон України «Про зайнятість населення» гарантує захист від дискримінації та також забороняє дискримінацію в оголошеннях про вакансії, а саме вказувати вимоги, які віддають перевагу тому чи іншому кандидату через його/її стать, вік, інвалідність, місце проживання та расу. Також статтею 24-1 Закону України «Про рекламу» забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі, представникам певної раси, кольору шкіри (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі), щодо політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об’єднаннях громадян, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Отже, вимоги Заявника у Додатку 1 ТД щодо віку персоналу учасника порушують законодавство України та є дискримінаційними, вимоги Замовника щодо досвіду роботи не менше року державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів, забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту – є дискримінаційною та порушує умови ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також визначені права і законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, визначається відкритість і прозорість процесу на всіх стадіях закупівлі.
На підставі наведеного ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, якими усунути дискримінаційні вимоги які містяться у Додатку 1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі» та усунути дискримінаційні вимоги – виключити вимоги щодо швидкості реагування на тривожне сповіщення у 2 хвилини та вимоги щодо наявності не менше 9 груп затримання у м. Дніпро.
Щодо якісних характеристик предмета закупівлі вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги щодо щодо віку персоналу учасника порушують законодавство України та є дискримінаційними, вимоги Замовника щодо досвіду роботи не менше року державних та фінансових установ, аеропортів, музейних установ (підприємств), охорони спортивних, культурних та/або масових заходів національного значення, охорони предметів, що мають особливу цінність, з охорони масових заходів, бізнес-зустрічей, конференцій, семінарів, форумів та інших заходів, забезпечення охорони товарно-матеріальних і грошових засобів, транспорту. В іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 15:18
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі встановлюються замовником відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель замовник може установити як один або декілька кваліфікаційних критеріїв, так і одночасно всі. Натомість під час проведення торгів з обмеженою участю замовник має встановлювати всі кваліфікаційних критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону. Крім того, повідомляємо,що відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» не регламентовано час прибуття групи реагування, а лише оговорено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.(ст. 1 ЗУ Про охоронну діяльність )Але Замовник має право встановлювати власні критерії та вимоги які унеможливлюють наданння шкоди майну та персоналу Замовника. Зважаючи на побажання Учасників буде встановлено більш сприятливий термін прибуття ГШР на об'єкт охорони.Також, Замовником прийнято рішенння про скасування вимоги щодо віку та кваліфікації охоронників Учасників. Відповідні зміни буде внесено до документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #37538877 |
Переможець |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 18:33
|
Договор 143.pdf | укладений |
03 лютого 2021 18:32
|