Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок)
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2021-01-18-001968-c 5a975b79b0d04b0da82963e750a70281
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєнко Ольга Василівна

(0542) 700-292 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Ніколаєнко Ольга Василівна
(0542) 700-292
NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


Інформація про технічні та якісні характеристики згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 (CPV): 98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2021  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг автостоянки, визначених п. 1.1 та п. 3.1 Договору, здійснюються Замовником за фактично надані послуги на підставі акту наданих послуг (далі - Акт), протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Акту від Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 січня 2021 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумське автотранспортне підприємство 15954»
#05495928
Переможець 7 700,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 18:01

Документи

18 січня 2021 18:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 18:04