Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001862-c ● 32aa1d44a1d845b7aeb77041cceada4a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Темирівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
Код ЄДРПОУ: | 26316947 |
Місцезнаходження: | 70210, Україна , Запорізька обл., село Темирівка, Вул. Миру, буд. 48 Г |
Контактна особа: |
Ібієва Надія Григорівна +380970876000 tnvc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція) 1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Темирівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26316947. 4. Місцезнаходження замовника: 70210, Запорізька обл., Гуляйпільський район, с. Темирівка, вул. Миру, будинок 48Г. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ібієва Надія Григорівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, фахівець-старший бухгалтер Комунального закладу «Темирівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради, 70210, Запорізька обл., Гуляйпільський район, с. Темирівка, вул. Миру, будинок 48Г, телефон +380970876000, e-mail: tnvc@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля марки ДГ 13-100 – 45 тонн. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70210, Запорізька обл., Гуляйпільський район, с. Темирівка, вул. Миру, будинок 48Г. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: лютий, березень, жовтень, листопад 2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «22» січня 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» січня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70210, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, с. Темирівка, вул. Миру, будинок 48Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 17:07 |
Оголошення (нова_редакцiя остаточна).doc.pdf | |
18 січня 2021 17:05 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_5_(1).doc | |
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_4_(1).doc | |
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_3_(1).doc | |
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_2_(1).doc | |
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_1.doc |
21 січня 2021 18:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 17:07 |
Оголошення (нова_редакцiя остаточна).doc.pdf
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_5_(1).doc
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_4_(1).doc
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_3_(1).doc
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_2_(1).doc
|
|||
18 січня 2021 17:05 |
Додаток_1.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
139 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
155 925,00
UAH з ПДВ
|
139 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хмара Ярослав Олександрович |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
139 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Міщенко Олександр Владиславович |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
168 750,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #43686841 |
Відхилено |
139 950,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 12:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Переможець |
139 998,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 11:42
|
договір | укладений |
09 лютого 2021 11:37
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 лютого 2021 11:39
|
103 999,62 UAH | UA198201720344280004000077812 КЗ"Темирівська ЗОШ I-III ступенів" ГМР |
UA083354960000026008051828512 ТОВ"АТЛАСС" |
Оплачений |
04 березня 2021 11:02
|
25 999,13 UAH | UA198201720344280004000077812 КЗ"Темирівська ЗОШ I-III ступенів" ГМР |
UA083354960000026008051828512 ТОВ"АТЛАСС" |
Оплачений |
24 листопада 2021 12:07
|
9 999,25 UAH | UA198201720344280004000077812 КЗ"Темирівська ЗОШ I-III ступенів" ГМР |
UA083354960000026008051828512 ТОВ"АТЛАСС" |
Оплачений |