Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
10 188,00 UAH
UA-2021-01-18-001905-b 33661ea278d045958b39bb6ae89c72d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Юлія Миколаївна

380444250466 tpodil_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ"
Код ЄДРПОУ: 13699036
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б
Контактна особа: Смирнова Юлія Миколаївна
380444250466
tpodil_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 14:49
Очікувана вартість: 10 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Бренд - Viola.
Аналоги/еквіваленти не розглядаються.
Назва предмету закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33190000-8).
Назва товару чи послуги: Мобільне стоматологічне крісло СК-1 (33192410-9 Стоматологічні крісла).
Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): відсутній (власний бюджет).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мобільне стоматологічне крісло СК-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Андріївський узвіз, 20 (А, Б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 14:43
Проєкт договору.doc
18 січня 2021 14:43
Кваліфікація.docx
18 січня 2021 14:43
Технічний опис предмета закупівлі.docx
18 січня 2021 14:43
Документи театр на Подолі 2021.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-001905-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 29 січня 2021 14:49
Вимога до Замовника
Доброго дня, шановний Замовник. Прошу звернути Вашу увагу, які можливо випадково були непоміченими при розгляді пропозиції.
Учасник ФОП "Циганок І.М." при подачі документації порушила Закон України "Про публічні закупівлі".
Надаємо порушення які були помічені нами:
1) Учасник надав ВИТЯГ в якому вид діяльності зазначений 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами, хочемо зазначити що даний вид діяльності не може підпадати під той товар що ви хочете придбати.
2) Комерційна пропозиція учасника і інші документи які були завірені ФОТОГРАФІЄЮ підписа і печати, а не оригіналом. Тим саме порушили вимогу номер 1.
3) Учасник надав опис запропонованого товару скопіювавши з вимог Замовника і надав інформацію без підтверджуючих документів, а саме інструкції, тим саме прушив вимогу номер 2.
4)Якщо скан-копія робиться з копії документу, зазначити напис «Копія згідно з оригіналом» або «Згідно з оригіналом», Учасник надав такі документи, а саме паспорт не завіривши його.
5) Учасник надав не достовірну інформацію на рахунок того, що даний товар не потребує сертифікації. Згідно технічного регламенту щодо медичних виробів, включаючи постанову 753,754,755. Даний товар підпадає під перший клас (самодекларування). Компанія Viola, має на даний товар декларацію відповідності.

Перерахувавши порушення Учасника, хочемо зазначити що пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника і повина бути відхилена
"У разі невиконання зазначених в цьому документі вимог пропозицію Учасника буде відхилено"
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 лютого 2021 14:47
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 14:46
Шановний учансику!
Уповноваженою особою принйято рішення:

1. Вимогу залишити без задоволення з таких підстав:
Щодо пункту 1):
"1) Учасник надав ВИТЯГ в якому вид діяльності зазначений 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами, хочемо зазначити що даний вид діяльності не може підпадати під той товар що ви хочете придбати".
Згідно з даними довідки фізичної особи – підприємця (ФОП) Циганок Ірини Миколаївни "Довідки право підпису,ліцензування,захист персон.данних,відомості про підприємство. (1).pdf"
"…
2 .Форма власності : Приватна ,ФОП ,Єдиний податок (2 група) Лікар-лаборант Вищої категорії Завідуюча Центральною-клініко-діагностичною лабораторією Київської міської клінічної лікарні.№4 з 1992 по 2015 рр. Види діяльності: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами.Дані Види діяльності згідно Закону України 222-УШ від 02.03.2015 «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню не підлягають.
3.Короткий опис діяльності підприємства: торгова діяльність мед апаратурою,апаратурою загального лабораторного призначення,діагностичними набрами ,матеріали та реактивами в лабораторній діагностиці біохімія,бактеріологія,иммунологія,патоморфологія,гістологія лабораторне скло,фарфор та пластик,швидкі тести ТОРЧ інфекцій та інші".
Тобто вид діяльності 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту може включати торгівлю й стоматологічним кріслом.
Щодо пункту 2):
"2) Комерційна пропозиція учасника і інші документи які були завірені ФОТОГРАФІЄЮ підписа і печати, а не оригіналом. Тим саме порушили вимогу номер 1.
Пункт 1 документу "Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження" не передбачає способу розміщення/зазначення печатки та підпису в умовах закупівлі та/або застережень щодо критеріїв неприйнятності інформації Учасника.
Пропозиція учасника засвідчена електронним цифровим підписом АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК", в допороговій закупівлі цього достатньо для Замовника.
Щодо пункту 3):
"3) Учасник надав опис запропонованого товару скопіювавши з вимог Замовника і надав інформацію без підтверджуючих документів, а саме інструкції, тим саме прушив вимогу номер 2".
Пункт 2 документу "Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження" не передбачає надання інструкцій. Стоматологічне крісло необхідно Замовнику в якості декорації/реквізиту для вистав, але не для медичних цілей.
Щодо пункту 4):
"4) Якщо скан-копія робиться з копії документу, зазначити напис «Копія згідно з оригіналом» або «Згідно з оригіналом», Учасник надав такі документи, а саме паспорт не завіривши його".
Документ "Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження" передбачає: "Якщо скан-копія робиться з копії документу, на такій копії бажано зазначити напис "Копія згідно з оригіналом" або "Згідно з оригіналом", а також ім’я (за наявності посада) особи, що посвідчує таку копію та її особистий підпис.
Тобто засвідчення не є обов’язковим.
Щодо пункту 5):
"5) Учасник надав не достовірну інформацію на рахунок того, що даний товар не потребує сертифікації. Згідно технічного регламенту щодо медичних виробів, включаючи постанову 753,754,755. Даний товар підпадає під перший клас (самодекларування). Компанія Viola, має на даний товар декларацію відповідності. Перерахувавши порушення Учасника, хочемо зазначити що пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника і повина бути відхилена "У разі невиконання зазначених в цьому документі вимог пропозицію Учасника буде відхилено".
Документи "Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження", "Технічний опис предмета закупівлі", "Проект договору" не передбачають обов’язкового надання сертифікату/декларацій/будь-яких інших подібних документів.
Стоматологічне крісло необхідно Замовнику в якості декорації/реквізиту для вистав, але не для медичних цілей.
Підстави для відхилення пропозиції відсутні.

