Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пневматичний компресор
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001846-c ● 26987ca75e0e43328e7058e7f1fc5cdb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 43041752 |
Місцезнаходження: | 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6 |
Контактна особа: |
Ішкова Людмила Петрівна +380536758237 tenderklk1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 17:03 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Пневматичний компресор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39628, Україна, Полтавська область, с. Рокитне, Кременчуцький район, Аеродром Кременчук (Велика Кохнівка), вул.Кагамлицька, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Замовником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 16:59 |
Дод.4 Проект договору.doc | |
18 січня 2021 16:59 |
Дод. 3 Форма Пропозиції.doc | |
18 січня 2021 16:59 |
Дод. 2 Кваліфікаційні.docx | |
18 січня 2021 16:59 |
Дод. 1 Технічні вимоги компресор.docx | |
18 січня 2021 16:59 |
ТД Пневматичний компресор ІІ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001846-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2269823153
Дата подання: 12 лютого 2021 12:40
Вимога відміни дискваліфікації пропозиції ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"
Пропозиція ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" була дискваліфікована Замовником з наступних причин:
1. Згідно Додатку №1 - не надані копії документів згідно п.3.3. Але даний твар не підлягає обов’язковій сертифікації, про що ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав лист про несертфікацію, завірений акредитованим органом. Аналогічний документ надав і конкурент, але його чомусь визнали переможцем.
2. Згідно Додатку №2 - не надані копії документів згідно п.3.2. (3.2. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку ( у разі якщо учасник є платником єдиного податку) - але ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав копію Свідоцтва платника єдиного податку та лист про "Лист про відсутність потреби надання Витягу з реєстру платників Єдиного податку та Свідоцтва платника Єдиного податку на поточний рік." виходячі з якого - згідно п.2 Порядку видачі Свідоцтва платника Єдиного податку, затвердженого Наказом МінфінуУкраїни №1675 від 20.12.2011 року видається безстроково і ніхто не може вимагати Витягу замість Свідоцтва, тому що це - все одно, що примусово вимагати проведення реєстраційної дії – внесення до реєстру якихось змін, що є протизаконним.
Також слід взяти до уваги, що згідно Закону України Про публічні закупівлі ст. 17 , ч.5. : Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про платника Єдиного податку знаходиться в Електронному кабінеті Державнаої податкової служби України, посилання: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod і статус ФОП Зубкова В.П. як платника Єдиного податку можна перевірити у вільному доступі.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо відмінити дискваліфікацію пропозиції ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", та визнати його переможцем, як того Учасника, якій надав всі необхідні документи та запропонував найнижчу ціну по закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Додатку №1 - не надані копії документів згідно п.3.3. Але даний твар не підлягає обов’язковій сертифікації, про що ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав лист про несертфікацію, завірений акредитованим органом. Аналогічний документ надав і конкурент, але його чомусь визнали переможцем.
2. Згідно Додатку №2 - не надані копії документів згідно п.3.2. (3.2. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку ( у разі якщо учасник є платником єдиного податку) - але ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав копію Свідоцтва платника єдиного податку та лист про "Лист про відсутність потреби надання Витягу з реєстру платників Єдиного податку та Свідоцтва платника Єдиного податку на поточний рік." виходячі з якого - згідно п.2 Порядку видачі Свідоцтва платника Єдиного податку, затвердженого Наказом МінфінуУкраїни №1675 від 20.12.2011 року видається безстроково і ніхто не може вимагати Витягу замість Свідоцтва, тому що це - все одно, що примусово вимагати проведення реєстраційної дії – внесення до реєстру якихось змін, що є протизаконним.
Також слід взяти до уваги, що згідно Закону України Про публічні закупівлі ст. 17 , ч.5. : Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про платника Єдиного податку знаходиться в Електронному кабінеті Державнаої податкової служби України, посилання: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod і статус ФОП Зубкова В.П. як платника Єдиного податку можна перевірити у вільному доступі.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо відмінити дискваліфікацію пропозиції ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", та визнати його переможцем, як того Учасника, якій надав всі необхідні документи та запропонував найнижчу ціну по закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2021 09:26
1.Замовник вимагав згідно п.3.3 Додатку № 1 Тендерної документації від 18.01.2021р № 27 (з додатками):
3) Оригінал або копію документу про якість, завірену підписом та печаткою Учасника - (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо)
Учасник ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", крім загальної інструкції, не надав копії документів –паспорту товару (якості), декларації про відповідність (виробника), та ін. щодо підтвердження якісних, технічних характеристик, виробництва конкретного найменування обладнання – Пневматичного компресора, запропонованого Учасником до закупівлі. Наданий лист про необов’язковість сертифікації продукції від ФОП Криворучко Іллі Сергійовича, який не являється учасником процедури закупівлі, незрозуміло, на якій підставі Учасник ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надає цей лист, а Замовник має приймати інформацію до уваги.
2. Замовник вимагав згідно п.3.2. Додатку 2 Тендерної документації від 18.01.2021р № 27 (з додатками): (3.2. Копія* витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку)).
Для підтвердження статусу Учасника, як платника податків, необхідно було надати копію будь-якого документу з перелічених вище, як установчого документу Учасника, в тендерній пропозиції Учасника ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав лише "Лист про відсутність потреби надання Витягу з реєстру платників Єдиного податку та Свідоцтва платника Єдиного податку на поточний рік".
В тендерній документації Замовника передбачалось перевіряти «публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, згідно част.5 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі»», щодо виявлення наявності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі за статтею 17 Закону.
Дякуємо за звернення.
3) Оригінал або копію документу про якість, завірену підписом та печаткою Учасника - (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо)
Учасник ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", крім загальної інструкції, не надав копії документів –паспорту товару (якості), декларації про відповідність (виробника), та ін. щодо підтвердження якісних, технічних характеристик, виробництва конкретного найменування обладнання – Пневматичного компресора, запропонованого Учасником до закупівлі. Наданий лист про необов’язковість сертифікації продукції від ФОП Криворучко Іллі Сергійовича, який не являється учасником процедури закупівлі, незрозуміло, на якій підставі Учасник ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надає цей лист, а Замовник має приймати інформацію до уваги.
2. Замовник вимагав згідно п.3.2. Додатку 2 Тендерної документації від 18.01.2021р № 27 (з додатками): (3.2. Копія* витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку)).
Для підтвердження статусу Учасника, як платника податків, необхідно було надати копію будь-якого документу з перелічених вище, як установчого документу Учасника, в тендерній пропозиції Учасника ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" надав лише "Лист про відсутність потреби надання Витягу з реєстру платників Єдиного податку та Свідоцтва платника Єдиного податку на поточний рік".
В тендерній документації Замовника передбачалось перевіряти «публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, згідно част.5 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі»», щодо виявлення наявності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі за статтею 17 Закону.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" |
24 499,98
UAH з ПДВ
|
24 499,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТМАВТО" |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
24 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" #2269823153 |
Відхилено |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 17:05
|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Переможець |
24 499,98
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 17:28
|
Дог.122 від 22.02.21.pdf | укладений |
22 лютого 2021 17:21
|