2. На підставі листа фізичної особи – підприємця (ФОП) Циганок Ірини Миколаївни, що надійшов на електронну пошту tpodil_tender@ukr.net 02.02.2021 о 12:24, вх. № 4 від 02.02.2021, про неможливість здійснення поставки стоматологічного крісла, відхилити її пропозицію.

Документи подані скаржником

29 січня 2021 14:49
Screenshot_4.png
29 січня 2021 14:49
Screenshot_3.png
29 січня 2021 14:49
Screenshot_2.png
29 січня 2021 14:49
Screenshot_1.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Циганок Ірина Миколаївна" 9 900,00
UAH з ПДВ
8 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ 9 888,00
UAH з ПДВ
9 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 15:51
Електронний підпис
25 січня 2021 15:49
Лист відгук 1.pdf
25 січня 2021 15:49
Аналог накладної.pdf
25 січня 2021 15:49
Гарантійний лист 3.pdf
25 січня 2021 15:49
Витяг.pdf
25 січня 2021 15:49
Аналог договору 2.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 1.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 4.pdf
25 січня 2021 15:49
Аналог договору 1.pdf
25 січня 2021 15:49
Витяг 24.11.2020.pdf
25 січня 2021 15:49
Гарантійний лист 1.pdf
25 січня 2021 15:49
Аналог договору 3.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 3.pdf
25 січня 2021 15:49
Виписка.pdf
25 січня 2021 15:49
інструкція СК-1.pdf
25 січня 2021 15:49
цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 8.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 7.pdf
25 січня 2021 15:49
Лист щодо ліцензії.pdf
25 січня 2021 15:49
Лист відгук 2.pdf
25 січня 2021 15:49
Відомість.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 2.pdf
25 січня 2021 15:49
лист згода.pdf
25 січня 2021 15:49
Лист відгук 3.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 5.pdf
25 січня 2021 15:49
Документ 6.pdf
25 січня 2021 15:49
Гарантійний лист 2.pdf
25 січня 2021 15:49
Згода з МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Циганок Ірина Миколаївна"

ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Циганок Ірина Миколаївна"
#2137914402
Рішення скасоване 8 500,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 14:47
ФОП "Циганок Ірина Миколаївна"
#2137914402
Відхилено 8 500,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 14:53
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ
#3277113958
Переможець 9 888,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 16:08

Документи

29 січня 2021 13:38
Протокол 31.pdf

Документи

02 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:07
Протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ
#3277113958
9 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:07
Протокол 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:30
CCI19032021.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 12:21
Договір 49.pdf укладений
15 лютого 2021 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із об'єктивними обставинами, що спричинили затримку постачання Товару, та зміною банківських реквізитів Продавця дійшли згоди укласти додаткову угоду в частині перенесення строку постачання та зміни банківьких реквізитів Продавця
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML